- Első Magyar AudiKlub -: Fórumok / Fórum / Segítség

Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1118 1119 1120
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
captainb
2018.08.18 - 17:36
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 87
Serinho írta ...

Sziszatok! Kérnék tőletek egy kis segítséget. Valaki találkozott már ilyen jellegő hibával?



A lambda szonda hiba a a szonda cseréje után is visszajön? Nem akarlak elkeseríteni, de ha univerzális szondát raktak bele, akkor az lehet a hiszti tárgya.
Bár nem ismerem ezt a motort (meg a saját 2,8-on kívül másik VAG konszernest sem) távgyógyászatilag tippelek. Mert off autóm előadta ugyanezeket a hibákat.
A nehézkes indítás miatt meg főtengely jeladóra, de azt szerintem beírná hibának. A hideg - meleg motornál történő alapjárati leállást meg egy kiszakadt vákuumcső okozta a fojtószelepháznál. Nem nagy segítség, de hátha....
Vissza az elejére
djalienecske
2018.08.15 - 08:31
Regisztrált tag #12641
Regisztrált: 2018.08.14 - 12:40
Üzenetek: 2
Serinho írta ...


Nem tudom, hogy az én problémámat olvastad-e egyel lejjebb, de van a két auto között közös tünet. Ha van valami fejlemény kérlek írj már ide, én is közben próbálok kutakodni...



Szia! Olvastam. Habár nekem az indulással nincs igazán bajom. Egyből beindul, max szépen le is áll , ha nem adok neki egy kis gázt .. a levegő miatt, ami az üzemanyag rendszerben van. (GONDOLOM ÉN)
Ha a nap folyamán újra indítom BÁRMIKOR, indul is rendesen. De ez eleve egy másik hiba nálam. De írok mindenképp, ha van valami fejlemény.
Vissza az elejére
Serinho
2018.08.14 - 19:49
Regisztrált tag #12637
Regisztrált: 2018.08.14 - 09:42
Üzenetek: 2
djalienecske írta ...

Sziasztok!
Egy elég ritkán és akkor is rövid ideig fennálló hibával kapcsolatban fordulok hozzátok.
Adott egy Audi A3 1999 1.8T AGU motorral. A hiba nagyon egyszerű. Az autó gondol egyet és lefullad menet közben.
Részletesebben ez úgy néz ki, hogy jellemzően meleg motornál akkor is inkább alapjárat környékén,
városban piros lámpához guruláskor, parkolóhely kereséskor jelentkezik. Hosszútávon, nagyobb sebességnél csak egy pillanatnyi
berántás erejéig figyelhető meg, de ez előjön gyorsításkor is. Ilyenkor ránt egyet a kocsi és megy tovább,
olyan mintha ilyenkor a nagyobb fordulatszám segítene átlendíteni ezen a jelenségen. Városban pedig ha teljesen felengedem a gázt
van amikor szépen addig csökken a fordulatszám, amíg le nem áll, de van olyan is amikor 400-450 körül szerencsétlenkedik még egy darabig.
Ha gázt adok ALIG gyorsul, de azért észlelhető változás, de ettől nem jön helyre. Jellemzően egy újraindítással meg is szűnik .. akár ment közben is.
Mostanában rendszeres, hogy megyek 30al, előjön a "csökkentett teljesítmény üzemmód" (ugye érezhetően nem húz a kocsi), menet közben leállít,
beindít és minden megy tovább.
Amit eddig sikerült kideríteni, hogy valószínű dús a keverék. Büdös, sötét szürkés (feketés) a füst ilyenkor.
Üzemanyag nyomás rendben. 2 bár fölött van normál esetben, a hiba ideje alatt pedig felmegy 2,5 környékére .. ennek valószínűleg az az oka,
hogy nyit a fojtószelep (Láttam is!), (???Valami érzékeli, hogy dús a keverék és adna hozzá levegőt?? Lambda???? [fűtőtt 4 vezetékes mellékesen]).

Átnéztem, amit darabokra szerelés nélkül lehet. Hallani nem hallok semmi rendelleneset.
A PCV rendszerben pár szelepet is végignéztem és kitakarítottam. Fojtószelepház is le lett véve és rendesen ki lett takarítva, azóta legalább az alapjárat beton stabil.

Kettő dolgot hallottam, ami furcsa jelenségeket tud produkálni. Felsőholtpont jeladó illetve false levegő. De nem egészen tudom elképzelni, hogy ezek a ludasok.
Az utóbbit ki is próbáltam, nyitottam egy kis rést, de nagyon lassú volt a változás (nyitotta a pillangószelepet), ez a gond pedig hirtelen jön, hirtelen megy.
(Eszerint a légtömegmérő is jó, kérdés az, hogy lehet e szakaszosan rossz, amikor pl. nem hűti a menetszél és kevesebb levegő áramlik a szívócsövön is??????)
Márkaszervizben volt hibakód kiolvasás, nem adtak ugyan papírt, de elméletben nem volt hiba (pedig mérgemben már lehúztam a légtömegmérőt is).
Emlékeim szerint amikor lerántottam a hiba közben a légtömegmérőt , felpörgött a motor (jóval alapjárat fölé) és mintha a hiba is megszűnt volna, de csak egyszer sikerült ez eljátszani, nem volt többször esély eddig még.
De ugye ez nem jelenti azt, hogy azzal van a gond, elég összetett ahhoz szerintem a vezérlés, hogy egyszerűen kizökkentse a problémás állapotból, egy ilyen manőver, VAGY TÉVEDEK?
Audinál mondtak olyat, hogy fojtószelepház, AC pumpa, meg valami hőmérséklet jeladó. És természetesen kiszedették az utólagos imót.
Egy biztos, hogy a műszerfalon a mutatók a hiba előfordulása alatt is valós adatokat mutatnak, hibakijelzés nincs.

Cserélve: Levegőszűrő, üzemanyag szűrő, gyújtótrafók (eléggé oda voltak már a pipák), üzemanyagnyomás szabályzó, jópár, a szívócsonkról kiinduló elöregedett vákumcső, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő és végül bekerült egy ü.a nyomásmérő óra. (az összes gyári vagy gyári minőség, bosch, mann, stb.)
Töltöttem bele STP injektor tisztítót is.

Sajnos az üzemanyag rendszer valahol tömítetlen, vagy már oda van a visszacsapó, mert pár nap alatt elengedi a nyomást és mivel lelevegősödik, csak másodjára, ritkán harmadjára marad járva a motor. De ha meg van a 2,5bar akkor szépen elkapja.
Ennek nem hiszem , hogy köze lenne a fő problémához.

Valakinek valami hasonló élménye volt? Ötlet? Mit tudnék még kitakarítani, ellenőrizni?

Én is próbálkoztam otthon a kínai ODB-vel, de nem tudta olvasni sajnos.
Mivel a márkaszervizben azt mondták, hogy volt fojtószelepház tisztítás is - de igazából mégsem, mert megnéztem és hót retek volt - így el tudom képzelni,
hogy hibakód szempontból is volt egy kis susmus, mindenesetre ott hagytam közel 80e.-t.
Sajnos nagyon ritkán jön elő a probléma, teljesen váratlanul - de főként hosszú út után megálláskor (motor jár és egyszer csak elkezdi a hülyeséget) - így nehéz rábízni egy szerelőre, főleg gazdaságosan.

Segítsetek, ha tudtok! Köszönöm szépen. Illetve elnézést a terjengős üzenetért, de abban reménykedem, hogy egy bővebb probléma meghatározás ad valakinek valami ötletet.



Nem tudom, hogy az én problémámat olvastad-e egyel lejjebb, de van a két auto között közös tünet. Ha van valami fejlemény kérlek írj már ide, én is közben próbálok kutakodni...

Vissza az elejére
djalienecske
2018.08.14 - 14:03
Regisztrált tag #12641
Regisztrált: 2018.08.14 - 12:40
Üzenetek: 2
Sziasztok!
Egy elég ritkán és akkor is rövid ideig fennálló hibával kapcsolatban fordulok hozzátok.
Adott egy Audi A3 1999 1.8T AGU motorral. A hiba nagyon egyszerű. Az autó gondol egyet és lefullad menet közben.
Részletesebben ez úgy néz ki, hogy jellemzően meleg motornál akkor is inkább alapjárat környékén,
városban piros lámpához guruláskor, parkolóhely kereséskor jelentkezik. Hosszútávon, nagyobb sebességnél csak egy pillanatnyi
berántás erejéig figyelhető meg, de ez előjön gyorsításkor is. Ilyenkor ránt egyet a kocsi és megy tovább,
olyan mintha ilyenkor a nagyobb fordulatszám segítene átlendíteni ezen a jelenségen. Városban pedig ha teljesen felengedem a gázt
van amikor szépen addig csökken a fordulatszám, amíg le nem áll, de van olyan is amikor 400-450 körül szerencsétlenkedik még egy darabig.
Ha gázt adok ALIG gyorsul, de azért észlelhető változás, de ettől nem jön helyre. Jellemzően egy újraindítással meg is szűnik .. akár ment közben is.
Mostanában rendszeres, hogy megyek 30al, előjön a "csökkentett teljesítmény üzemmód" (ugye érezhetően nem húz a kocsi), menet közben leállít,
beindít és minden megy tovább.
Amit eddig sikerült kideríteni, hogy valószínű dús a keverék. Büdös, sötét szürkés (feketés) a füst ilyenkor.
Üzemanyag nyomás rendben. 2 bár fölött van normál esetben, a hiba ideje alatt pedig felmegy 2,5 környékére .. ennek valószínűleg az az oka,
hogy nyit a fojtószelep (Láttam is!), (???Valami érzékeli, hogy dús a keverék és adna hozzá levegőt?? Lambda???? [fűtőtt 4 vezetékes mellékesen]).

Átnéztem, amit darabokra szerelés nélkül lehet. Hallani nem hallok semmi rendelleneset.
A PCV rendszerben pár szelepet is végignéztem és kitakarítottam. Fojtószelepház is le lett véve és rendesen ki lett takarítva, azóta legalább az alapjárat beton stabil.

Kettő dolgot hallottam, ami furcsa jelenségeket tud produkálni. Felsőholtpont jeladó illetve false levegő. De nem egészen tudom elképzelni, hogy ezek a ludasok.
Az utóbbit ki is próbáltam, nyitottam egy kis rést, de nagyon lassú volt a változás (nyitotta a pillangószelepet), ez a gond pedig hirtelen jön, hirtelen megy.
(Eszerint a légtömegmérő is jó, kérdés az, hogy lehet e szakaszosan rossz, amikor pl. nem hűti a menetszél és kevesebb levegő áramlik a szívócsövön is??????)
Márkaszervizben volt hibakód kiolvasás, nem adtak ugyan papírt, de elméletben nem volt hiba (pedig mérgemben már lehúztam a légtömegmérőt is).
Emlékeim szerint amikor lerántottam a hiba közben a légtömegmérőt , felpörgött a motor (jóval alapjárat fölé) és mintha a hiba is megszűnt volna, de csak egyszer sikerült ez eljátszani, nem volt többször esély eddig még.
De ugye ez nem jelenti azt, hogy azzal van a gond, elég összetett ahhoz szerintem a vezérlés, hogy egyszerűen kizökkentse a problémás állapotból, egy ilyen manőver, VAGY TÉVEDEK?
Audinál mondtak olyat, hogy fojtószelepház, AC pumpa, meg valami hőmérséklet jeladó. És természetesen kiszedették az utólagos imót.
Egy biztos, hogy a műszerfalon a mutatók a hiba előfordulása alatt is valós adatokat mutatnak, hibakijelzés nincs.

Cserélve: Levegőszűrő, üzemanyag szűrő, gyújtótrafók (eléggé oda voltak már a pipák), üzemanyagnyomás szabályzó, jópár, a szívócsonkról kiinduló elöregedett vákumcső, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő és végül bekerült egy ü.a nyomásmérő óra. (az összes gyári vagy gyári minőség, bosch, mann, stb.)
Töltöttem bele STP injektor tisztítót is.

Sajnos az üzemanyag rendszer valahol tömítetlen, vagy már oda van a visszacsapó, mert pár nap alatt elengedi a nyomást és mivel lelevegősödik, csak másodjára, ritkán harmadjára marad járva a motor. De ha meg van a 2,5bar akkor szépen elkapja.
Ennek nem hiszem , hogy köze lenne a fő problémához.

Valakinek valami hasonló élménye volt? Ötlet? Mit tudnék még kitakarítani, ellenőrizni?

Én is próbálkoztam otthon a kínai ODB-vel, de nem tudta olvasni sajnos.
Mivel a márkaszervizben azt mondták, hogy volt fojtószelepház tisztítás is - de igazából mégsem, mert megnéztem és hót retek volt - így el tudom képzelni,
hogy hibakód szempontból is volt egy kis susmus, mindenesetre ott hagytam közel 80e.-t.
Sajnos nagyon ritkán jön elő a probléma, teljesen váratlanul - de főként hosszú út után megálláskor (motor jár és egyszer csak elkezdi a hülyeséget) - így nehéz rábízni egy szerelőre, főleg gazdaságosan.

Segítsetek, ha tudtok! Köszönöm szépen. Illetve elnézést a terjengős üzenetért, de abban reménykedem, hogy egy bővebb probléma meghatározás ad valakinek valami ötletet.


[ Módosítva 2018.08.14 - 14:11 ]
Vissza az elejére
Serinho
2018.08.14 - 09:46
Regisztrált tag #12637
Regisztrált: 2018.08.14 - 09:42
Üzenetek: 2
Sziszatok! Kérnék tőletek egy kis segítséget. Valaki találkozott már ilyen jellegő hibával?

Adott egy 98-as Audi A4 1.6 benzin. Az utóbbi pár hétben lettem figyelmes arra, hogy reggeli első indításnál alig akar indulni az autó, az önindító szépen forgatja, és kb 5 másodpercre rá robban csak a motor. Durvább esetekben másodjára indul. Ilyenkor, amikor nehézkes az indítás erőtlen, kihagy a motor, húzatom pl. kettesbe, alig akar megindulni, egyszer csak elér egy fordulatot és megindul rendesen, mintha semmi baja nem lenne... Ilyenkor amikor nehezen indul rögtön le szoktam állítani, aztán az újraindítás pöccre, mintha minden a legnagyobb rendben lenne, a motor tökéletesen erőteljesen kihagyás nélkül teszi a dolgát...Volt 2x olyan extrém eset is amikor fogta magát alapjáraton és egyszer csak leállt az autó. Aztán így mentem el vele másfél hete Görögörszágba. Van nekem otthon ilyen gagyi kínai diagnosztikai kábelem, ami már jópár hónapja megvan, már jópár hónappal ezelőtt írt 6 darab hibakódot, ezek a következők: 00520: Légnyelés mérő -0 Állandó

00525: Lambdaszonda -0 Szakadt

00635: Lambdaszonda fűtés -0 Szakadt

00525: Lambdaszonda -0 Állandó

00537: Lambda szabályzás: -0 Szakadt

00513: Fordulatszám érzékelő: -0 Szakadt


Nos, ennyi hibát írt a program... Érdekesnek találtam, ezért mielőtt mentünk volna nyaralni elvittem egy műhelybe, ahol szintén ugyan ezeket a hibákat írta. A szerelő próbálta őket törölni, de ugyan úgy visszajöttek.

Egyébként szintén pár hónappal ezelőtt cseréltem lambdaszondát, nem gatyi utángyártottat, és a légtömegmérőt is kifújtam direkt erre előirt tisztító spray-el.. Ekkor még egyébként ezek az indítási problémák még nem is jelentkeztek, igaz voltak/ vannak alapjárati problémák is de én a folytószelepház koszolódására gondolok, amit egyébként még nem pucoltam ki. Csak idegesített, hogy miért ír ennyi hibát.

A nyaralás a nyukunkon volt, én meg kezdtem pánikolni, hogy így biztos ott maradunk majd valahol hosszútávon.

Aztán gondoltam olyanokra, hogy az üzemanyagellátásban van valami gubanc. Az autó két éve van nálam, üzemanyagszűrőt még nem cseréltem rajta. Na mondom akkor itt az idő, hátha már annnyira koszos. Hát valóban az volt... Valószínű, hogy még a gyári benzinszűrő volt benne, kegyetlenül nézett ki a szűrő, szétvágtam kíváncsiságból.. Azt hittem ezek után, hogy már biztos jó lesz minden, mert hogy ezen a szűrőn a benzinnek szenvedés volt átmenni, de az indítási problémák ugyan úgy megmaradtak. Ezek után a benzinszivattyút néztem meg, az szívta szépen a benzint, meg ha annak baja lenne akkor nem hiszem hogy egyszer hosszútávan megy 300km-t hiba nélkül az autó utána meg elromlik pár órára.. szóval azt is kizártam.

Görögorszgot aztán hálistennek megjártuk, ott is voltak persze nehézkes indítások, de hazajött az autó.

Aztán tegnap munkába indulskor már olyanokat csinált, hogy fordulaton pl 4-esbe egyenletes tempónál két kis berángás a fordulat leesett majdnem nullára...

Ezek a tünetek így a végére már jelentkeztek hideg, üzemmeleg motornál is...

Egyébként az egész Görögországi úton a fogyasztás nem volt rossz, pályán klímával 140-150 8liter körül volt, olajfogyás meg 3000km-en maximum 1 liter, erős emelkedőkön hegyes vidékeken 2es 3masban.

Szóval fogalmam sincs mi lehet a probléma..
Vissza az elejére
AS
2018.08.12 - 15:24

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 16:11
Üzenetek: 14
Sziasztok Urak!
Szia Lorka!

Köszönöm a múltkori segítséget, a 3 hengerezést a rosszul visszatett szívósor okozta, amit nehezen, de megoldottam.
Most viszont más alkatrészek, lengőkar, gömbfej csere után örülök, viszont előjött az a hiba hogy főleg melegen leáll a
motor, a benzinszűrőben nincs benzin, illetve ha van, akkor a karburátorba menő csőben sem.
Állítólag ennek a B3-nak még mechanikus az AC pumpája, kocogtatásra néha beindul, ezt lehet javítani? A Maróti könyv szerint
is az, viszont neves alkatrészboltokban is elektromos AC-ket ad ki a pontos típusra. 91, PP kód, Pierburg karbi. Első képen a jobb oldali csőből jön a benzin a papír? szűrőből, az lehet a mechanikus AC?
A másik 2 képen levő alkatrészek micsodák?

kösz a segítséget!







[ Módosítva 2018.08.12 - 15:27 ]
Vissza az elejére
Jamesdoboz
2018.08.08 - 18:54

Regisztrált tag #10677
Regisztrált: 2016.10.22 - 16:21
Üzenetek: 4
Sziasztok! Egy Audi concert 2 kód olvasásban, ki tud nekem segiteni???
Vissza az elejére
apacs
2018.07.27 - 18:18
Regisztrált tag #12319
Regisztrált: 2018.07.27 - 17:59
Üzenetek: 1
Hello!Egy 2010es a5 coupe tulaja vagyok kb 2 honapja es van par problemam. 1.a kormanyon a gombok nem vilagitanak es nem is dolgoznak 2.van telefon gomb,de nem tudok keresni vele 3.2000fordulat felett van egy zavaro hangja mintha egy ventilator neha hozzaerne valamihez,de nem az.
Valami otlet?

simon zsolt
Vissza az elejére
Ivike81
2018.07.25 - 18:57
Regisztrált tag #12307
Regisztrált: 2018.07.25 - 18:41
Üzenetek: 1
Sziasztok! Pár hete vettem egy 2007-es évjáratú Audi TT coupe 2.0 tfsi sline-t. Németországból hozták be. Német kezelési könyve is van. A kérdésem az volna, hogy tudnátok e segíteni abban, hogy hol tudnám megszerezni hozzá a magyar útmutatót! Nagyon szépen köszi a segítséget előre is.
Vissza az elejére
captainb
2018.07.13 - 17:56
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 87
Lorka írta ...

Elolvastam. Elképesztő...

De mit?
Vissza az elejére
elender72
2018.07.13 - 16:05
Regisztrált tag #12252
Regisztrált: 2018.07.13 - 15:35
Üzenetek: 1
1.6 ALZ
Vissza az elejére
Krix
2018.07.12 - 22:00
Regisztrált tag #11723
Regisztrált: 2018.05.06 - 22:37
Üzenetek: 5
Üdv Audisok 1 kis segítség szeretnék kérni. Nem birok ezzel a kábelal igy 1 régi help ből kivágtam a képet a hiányzó kábelrő
valamint mi célt szolgál és hova csatlakozik

Vissza az elejére
Krix
2018.07.12 - 22:00
Regisztrált tag #11723
Regisztrált: 2018.05.06 - 22:37
Üzenetek: 5
Üdv Audisok 1 kis segítség szeretnék kérni. Nem birok ezzel a kábelal igy 1 régi help ből kivágtam a képet a hiányzó kábelrő
valamint mi célt szolgál és hova csatlakozik

Vissza az elejére
Krix
2018.07.12 - 22:00
Regisztrált tag #11723
Regisztrált: 2018.05.06 - 22:37
Üzenetek: 5
Üdv Audisok 1 kis segítség szeretnék kérni. Nem birok ezzel a kábelal igy 1 régi help ből kivágtam a képet a hiányzó kábelrő
valamint mi célt szolgál és hova csatlakozik

Vissza az elejére
Krix
2018.07.12 - 22:00
Regisztrált tag #11723
Regisztrált: 2018.05.06 - 22:37
Üzenetek: 5
Üdv Audisok 1 kis segítség szeretnék kérni. Nem birok ezzel a kábelal igy 1 régi help ből kivágtam a képet a hiányzó kábelrő
valamint mi célt szolgál és hova csatlakozik

Vissza az elejére
Lorka
2018.07.10 - 23:18
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1069
Elolvastam. Elképesztő...

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
F2A4
2018.07.05 - 15:56
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 33
csatlakozom, az aaa autó egy simlis senkiházi banda, csupa tekert gányolt ronccsal....pl: LINK
rengeteg ilyen és ehhez hasonló írás van a neten, én személyesen is járok ki lebeszélni a jóhiszemű embereket és megmutogatom, mit nem vesznek észre... annyira felháborított, amiket ott láttam...

ha márkaszerviz szervizelte és ezt igazolják is, akkor igazolt a km óra állás... én is vettem tavaly egy sportage-t 2006-ost, 109e km-el, mindent igazoltak a márkaszervizek. van ilyen, lehet találni


captainb írta ...

jagyugyaerik írta ...

Sziasztok! Szeretnek vasarolni egy hasznalt a4-est. Az egyik egy 2004 2.0 benzin motoros 146e km-t futott az AAA Auto centrumnal. A masodik egy 2002 1.6 benzin motoros 148e futott mezokovesdi kereskedesben talalhatoak. Elso sorban napi hasznalatra (max 40 km) Pest-Budakalasz kozotti hasznalatra. Egy megbizhato autot keresek.

Mit lehet tudni ezekrol az evjaratokrol? Surun elofordulo hibak, fenntartasi koltsegek? Mire erdemes odafigyelni vasarlaskor?

Koszi a valaszokat elore is!

Udv,

Erik
2004: LINK
2002: LINK

Az AAA autóval nem szabad szóba állni. A másik így képeken rendben, de hát látni is kellene élőben. Viszonyításként 2001-es A6- om, amit 2006-ban vettem most jár 245000km-nél. Ezt én garantálom, mert külföldön dolgozom, sokat áll az autó és szaladgáálásra nem haszálom. Szerintem picit meg van tekerve az óraja.



[ Módosítva 2018.07.05 - 18:17 ]
Vissza az elejére
captainb
2018.07.04 - 17:47
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 87
jagyugyaerik írta ...

Sziasztok! Szeretnek vasarolni egy hasznalt a4-est. Az egyik egy 2004 2.0 benzin motoros 146e km-t futott az AAA Auto centrumnal. A masodik egy 2002 1.6 benzin motoros 148e futott mezokovesdi kereskedesben talalhatoak. Elso sorban napi hasznalatra (max 40 km) Pest-Budakalasz kozotti hasznalatra. Egy megbizhato autot keresek.

Mit lehet tudni ezekrol az evjaratokrol? Surun elofordulo hibak, fenntartasi koltsegek? Mire erdemes odafigyelni vasarlaskor?

Koszi a valaszokat elore is!

Udv,

Erik
2004: LINK
2002: LINK

Az AAA autóval nem szabad szóba állni. A másik így képeken rendben, de hát látni is kellene élőben. Viszonyításként 2001-es A6- om, amit 2006-ban vettem most jár 245000km-nél. Ezt én garantálom, mert külföldön dolgozom, sokat áll az autó és szaladgáálásra nem haszálom. Szerintem picit meg van tekerve az óraja.

[ Módosítva 2018.07.04 - 17:54 ]
Vissza az elejére
jagyugyaerik
2018.07.02 - 12:56
Regisztrált tag #12177
Regisztrált: 2018.07.02 - 12:42
Üzenetek: 1
Sziasztok! Szeretnek vasarolni egy hasznalt a4-est. Az egyik egy 2004 2.0 benzin motoros 146e km-t futott az AAA Auto centrumnal. A masodik egy 2002 1.6 benzin motoros 148e futott mezokovesdi kereskedesben talalhatoak. Elso sorban napi hasznalatra (max 40 km) Pest-Budakalasz kozotti hasznalatra. Egy megbizhato autot keresek.

Mit lehet tudni ezekrol az evjaratokrol? Surun elofordulo hibak, fenntartasi koltsegek? Mire erdemes odafigyelni vasarlaskor?

Koszi a valaszokat elore is!

Udv,

Erik
2004: LINK
2002: LINK
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 14:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 20:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 14:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1118 1119 1120  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System