- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum |
|
<< Előző téma | Következő téma >> | ||
|
Oldal: 1 2 3 ... 1112 [1113] 1114 ... 1126 1127 1128 | |
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
|
Szerző | Üzenet | ||||
Misku02 |
| ||||
Mikóháza Regisztrált tag #191 Regisztrált: 2010.07.11 - 20:39Üzenetek: 422 | Srácok, help! Érdemes egy váltóban szinkrongyűrűt cserélni, vagy inkább egy komplett váltót cseréljek? azért kérdezem mert egy szerelő azt mondta, hogy nem lesz jó, vagyis ugyan úgy elkopik hamar. ebben kérem a segítségeteket köszönöm Audi 80 2.8 V6 Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Norbitron |
| ||||
norbitron Regisztrált tag #116 Regisztrált: 2010.07.03 - 19:05Üzenetek: 619 | szerintem inkább relé. ha a kapcsoló elindítja a relét akkor az működik. de lehet az izzónak 5-10s kell h bemelegedjen Norbitronic Racing | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Replicator |
| ||||
Replicator Regisztrált tag #139 Regisztrált: 2010.07.05 - 09:23Üzenetek: 33 | Üdv all! Valaki villanyász fórumtárstól kérdezném hogy mitől lehet az hogy néha nem működik az irányjelzőm balra. A hiba nem mindig áll fent néha előjön néha meg minden OK. Tehát a hibajelenség: balra kitett irányjelzőnél csak gyorsan kattog a relé és sem a visszajelző sem pedig az izzók nem villognak. Általában ha tovább kint hagyom a jelzést (5-10 mp) akkor egyszer csak magától megjavul. Feltételezem hogy kontakthiba, a kérdés csak az hogy a relé csinál ilyet hamarabb vagy pedig maga az irányjelző kapcsolója? A6/C4 2.6 ABC manuális | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
cc_rider |
| ||||
Pécs-Cserkút Regisztrált tag #49 Regisztrált: 2010.07.02 - 09:33Üzenetek: 892 | Miky írta ... cc_rider írta ... Kéne egy kis help autó figyelés ügyben. Nézegetjük vateromnak az alábbi autót LINK csak kicsit messze van, Gyulán. Ha esetleg valaki lakna a környéken és meg tudná tekinteni, azt megköszönném. Zoliaudi-val beszélj.Ő Gyulától nem túl messze lakik. Ok, köszi! B4 Avant 1Z Automatikgetriebe | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Miky |
| ||||
Szentes Regisztrált tag #76 Regisztrált: 2010.07.02 - 17:55Üzenetek: 53 | cc_rider írta ... Kéne egy kis help autó figyelés ügyben. Nézegetjük vateromnak az alábbi autót LINK csak kicsit messze van, Gyulán. Ha esetleg valaki lakna a környéken és meg tudná tekinteni, azt megköszönném. Zoliaudi-val beszélj.Ő Gyulától nem túl messze lakik. by Miky LINK | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
cc_rider |
| ||||
Pécs-Cserkút Regisztrált tag #49 Regisztrált: 2010.07.02 - 09:33Üzenetek: 892 | Kéne egy kis help autó figyelés ügyben. Nézegetjük vateromnak az alábbi autót LINK csak kicsit messze van, Gyulán. Ha esetleg valaki lakna a környéken és meg tudná tekinteni, azt megköszönném. B4 Avant 1Z Automatikgetriebe | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Joey |
| ||||
Kistarcsa Regisztrált tag #21 Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40Üzenetek: 1562 | [quote] [quote] [quote] [quote] [quote] ... Hi! olyan van hogy csak a gyűrű kopott el a hengerfej nem? Üdv. [/ quote1279182462] Ez csak bontás után derülhet ki. Temes régi 2.8asát meggyűrűzték- csapágyazták, kapott bontott, jó hengerfejeket, és nagyon zsír lett. Utána már sokáig nem használta, úgyhogy nem tudom mennyit ment még el. Én addig amíg nem látom a füstöt a kocsi mögött nem foglalkoznék vele (lehet azután se, csak ha már kannaszám megy bele az olaj) T D I | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Joey |
| ||||
Kistarcsa Regisztrált tag #21 Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40Üzenetek: 1562 | Oldamur írta ... Köszi, Rocko, mejd mekeresem. Írtad, az előzőben, hogy; "volt a riedhez automata" mi az a ried? az elektronikáját gondolom kisebb gond beletenni, mint a váltót, vagy talán egyben lehet az autó főcoumputerével? mert akkor nem is érdemes foglalkozni vele, azthiszem.. Ne vedd készpénznek, de a teljes motormanagementet át kell rakni - úgy emlékszem. Páran már nekifutottak ennek, de még senkit se hallottam aki megoldotta volna. T D I | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Rocko |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #44 Regisztrált: 2010.06.30 - 14:44Üzenetek: 1783 | Oldamur írta ... Köszi, Rocko, mejd mekeresem. Írtad, az előzőben, hogy; "volt a riedhez automata" mi az a ried? "tied", elgépelve. íme: LINK ő az az automata. Audi 90, 1985, 2.2i KX. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldamur |
| ||||
Regisztrált tag #178 Regisztrált: 2010.07.08 - 19:04Üzenetek: 10 | Köszi, Rocko, mejd mekeresem. Írtad, az előzőben, hogy; "volt a riedhez automata" mi az a ried? az elektronikáját gondolom kisebb gond beletenni, mint a váltót, vagy talán egyben lehet az autó főcoumputerével? mert akkor nem is érdemes foglalkozni vele, azthiszem.. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
audifan |
| ||||
vác Regisztrált tag #108 Regisztrált: 2010.07.03 - 16:27Üzenetek: 1 | sziasztok! valaki esetleg meg tudná mondani nekem hogy 200 as műszerfalnál a fordulatszámmérő milyen szinű vezetéken kap jelet? | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
fox007 |
| ||||
Szigetvár Regisztrált tag #84 Regisztrált: 2010.07.02 - 21:14Üzenetek: 25 | Joey írta ... fox007 írta ... Joey írta ... fox007 írta ... Sziasztok! Elkezdte enni a kicsikém a az olajat, most már 1000km-nél olyan 2.5dl olaj fogy. Gondolom ez közel se normális, mennyi lenne még a normális? Vízbe nem kerül az olaj, nem folyik sehol, valószínű bár nem értek hozzá hogy gyűrű lehet vagy szelepszár szimmering. Lehet ezzel kezdeni valamit vagy motorhoz kel nyúlni mindenkép. Van ez a prolong vagy más anyag ami esetleg segít ebben. 10W40 olaj van benne egyébként. Üdv. Bízzunk benne, hogy szelepszár szimmering, egyébként a motorod ilyen marad amíg teljesen ki nem lehet dobni. A V6 motorok nikesell-el kezeltek, ebből kifolyólag nem fúrhatóak. Ha elkopik, akkor csak horror költséggel javítható. Bontott, jobb állapotú blokkot szoktak beletenni. Szelepszár szimmeringet legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, hogy jól bemelegített motorral, 3-4-ben mész egy fél percet 4000-es fordulaton, majd kiveszed üresbe. Ha akkor ledob egy kék pamacsot, akkor a szelepszár szimmeringek se jók már. Sziasztok! Joey: Kiprobáltuk ezt a félpercig 4000 fordulaton menni 3-asban majd kivenni üresbe. Az ég világon semmi nem jön ki a kipufogon, de állóhelzetbe tövig nyomva majd kicsit visszaengedve és szintén tövig nyomva se jön semmi ki. Én nem értem egyébként ha a motornál eszi az olajat, akkor kis kékes füstnek kéne jönni, nem? Még egy kérdés, a kuplung pedálom ki/be nyomásánál a motortérnél lehet hallani ilyen rugós, fémes hangot, szerelő múltkor megnézték a vezetéket meg aszem valami tűt vagy mi fenét és minden ok, de még mindig csinálja, mi lehet a gond? Üdv. András Szia, akkor a szelepszárak nagy valószínűséggel jók. További eredményt a veszteségmérés hozhat, ott kiderül ha valamelyik henger gyűrű-hengerfal kapcsolatában anomáliák vannak. Kéket akkor fog füstölni a motorod, ha tankolásonként elkér 0,5+ olajat. A TDI-m gyári turboja ette már az olajat, ott tankolásonként 8 deci belement. A kuplungodra nincs ötletem. Hidraulikus, alsó, felső munkahengerrel. Ha a munkahengerek rendben vannak, a pedálod nem kopott ki a csuklópontnál, akkor csak a szerkezetnek lehet hangja, de ez csak amolyan találgatás. Hi! olyan van hogy csak a gyűrű kopott el a hengerfej nem? Üdv. '95 Audi A6 V6 2.6 Youtube-on: LINK | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Joey |
| ||||
Kistarcsa Regisztrált tag #21 Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40Üzenetek: 1562 | fox007 írta ... Joey írta ... fox007 írta ... Sziasztok! Elkezdte enni a kicsikém a az olajat, most már 1000km-nél olyan 2.5dl olaj fogy. Gondolom ez közel se normális, mennyi lenne még a normális? Vízbe nem kerül az olaj, nem folyik sehol, valószínű bár nem értek hozzá hogy gyűrű lehet vagy szelepszár szimmering. Lehet ezzel kezdeni valamit vagy motorhoz kel nyúlni mindenkép. Van ez a prolong vagy más anyag ami esetleg segít ebben. 10W40 olaj van benne egyébként. Üdv. Bízzunk benne, hogy szelepszár szimmering, egyébként a motorod ilyen marad amíg teljesen ki nem lehet dobni. A V6 motorok nikesell-el kezeltek, ebből kifolyólag nem fúrhatóak. Ha elkopik, akkor csak horror költséggel javítható. Bontott, jobb állapotú blokkot szoktak beletenni. Szelepszár szimmeringet legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, hogy jól bemelegített motorral, 3-4-ben mész egy fél percet 4000-es fordulaton, majd kiveszed üresbe. Ha akkor ledob egy kék pamacsot, akkor a szelepszár szimmeringek se jók már. Sziasztok! Joey: Kiprobáltuk ezt a félpercig 4000 fordulaton menni 3-asban majd kivenni üresbe. Az ég világon semmi nem jön ki a kipufogon, de állóhelzetbe tövig nyomva majd kicsit visszaengedve és szintén tövig nyomva se jön semmi ki. Én nem értem egyébként ha a motornál eszi az olajat, akkor kis kékes füstnek kéne jönni, nem? Még egy kérdés, a kuplung pedálom ki/be nyomásánál a motortérnél lehet hallani ilyen rugós, fémes hangot, szerelő múltkor megnézték a vezetéket meg aszem valami tűt vagy mi fenét és minden ok, de még mindig csinálja, mi lehet a gond? Üdv. András Szia, akkor a szelepszárak nagy valószínűséggel jók. További eredményt a veszteségmérés hozhat, ott kiderül ha valamelyik henger gyűrű-hengerfal kapcsolatában anomáliák vannak. Kéket akkor fog füstölni a motorod, ha tankolásonként elkér 0,5+ olajat. A TDI-m gyári turboja ette már az olajat, ott tankolásonként 8 deci belement. A kuplungodra nincs ötletem. Hidraulikus, alsó, felső munkahengerrel. Ha a munkahengerek rendben vannak, a pedálod nem kopott ki a csuklópontnál, akkor csak a szerkezetnek lehet hangja, de ez csak amolyan találgatás. T D I | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Rocko |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #44 Regisztrált: 2010.06.30 - 14:44Üzenetek: 1783 | Oldamur írta ... van esetleg neked ilyen 'nagy könyved'? őő, asszem nincs. de rákeresve a megfelelő névre és megfelelő helyeken, biztosan tudsz magadévá tenni egyet. [ Módosítva 2010.07.14 - 20:24 ] Audi 90, 1985, 2.2i KX. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
fox007 |
| ||||
Szigetvár Regisztrált tag #84 Regisztrált: 2010.07.02 - 21:14Üzenetek: 25 | Joey írta ... fox007 írta ... Sziasztok! Elkezdte enni a kicsikém a az olajat, most már 1000km-nél olyan 2.5dl olaj fogy. Gondolom ez közel se normális, mennyi lenne még a normális? Vízbe nem kerül az olaj, nem folyik sehol, valószínű bár nem értek hozzá hogy gyűrű lehet vagy szelepszár szimmering. Lehet ezzel kezdeni valamit vagy motorhoz kel nyúlni mindenkép. Van ez a prolong vagy más anyag ami esetleg segít ebben. 10W40 olaj van benne egyébként. Üdv. Bízzunk benne, hogy szelepszár szimmering, egyébként a motorod ilyen marad amíg teljesen ki nem lehet dobni. A V6 motorok nikesell-el kezeltek, ebből kifolyólag nem fúrhatóak. Ha elkopik, akkor csak horror költséggel javítható. Bontott, jobb állapotú blokkot szoktak beletenni. Szelepszár szimmeringet legegyszerűbben úgy tudod ellenőrizni, hogy jól bemelegített motorral, 3-4-ben mész egy fél percet 4000-es fordulaton, majd kiveszed üresbe. Ha akkor ledob egy kék pamacsot, akkor a szelepszár szimmeringek se jók már. Sziasztok! Joey: Kiprobáltuk ezt a félpercig 4000 fordulaton menni 3-asban majd kivenni üresbe. Az ég világon semmi nem jön ki a kipufogon, de állóhelzetbe tövig nyomva majd kicsit visszaengedve és szintén tövig nyomva se jön semmi ki. Én nem értem egyébként ha a motornál eszi az olajat, akkor kis kékes füstnek kéne jönni, nem? Még egy kérdés, a kuplung pedálom ki/be nyomásánál a motortérnél lehet hallani ilyen rugós, fémes hangot, szerelő múltkor megnézték a vezetéket meg aszem valami tűt vagy mi fenét és minden ok, de még mindig csinálja, mi lehet a gond? Üdv. András '95 Audi A6 V6 2.6 Youtube-on: LINK | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Joey |
| ||||
Kistarcsa Regisztrált tag #21 Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40Üzenetek: 1562 | [quote] 3 sebességes automataváltós most az autó. (Korábban volt egy ugyanilyenem és azt átalakítottuk kézire, nem volt egyszerű, de sikerült ) A 4 sebesség jobban elvan osztva szerintem jobb lehet vele a közlekedés. És azt nem tudom de lehet jobban bírná a nagyobb teljesítményt is, itt 200 lóerő körülről beszélek. [quote] Kipufogó lehet, hogy nem stimmel, ha most manuális a tiéd. Ha most is automata akkor elképzelhető hogy elfér. Viszont ha most nem automatás a kocsid, akkor a kardán box meg egy csomó minden cserés. Mindenképpen felrakható, maximum flexelni kell a kasztnit is... [/ quote1279137951] Ha össze is megy fizikailag, akkor is ott van, hogy mi fogja vezérelni? A 4 gangos már félig-meddig elektromos T D I | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldamur |
| ||||
Regisztrált tag #178 Regisztrált: 2010.07.08 - 19:04Üzenetek: 10 | van esetleg neked ilyen 'nagy könyved'? [/quote1279130476] imho rohadtul más, de ehhez meg kéne nézni pontosan a nagy programban. plusz volt a riedhez automata, az miért nem jó? [/quote1279134119] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldamur |
| ||||
Regisztrált tag #178 Regisztrált: 2010.07.08 - 19:04Üzenetek: 10 | 3 sebességes automataváltós most az autó. (Korábban volt egy ugyanilyenem és azt átalakítottuk kézire, nem volt egyszerű, de sikerült ) A 4 sebesség jobban elvan osztva szerintem jobb lehet vele a közlekedés. És azt nem tudom de lehet jobban bírná a nagyobb teljesítményt is, itt 200 lóerő körülről beszélek. [quote] Kipufogó lehet, hogy nem stimmel, ha most manuális a tiéd. Ha most is automata akkor elképzelhető hogy elfér. Viszont ha most nem automatás a kocsid, akkor a kardán box meg egy csomó minden cserés. Mindenképpen felrakható, maximum flexelni kell a kasztnit is... [ Módosítva 2010.07.14 - 19:00 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Rocko |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #44 Regisztrált: 2010.06.30 - 14:44Üzenetek: 1783 | Oldamur írta ... Sziasztok, szerintetek 1985-ös 2.2-es audi 90-be belelehet tenni a 100/a6-os (2.3-mas) 4 sebességes automataváltóját. A motorblokkra gondolom passzol, de vajon a középboxnál stimmelne a váltókar, meg ilyesmi, kipufogó elférne? imho rohadtul más, de ehhez meg kéne nézni pontosan a nagy programban. plusz volt a riedhez automata, az miért nem jó? Audi 90, 1985, 2.2i KX. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Billx |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #47 Regisztrált: 2010.07.02 - 08:45Üzenetek: 399 | Kipufogó lehet, hogy nem stimmel, ha most manuális a tiéd. Ha most is automata akkor elképzelhető hogy elfér. Viszont ha most nem automatás a kocsid, akkor a kardán box meg egy csomó minden cserés. Mindenképpen felrakható, maximum flexelni kell a kasztnit is... Oldamur írta ... Sziasztok, szerintetek 1985-ös 2.2-es audi 90-be belelehet tenni a 100/a6-os (2.3-mas) 4 sebességes automataváltóját. A motorblokkra gondolom passzol, de vajon a középboxnál stimmelne a váltókar, meg ilyesmi, kipufogó elférne? [ Módosítva 2010.07.14 - 18:22 ] Audi 100CD 2.5E (volt.... , de már nincs, mert eladtam ) Helyette most Audi 100 2.0E LINK | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldal: 1 2 3 ... 1112 [1113] 1114 ... 1126 1127 1128 | |
Powered by e107 Forum System