Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1113 1114 1115
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
hajingalo
2018.01.20 - 19:01
Regisztrált tag #1102
Regisztrált: 2011.08.13 - 08:47
Üzenetek: 67
Sziasztok. Valaki át tudná küldeni nekem a KKL vag com 409.1 kábel telepitőjét?
-Email- cimre

Köszönöm
Vissza az elejére
zombie23
2018.01.19 - 21:16
Regisztrált tag #11576
Regisztrált: 2018.01.19 - 20:34
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem! Van egy A4 b5 faceliftem elektromos nyomógombos csomagtér ajtóval, s ezek a nyomógombok egyike sem nyitja az ajtót! Kizárólag kulcsal tudom kinyitni! Nyáron a nagy melegben néha működik! Mi lehet a baj? sedan modellről lenne szó

[ Módosítva 2018.01.19 - 21:17 ]
Vissza az elejére
Lorka
2018.01.18 - 17:54
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1059
AS írta ...

Sziasztok!

Szia Lorka!


Az lenne a kérdésem hogy 80 B3-nál ,
tudom gáz ilyen régi kocsi,tudja valaki, hogy lehet tükörlapot cserélni? Letörték a tükröt, a külső műanyaggal együtt. Vettem egy másik tükröt, lap nélkül, de annak a mechanikája hibás. Szétszedtem, hogy majd átrakom a bowdeneket, de a kerek átlátszó műanyagba 3 csavar beleszakadt. Majd beragasztanám meg 1-et betekerek, de az eredetit sem tudom szétszedni. Itt vannak képek arról, amit vettem, a bowdeneket kihúztam már.

LINK
LINK

Ezen szétvan szedve az átlátszó kerek 'tartó' alsó, felső része és össze se nagyon tudom pattintani, szerintem hibás.
Az eredetinek a felső kerek részén van egy vékony fém kar, azt lehet mozgatni a husszúkás résen.
Ennek a felső kerek részét le szabad pattintani?
Vagy együtt van az alsóval és ezt mozgatják a bovdenek.
Mert az új tükörlap tartólapjára csak nyomokban hasonlít az eredeti.

LINK

köszönöm a választ!

Szia! Én még sosem buheráltam a tükröt, nincs rálátásom a témára. A f*szbukon az Audi B4 Hungary csoportban add elő ezt a kérdést, Lipy el fogja neked magyarázni (vagy más ).

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
AS
2018.01.18 - 14:11

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 16:11
Üzenetek: 12
Szia!

Kulcs van a kocsihoz, vagy kártyával indul?
Hol vannak az SMD nyomógombok a kocsiban?
Mi a típusa az autónak? Hogy tudjak mondani valamit a szerelőnek

szia




kalmanka írta ...

Kedves hozzáértők,

segitséget szeretnék kérni elektromos témában. akad aki ismer elektromos szerelőt Bp körzetében? a probléma az kulcs nélküli inditás nyomógombjának a meghibásodása. 2 gomb is beszart, az egyiken hallom még a gomb pattanását, itt valami érintkezési hibára gyanakszom, a másikál viszont már nincsen ilyen hang, itt valószinű az smd nyomogomb ment tönkre. vásároltam már olyan smd-nyomógombot, amivel elméletileg ki lehet váltani a gyárit (egy német leirás szerint). olyan szerelőre lenne szükségem aki kiméri nekem mi is a baj konkrétan, majd amikor ez megvan, akkor nem azt mondja, hogy uj kilincs 200.000 Ft, hanem megpróbálja ezt a nyomógombot kicserélni.

köszönöm!

Vissza az elejére
AS
2018.01.18 - 13:09

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 16:11
Üzenetek: 12
Sziasztok!

Szia Lorka!


Az lenne a kérdésem hogy 80 B3-nál ,
tudom gáz ilyen régi kocsi,tudja valaki, hogy lehet tükörlapot cserélni? Letörték a tükröt, a külső műanyaggal együtt. Vettem egy másik tükröt, lap nélkül, de annak a mechanikája hibás. Szétszedtem, hogy majd átrakom a bowdeneket, de a kerek átlátszó műanyagba 3 csavar beleszakadt. Majd beragasztanám meg 1-et betekerek, de az eredetit sem tudom szétszedni. Itt vannak képek arról, amit vettem, a bowdeneket kihúztam már.

LINK
LINK

Ezen szétvan szedve az átlátszó kerek 'tartó' alsó, felső része és össze se nagyon tudom pattintani, szerintem hibás.
Az eredetinek a felső kerek részén van egy vékony fém kar, azt lehet mozgatni a husszúkás résen.
Ennek a felső kerek részét le szabad pattintani?
Vagy együtt van az alsóval és ezt mozgatják a bovdenek.
Mert az új tükörlap tartólapjára csak nyomokban hasonlít az eredeti.

LINK

köszönöm a választ!





[ Módosítva 2018.01.18 - 14:08 ]
Vissza az elejére
zsomi69
2018.01.14 - 19:10
Pécs környéke.....

Regisztrált tag #554
Regisztrált: 2010.12.05 - 20:31
Üzenetek: 66
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni egy olyan problémában, Hogy tud-e valaki segíteni abban ,hogy : milyen váltókóddal bír a leghosszabb áttétellel rendelkező manuális váltó amit "A4 b6 3,0 benzin" -re fel lehet dobni ? ..... Frontos

Köszi
Vissza az elejére
Xantamas
2018.01.11 - 16:02
Regisztrált tag #1176
Regisztrált: 2011.10.04 - 15:15
Üzenetek: 11
Szevasztok!

Abban kérnék segítséget, hogy A4 1,9 TDI AHU (1998) kocsin, hogyan kell programozni a centrál modulon, hogy záráskor is villanjon az index. Hiába adok a mostani kódhoz 512-t a dolog nem működik.

Köszönöm előre is!

Tamás
Vissza az elejére
kalmanka
2018.01.09 - 19:15
Regisztrált tag #11566
Regisztrált: 2018.01.09 - 19:06
Üzenetek: 1
Kedves hozzáértők,

segitséget szeretnék kérni elektromos témában. akad aki ismer elektromos szerelőt Bp körzetében? a probléma az kulcs nélküli inditás nyomógombjának a meghibásodása. 2 gomb is beszart, az egyiken hallom még a gomb pattanását, itt valami érintkezési hibára gyanakszom, a másikál viszont már nincsen ilyen hang, itt valószinű az smd nyomogomb ment tönkre. vásároltam már olyan smd-nyomógombot, amivel elméletileg ki lehet váltani a gyárit (egy német leirás szerint). olyan szerelőre lenne szükségem aki kiméri nekem mi is a baj konkrétan, majd amikor ez megvan, akkor nem azt mondja, hogy uj kilincs 200.000 Ft, hanem megpróbálja ezt a nyomógombot kicserélni.

köszönöm!
Vissza az elejére
Zacskosleves89
2018.01.07 - 01:25
Regisztrált tag #11561
Regisztrált: 2018.01.07 - 01:11
Üzenetek: 1
Kedves Szakik!

A6 /4f/ vásárlását fontolgatom, érdeklődni szeretnék, hogy a 2.0 TFSI (BPJ motorkód ha jól tudom), manuális váltóval mennyire megbízható? Milyen típus hibákat ismertek / tapasztaltatok esetleg vannak e, illetve kb milyen szervízköltségekre lehet számítani? Remélem itt, Ti legalább tudtok érdemben hozzámvágni valamit!

Köszönöm a segítséget!

[ Módosítva 2018.01.07 - 01:26 ]
Vissza az elejére
B.Viktor
2018.01.05 - 01:38

Regisztrált tag #2996
Regisztrált: 2013.06.08 - 20:37
Üzenetek: 100
Sziasztok!
Van egy 96-os évjáratú Audi A4 1.9 tdi quattro (afn) autóm.
Az autóban néhány hónappal ezelőtt ki lett cserélve a kuplung, viszont a szerelő álláspontja alapján a kettőstömegű lendkerék olyan jó állapotú volt, hogy nem lett a kuplunggal együtt cserélve.
A kuplung eleinte szépen lent fogott úgy ahogy kell, viszont pár száz km megtétele után “felmászott”. Lett rajta állítva, de minden állítás után elallitodik és érdekes módon kissé “ugrál” a pedál ha csusztatom, pláne hátra menetben.
Ezen kívül az autó olyan 1700-2300 fordulat között nagyobb gázadásra beremeg, utána szépen húz tovább rángatás nélkül.
Közben szerelőt váltottam és az egyik elmondása szerint ezek az autók ugyan olyan jól működnek egytömegű lendkerékkel is, mint kettőstömegűvel.

Kérdés em az lenne, hogy közületek valaki alakította-e már vissza a kettőstömegűt egytömegűre, és ha igen akkor milyen tapasztalatok vannak?
Esetleg valakinek van-e ötlete a rángatás okára?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Vissza az elejére
Gepa
2018.01.04 - 21:00
Regisztrált tag #11525
Regisztrált: 2017.12.23 - 18:05
Üzenetek: 10
Lorka írta ...

Gepa írta ...

LORKA!!

igazad volt rossz helyen jártunk, húúh jót kérdeztél, azt tudom hogy fokozatmentes automata! még egy kérdesem lenne, amikor néztük az üzemanyag nyomást a szivattyúnál akkor csak indítózáskor volt nyomás, ez normális? én úgytudtam hogy gyujtáskor kéne nyomnia de lehet ennél nem! a héten viszem egy komolyabb diagra, én már többet nemtudok tenni, amit tudtam megcsináltam! ja és vízhőmérséklet jeladót is kicseréltem köszönöm a segítségeteket, nagyon jól esik hogy válaszoltok!

Nem tudom, hogy a V6 30V-nél is úgy van-e (szerintem igen), de elvileg gyújtásra bekapcsol az AC, majd 1mp. múlva lekapcsolja a relé a szivattyú túlterhelését megelőzendő. Ha továbbfordítod a kulcsot és indítózol, akkor újra kapcsol a relé és működik az AC.


Igen facebookon is bennevagyok egy audis csoportba és megerősítették ezt. de már nem totózok, jövőhéten megyek egy komolyabb diagra (hátha más mást mond és mást lát)
Vissza az elejére
Lorka
2018.01.04 - 17:10
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1059
Gepa írta ...

LORKA!!

igazad volt rossz helyen jártunk, húúh jót kérdeztél, azt tudom hogy fokozatmentes automata! még egy kérdesem lenne, amikor néztük az üzemanyag nyomást a szivattyúnál akkor csak indítózáskor volt nyomás, ez normális? én úgytudtam hogy gyujtáskor kéne nyomnia de lehet ennél nem! a héten viszem egy komolyabb diagra, én már többet nemtudok tenni, amit tudtam megcsináltam! ja és vízhőmérséklet jeladót is kicseréltem köszönöm a segítségeteket, nagyon jól esik hogy válaszoltok!

Nem tudom, hogy a V6 30V-nél is úgy van-e (szerintem igen), de elvileg gyújtásra bekapcsol az AC, majd 1mp. múlva lekapcsolja a relé a szivattyú túlterhelését megelőzendő. Ha továbbfordítod a kulcsot és indítózol, akkor újra kapcsol a relé és működik az AC.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Gepa
2018.01.03 - 20:09
Regisztrált tag #11525
Regisztrált: 2017.12.23 - 18:05
Üzenetek: 10
LORKA!!

igazad volt rossz helyen jártunk, húúh jót kérdeztél, azt tudom hogy fokozatmentes automata! még egy kérdesem lenne, amikor néztük az üzemanyag nyomást a szivattyúnál akkor csak indítózáskor volt nyomás, ez normális? én úgytudtam hogy gyujtáskor kéne nyomnia de lehet ennél nem! a héten viszem egy komolyabb diagra, én már többet nemtudok tenni, amit tudtam megcsináltam! ja és vízhőmérséklet jeladót is kicseréltem köszönöm a segítségeteket, nagyon jól esik hogy válaszoltok!

[ Módosítva 2018.01.03 - 20:10 ]
Vissza az elejére
F2A4
2018.01.03 - 11:56
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 25
az jutott eszembe, hogy még egy esetben láttam ilyet, ott a rossz vízhőfok jeladó zavart be a levegő-benzin keverékbe, folyamatosan forró vizet jelzett... de Lorkának igaza van élő adatokat kellene olvasni hideg motornál

Lorka írta ...

Gepa írta ...
[/quote1514837194]
akkor 1 rugón jár az agyunk!! ezt mindenképpen megcsináltatom, ha bejön akkor mond a címed küldöm a kedvenc piád!

Sajna rossz helyen jártok... Az üzemanyagrendszer (jó szivattyú és nyomásszabályzó esetén) még ha álltában teljesen el is ejtette a nyomást, 2-3 gyújtáskapcsolásra feltermeli üzemi nyomásra és onnantól a motorbeindulás után is tartja. Valszeg a keverékképzésnél van a baj, de ezt már diagnosztizálni kellene egy hozzáértőnek. Így távsegítség útján ennél többet nem lehet. Amúgy ALM, AMM automata?

Vissza az elejére
Gergo1234
2018.01.03 - 11:29
Regisztrált tag #11513
Regisztrált: 2017.12.18 - 07:13
Üzenetek: 3
Sziasztok
Audi A4 B6 bőr ülése mindegyike fűthető?
Le cseréltem a szövetet bőrre, akitől vettem nem tudta megmondani hogy fűthető e. De hallottam olyat hogy talán ezekbe már mindegyik fűthető.
Vissza az elejére
Kombitomi
2018.01.03 - 10:10
Regisztrált tag #11552
Regisztrált: 2018.01.03 - 10:04
Üzenetek: 1
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, 2008-as évjáratú 1.9PDTDI Audi A4 Avant 85KW/116LE BRB motorkódú autóban van részecskeszűrő? Esetleg nincs valamilyen táblázat valakinek a birtokában, motorkód beazaonosítása végett? Köszönöm a válaszokat!
Vissza az elejére
Lorka
2018.01.02 - 18:06
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1059
Gepa írta ...

F2A4 írta ...

egy ultrahangos tisztítás nem árt neki és könnyen lehet, hogy az injektor tömítések elfáradtak. ezért visszalevegősödik a rendszer. ha ez párosul egy gyenge injektor teljesítménnyel, akkor lehet nehéz indítás hidegen pláne . . . . . .

Gepa írta ...

F2A4 írta ...

inkább kevés benzint... injektor, halódó ac pumpa, de egy egyszerű üzemanyag cső vagy tömítés repedés is lehet. én ebbe az irányba mennék... (esetleg légtömegmérő?)



Szia! ac pumpesz cserélve, nyomászabályzó is, légtömegmérőből is raktam már bele egy bontottat. injektort még nem vizsgáltuk, egy tisztítás lehet ráférne, ártani nem ártanék, de ha injektor baj lenne akkor melegen is kéne csinálnia ezt a hibát nem?



akkor 1 rugón jár az agyunk!! ezt mindenképpen megcsináltatom, ha bejön akkor mond a címed küldöm a kedvenc piád!

Sajna rossz helyen jártok... Az üzemanyagrendszer (jó szivattyú és nyomásszabályzó esetén) még ha álltában teljesen el is ejtette a nyomást, 2-3 gyújtáskapcsolásra feltermeli üzemi nyomásra és onnantól a motorbeindulás után is tartja. Valszeg a keverékképzésnél van a baj, de ezt már diagnosztizálni kellene egy hozzáértőnek. Így távsegítség útján ennél többet nem lehet. Amúgy ALM, AMM automata?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Gepa
2018.01.01 - 21:09
Regisztrált tag #11525
Regisztrált: 2017.12.23 - 18:05
Üzenetek: 10
F2A4 írta ...

egy ultrahangos tisztítás nem árt neki és könnyen lehet, hogy az injektor tömítések elfáradtak. ezért visszalevegősödik a rendszer. ha ez párosul egy gyenge injektor teljesítménnyel, akkor lehet nehéz indítás hidegen pláne. a lágbeömlő befogásával megnöveled a vákumot, ezért inddul el. ez csak az én gondolatom, de szerintem nem kap elég üzemanyagot a rendszer, visszalevegősödik. ha igazam van és injektor tömítés vagy csőrepedés, akkor olcsón megúszhatod. az injektorok teljesítményének mérését viszont csak akkor lehet megcsinálni, ha teljesen ki vannak pucolva. nem nagy összeg a tömítések cseréje sem, sem a tisztítás...
e logika szerint melegen azért nem csinálja, mert akkor már felvette az üzemanyagot és nem levegős. lassan levegősödik vissza és ezért lehet a nehéz hidegindítás. a csövezés átnézése ingyen van és z injektortiisztítással, beméréssel és tömítéscserékkel folytatnám, de vannak itt, akik jobban értenek hozzá nálam...

Gepa írta ...

F2A4 írta ...

inkább kevés benzint... injektor, halódó ac pumpa, de egy egyszerű üzemanyag cső vagy tömítés repedés is lehet. én ebbe az irányba mennék... (esetleg légtömegmérő?)

[/ quote1514822199]



Szia! ac pumpesz cserélve, nyomászabályzó is, légtömegmérőből is raktam már bele egy bontottat. injektort még nem vizsgáltuk, egy tisztítás lehet ráférne, ártani nem ártanék, de ha injektor baj lenne akkor melegen is kéne csinálnia ezt a hibát nem?






akkor 1 rugón jár az agyunk!! ezt mindenképpen megcsináltatom, ha bejön akkor mond a címed küldöm a kedvenc piád!
Vissza az elejére
F2A4
2018.01.01 - 20:50
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 25
egy ultrahangos tisztítás nem árt neki és könnyen lehet, hogy az injektor tömítések elfáradtak. ezért visszalevegősödik a rendszer. ha ez párosul egy gyenge injektor teljesítménnyel, akkor lehet nehéz indítás hidegen pláne. a lágbeömlő befogásával megnöveled a vákumot, ezért inddul el. ez csak az én gondolatom, de szerintem nem kap elég üzemanyagot a rendszer, visszalevegősödik. ha igazam van és injektor tömítés vagy csőrepedés, akkor olcsón megúszhatod. az injektorok teljesítményének mérését viszont csak akkor lehet megcsinálni, ha teljesen ki vannak pucolva. nem nagy összeg a tömítések cseréje sem, sem a tisztítás...
e logika szerint melegen azért nem csinálja, mert akkor már felvette az üzemanyagot és nem levegős. lassan levegősödik vissza és ezért lehet a nehéz hidegindítás. a csövezés átnézése ingyen van és z injektortiisztítással, beméréssel és tömítéscserékkel folytatnám, de vannak itt, akik jobban értenek hozzá nálam...

Gepa írta ...

F2A4 írta ...

inkább kevés benzint... injektor, halódó ac pumpa, de egy egyszerű üzemanyag cső vagy tömítés repedés is lehet. én ebbe az irányba mennék... (esetleg légtömegmérő?)

[/ quote1514822199]



Szia! ac pumpesz cserélve, nyomászabályzó is, légtömegmérőből is raktam már bele egy bontottat. injektort még nem vizsgáltuk, egy tisztítás lehet ráférne, ártani nem ártanék, de ha injektor baj lenne akkor melegen is kéne csinálnia ezt a hibát nem?




[ Módosítva 2018.01.01 - 20:58 ]
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 14:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 20:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 14:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1113 1114 1115  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System