Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Építő kocka
Oldal:  [1] 2 3 ... 207 208 209
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
jamysen
2022.05.17 - 03:59
Regisztrált tag #29357
Regisztrált: 2022.05.17 - 03:07
Üzenetek: 4
Path of Exile Sentinel was released with the attention of many players. New characters and new scenes will bring us endless fun. Among them, the game mechanism this time is also very concerned. Sentinel mechanics add another layer of extreme complexity in the form of sentry controllers. In a nutshell, a controller is a specialized passive skill tree that affects how Sentinels behave, which usually results in a larger overall bonus. As powerful as Sentinels are, they don't last long.

Each Sentinel can only be used a certain number of times, and once exhausted, they are useless in battle. Where we can disassemble two depleted Sentinels of any kind to create a new fully charged hybrid of the first two. Some mods from both disassembled Sentinels can be transferred to new mods, but new mods can also be unpredictable, making each crafting process unique and exciting. This new game mechanism will attract me to prepare more POE Currency to participate in the game.

If you are a new player, you must not know how to choose a POE Currency seller. Our first and foremost criteria are safety and legality. POECurrency has been established for a long time and has a lot of experience. I feel confident with every transaction. I can still enjoy the lowest price on the whole network. I am also very satisfied with the services they provide, and I will often go to POECurrency to learn more about the game. If you are very demanding, I believe POECurrency can meet it.
Vissza az elejére
bull0510
2022.01.03 - 13:17
Regisztrált tag #29316
Regisztrált: 2022.01.03 - 12:59
Üzenetek: 1
Latya írta ...

Lorka írta ...

Nnnnna, elkészült a Szívócső-projekt v3.0 (három pont nulla ). A nagytali előtt már nem mertem belevágni, de a köv. héten nekiestem.
Mint már korábban fejtegettem, a 2.6 V6 12V ABC motorok egy kevesek által ismert konstrukciós hibával kerültek forgalomba, melynek lényege, hogy a nyomatékos karakterisztikához szükséges hosszú szívócsatornákat hurokszerűen alakították ki, oly módon, hogy a fojtószelep és a csatornák belépőnyílása közötti tér óriásira sikeredett. Ennek a légtérnek az űrtartalma (nem lehet túl nagy) lényeges hatással van a vákuumviszonyok változására, ezáltal a motorvezérlésre (előgyújtás, befecskendezés, stb.), tehát a motor működésére. Túl nagy vákuumtér > lassan felépülő és lassan összeomló vákuum > késlekedő motorvezérlés. A Pierburg (ők gyártották a szívóhidat) mérnökei ezért terveztek a vákuumtérbe egy ún. térfogatcsökkentő betétet, ami lényegében egy téglahasáb műanyagból. Na ebből lett a baj, ugyanis a gyártás első 1-2 évében kiderült, hogy az erős vibráció hatására a betétből letöredeztek darabok, amiket a motor be is szívhatott, más esetekben pedig a betét belevájta magát a szívóhíd alsó felébe (ami szintén ilyen műanyagból készült), esetenként át is fúrva azt, aminek fals levegő lett az eredménye. Ezekre a panaszokra a Pierburg válasza az volt, hogy a kilukadt alsórészt újra kell cserélni, a betétet pedig egyszerűen ki kell hagyni összeszereléskor, azt el lehet dobni. Ezzel párhuzamosan a sorozatgyártásban (kb. '95 elejétől) már eleve a térfogatcsökkentő betét nélkül szerelték a motorokat. Tehát nem korrigálták a hibát, hagyták úgy, ahogy van (gondolom, már a V6 30V tervezésére fókuszáltak).
Nos, én ezt a részükről szégyenletesnek mondható eljárást szerettem volna megbízható módon helyrehozni. Egy 4mm vastag aluötvözet lemezből készült lappal lezártam a vákuumtér feleslegét, így ni:



Egyébként megmértem úgy, hogy vizet öntöttem bele: több, mint másfél liter (!) a fölös térfogat. A képen fejjel lefelé van a szívóhíd, ide jön rá a műanyag alsórész, ahonnan az egyes csatornák indulnak. Kb. másfél éve már próbálkoztam egy megoldással (Szívócső-projekt v2.0), műgyantával öntöttem ki a fölös teret:



(Az a világos cucc egy fahasáb, azért került bele, hogy kevesebb műgyanta kelljen, így is sok elment a kísérletezésre, és nem olyan olcsó. Kicsit gagyinak tűnhet ez így, de nem a szépség volt a lényeg )
Akkor ez jó ötletnek tűnt (és ódzkodtam a mostanihoz hasonló nagyszabású megfejtéstől), de a szívócsőben uralkodó extrém viszonyok, vibráció, több mint 100 fokos hőingadozás, stb. a pierburgosokhoz hasonlóan engem is megszívatott (elvégre szívócső ).
Ahogy azt februárban a Gumiszobában megírtam, ebből lett a galiba. A műgyanta tömb levált az öntvényről és leesett, rá az alsórészre. Ugye a képen fejjel lefelé látjuk a hidat, a motoron ez felfordítva foglal helyet, tehát a műgyanta a szívóhíd "plafonján" van és a gravitáció hatására esett le.
Lényeg a lényeg, a javítás utáni próbautakon már határozottan éreztem a különbséget, a "műgyanta-betét" hiányát. Egyértelműen lassabb gázreakció, késő motorféküzem, ilyesmi... Akkor döntöttem el, hogy muszáj lesz profi megoldással orvosolni a dolgot. Találtam egy aluhegesztő srácot, akivel szépen át tudtuk beszélni a nem szokványos feladatot. Ő ajánlotta a helyet, ahol megvettem a lemezt, ott ajánlották a nagyon rugalmas vízvágó céget, akikkel szintén fajinul meg tudtam beszélni mindent. Itthon megcsináltam a sablont kartonból (elég bonyolult alakzat) és úgy vágtuk ki a lemezt, előtte még itt-ott finomítottunk is rajta. A kivágott lemezt itthon belefaragtam az aluöntvénybe (nem gondoltam, hogy egy 4mm-es alulemezt pontosan hajlítani hajlítógép nélkül ekkora sz.pó. iszonyú merev). A készre faragott lemezzel meg a szívóhíddal mentem az aluhegesztőhöz, aki összevarrta őket.





A varrat nem túl szép, ha lenne ilyen kis kézi köszörűm, szépen eldolgoztam volna, de odabent nincs szépségverseny, úgysem látja senki.



Szóval mindent összevetve jól sikerült a művelet, ismét úgy megy a kicsike, ahogy kell . Ha esetleg 2.6 V6 ABC tulajok részéről igény mutatkozna rá, összehozok egy részletesebb leírást, több fotóval illusztrálva.
Ámen

Egy állat vagy. Szuper lett.


Üdv! Vágási Tibor vagyok, szintén egy 2.6 ABC-t hajtok. Érdekelne a megoldás,szeretném én is megvalósítani ezt a szívósor átalakítást! Facebookon elérhető vagyok. Köszönöm,ha tudunk beszélgetni ezzel kapcsolatban!

[ Módosítva 2022.01.03 - 13:20 ]
Vissza az elejére
Vesuvius
2019.04.10 - 11:38
Budapest

Regisztrált tag #3590
Regisztrált: 2013.08.09 - 10:39
Üzenetek: 49
Sziasztok,

1.8T AEB turbó csere lesz. K03/04 hibrid megy fel. Menne hozzá VR6 maf ház, 315ccm injectorok, front cooler. Jelenleg van valami chip rajta. Kérdésem: Mivel bovdenes és buta ecu-s, mennyire tudja/tudná kezelni a "gyári" ecu ezt a konfigot? Karok egyelőre maradnak a gyáriak. Kipuff és kuplung rendben vannak.

Köszönöm a segítséget!

[ Módosítva 2019.04.10 - 11:39 ]

ÜdVW!
Vissza az elejére
aholy
2018.01.27 - 21:06
Regisztrált tag #11590
Regisztrált: 2018.01.27 - 20:57
Üzenetek: 2
Sziaztok!
A mai nap hozzájutottam egy avf a4 b6-hoz. a próbaut nem volt tul hosszu, ott nem tunt fel hogy nem igazán fűt. a víz 90fokos, óra és gép szerint is. ha kikapcsolom a ventillátort pár percre, aztán vissza akkor fúj meleget egy rövid ideig. aztán megint gyenge.Merre kellene elindulnom a hibakereséssel? van ezekben fűtéscsap?
első gondolatom az volt hogy a radiátor lehet eldugulva, de még nem jutottam oda hogy ránézzek.
előre is köszi!
Vissza az elejére
fapapucs
2017.11.22 - 07:49
Regisztrált tag #11404
Regisztrált: 2017.11.22 - 07:43
Üzenetek: 1
Sziasztok!

2007-es A6 4F 3000 dízel-be szeretnék állófűtést, lehetőleg gyárit amit MMI-ben tudok vezérelni.
Szereltetett már be valaki?
Milyen árban?
Hol érdemes ezzel kapcsolatban érdeklődnöm?

A válaszokat előre is köszönöm!
Vissza az elejére
fogorvos
2017.11.09 - 17:14

Regisztrált tag #10653
Regisztrált: 2016.10.14 - 22:26
Üzenetek: 7
carrionfly írta ...

Sziasztok!
Rövid váltót (short shiftert) szeretnék a 2000-es évjáratú 1.6 benzines a3-asomba. A kérdésem az lenne, hogy mennyire nehéz beszerelni? Tudom, hogy minden típusba más, azért kérdezem, mert úgy hallottam, hogy vannak olyan autók, ahova hihetetlen nehéz berakni. Tehát, ha megrendelem netröl akkor nekiállhatok itthon, vagy inkább vigyem be valahova, hogy összerakják? Esetleg valaki csinálta-e már, illetve aki rendelkezik illyennel, valóban sokat dob a vezetési élményen? Köszönöm!


gyari Audi TT
LINK


DIY házilag
LINK


facebook.com/le.mechanic
Vissza az elejére
carrionfly
2017.11.09 - 11:57
Regisztrált tag #11385
Regisztrált: 2017.11.09 - 11:38
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Rövid váltót (short shiftert) szeretnék a 2000-es évjáratú 1.6 benzines a3-asomba. A kérdésem az lenne, hogy mennyire nehéz beszerelni? Tudom, hogy minden típusba más, azért kérdezem, mert úgy hallottam, hogy vannak olyan autók, ahova hihetetlen nehéz berakni. Tehát, ha megrendelem netröl akkor nekiállhatok itthon, vagy inkább vigyem be valahova, hogy összerakják? Esetleg valaki csinálta-e már, illetve aki rendelkezik illyennel, valóban sokat dob a vezetési élményen? Köszönöm!
Vissza az elejére
FPeter
2017.10.16 - 15:03
Regisztrált tag #8399
Regisztrált: 2015.03.08 - 14:50
Üzenetek: 67
Sziasztok!

Ülésfűtés pótlás közben merült fel bennem, hogy ha már úgyis meghámozom az üléseket, esetleg ki lehetne mosni a huzatokat. Próbálkozott már valaki mosógéppel rövid kímélő mosással, alacsony fordulatú centrifugálással? Ugye nem csak egy szövet, hanem több rétegben szivacs, filc, egyebek - ha valaki már kimosta és nem bomlott meg ragasztás, nem roppant meg a szivacs amitől utána már ne állna úgy mint előtte akkor lehet én is bepróbálkozok vele...
Vissza az elejére
rutty
2017.05.06 - 07:53
Regisztrált tag #455
Regisztrált: 2010.10.28 - 09:36
Üzenetek: 8
Sziasztok, megosztom veletek az AUDI A6 C4 projectoros, ködlámpás lámpafelújítás eredményét.
Ennek a tipusnak a világítása elég siralmas, de én megtaláltam a helyes kombinációt és úgy világít a lámpám mint egy új AUDI fényszórója.

Először is szükség van egy olyan projectorra, ami bele megy az eredeti helyére, minimális átalakítással, úgy hogy a ködlámpa is elférjen.
Erre a legalkalmasabb projector a Morimoto mini h1 7.0 bi-xenon projector. Alumínium öntvény a foncsor ház, örök élet.





Gyártani kell hozzá 2 db tartót a projectorhoz ami áthidalja a felfogatási külömbségeket. Alumínium lemezből vágtam/reszeltem ki. 4 db kell belőle, 2-2, akkor jó ha egyformák mert akkor lesz középen a projector.





Ha megvannak a távtartók össze is rakhatod a lámpát.








A prijectorok bi-xenon működésűek, így a belőle kijövő 2 db vezetéket rákötöd a távolsági izzó vezetékére, mindegy a polaritás, csak egy tekercset működtet.
Egy valamire figyelni kell!!
Az eredeti projector gyárilag dőltve van így ha nem akarjuk hogy a távolsági fényszórónk 5 méterre elénk világítson, módosítani kell az összerakást. /Saját hibámból tanulva./ A lemezek alsó csavarjai alá be kell rakni 1-1 db 5-ös anyát és rendben lesz a lámpák magassága.




A lámpakonzol elülső felén, ahol a projector lencse kijön, a lyukból ki kell reszelni /frézerezni/ körbe 5 mm-t és készen is vagyunk.

Én egy OPT 7 Bolt AC Series: 55w HID 5000K szettet használok, tökéletesen látok esőben, ködben, mindig.
Ha valakinek kérdése van, írjon bizalommal.
Vissza az elejére
Stiki
2017.03.30 - 21:42
Regisztrált tag #10944
Regisztrált: 2017.03.06 - 09:16
Üzenetek: 1
Sziasztok!

Épített már valaki RS2 replikát? Kihez lehet fordulni ilyen témában? Minden részlet érdekel az átalakításoktól kezdve a szükséges alkatrészekig, források, bevált fogások, apróságok, Audi szakértők, akikhez lehet fordulni. Nagyon köszönöm a segítséget
Vissza az elejére
Muthe
2017.01.04 - 05:59
Bp. 18.ker

Regisztrált tag #1017
Regisztrált: 2011.06.22 - 07:04
Üzenetek: 136
Helló!

Tapasztalatokra lenne szükségem, egy Front hajtásos,5 sebességes A4 B6 1.9 PD TDI -nél, haverom szeretne bele 6-os váltót. Azt kéne tudnunk, hogy milyen alkatrészeket kell hozzá cserélnünk. Féltengely, kulissza, alsó kereszt tartó, amiket sejtek, de ha valaki tudná pontosan az nagy segítség lenne. Válaszokat előre is köszönöm!

"Turbo lag is that short period of time when the car next to you thinks they are going to win."
Vissza az elejére
captainb
2016.12.30 - 18:52
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.03 - 23:19
Üzenetek: 88
strehoaky írta ...

Udv. forumozok!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Audi c5 2.8 motorral kapcsolatban mik a tapasztalatok?
Előre is köszi a választ!

Nekem csak 4 hónapja van meg, mentem vele 6000 km-t. Az autóban 230000 km van. A motor oké, de volt rendes gazdája, minden 10000 km-nél olajcsere, 60000 km-nél váltóolaj és a vezérlést is cseréltette. Ami hiba van: szelepfedél alól szivárog az olaj. A műanyag kartergáz cső elporladt. Illetve apróbb elektronikai nyűgök, kontakthibák az ajtó- és utastér világításban,.Fogyasztás a budapesti és elővárosi használat mellett most télen 12,9 l/100km. Csillaggarázsból indulva. Quattro hajtásom van és triptronic váltó, nem tudom kipörgetni a kerekeket , de a 193 lóerő teljesen elég.
Vissza az elejére
immike
2016.12.28 - 19:23
Vendég
Szia, Van tapasztalat gyári xenonlámpa javítással kapcsolatban?
Vissza az elejére
strehoaky
2016.12.27 - 11:00
Regisztrált tag #8258
Regisztrált: 2015.01.05 - 18:27
Üzenetek: 64
Udv. forumozok!
Kellemes ünnepeket mindenkinek!
Audi c5 2.8 motorral kapcsolatban mik a tapasztalatok?
Előre is köszi a választ!
Vissza az elejére
Peky
2016.12.15 - 05:48
Regisztrált tag #10744
Regisztrált: 2016.11.24 - 18:10
Üzenetek: 3
Sziasztok! Audi A6 C5 kombi hátsó lökhárítója jó lehet a szedánra?
A válaszoktak előre is köszönöm
Vissza az elejére
Balage
2016.05.26 - 23:22
Budapest

Regisztrált tag #43
Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54
Üzenetek: 718
Jó kérdés!
Egy biztos, van egy tartalék 2.8_30V Quattro váltóm, amit el tudok adni, ha szükséged van rá... vagy csak frontos jó? A váltó ki van szerelve, kézbe vehető, furatok méretek lemérhetőek!
Temfy írta ...

igen egy cross autóba kellene berakni.......
Lorka írta ...

Temfy írta ...

Üdv érdeklődnék hogy vw vr6 2.8 ra milyen audi front hajtásos váltót tudnék felrakni minél kevesebb faragással?

Hát... erre itt lehet, hogy nem kapsz választ. A VR6 keresztben van, az Audik túlnyomó része meg mind hosszmotoros. Esetleg keresd meg Robi klubtársat, neki talán lehet rálátása a dologra. (Vagy az lehet a terved, hogy valamibe hosszában beépíteni a VR6-ot?)





[ Módosítva 2016.05.26 - 23:23 ]

R32_A3_8p_24V Quattro
Vissza az elejére
Temfy
2016.05.25 - 07:17
Regisztrált tag #9015
Regisztrált: 2016.02.02 - 09:03
Üzenetek: 4
igen egy cross autóba kellene berakni.......

Lorka írta ...

Temfy írta ...

Üdv érdeklődnék hogy vw vr6 2.8 ra milyen audi front hajtásos váltót tudnék felrakni minél kevesebb faragással?

Hát... erre itt lehet, hogy nem kapsz választ. A VR6 keresztben van, az Audik túlnyomó része meg mind hosszmotoros. Esetleg keresd meg Robi klubtársat, neki talán lehet rálátása a dologra. (Vagy az lehet a terved, hogy valamibe hosszában beépíteni a VR6-ot?)



[ Módosítva 2016.05.25 - 07:19 ]
Vissza az elejére
Lorka
2016.05.24 - 12:18
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1091
Temfy írta ...

Üdv érdeklődnék hogy vw vr6 2.8 ra milyen audi front hajtásos váltót tudnék felrakni minél kevesebb faragással?

Hát... erre itt lehet, hogy nem kapsz választ. A VR6 keresztben van, az Audik túlnyomó része meg mind hosszmotoros. Esetleg keresd meg Robi klubtársat, neki talán lehet rálátása a dologra. (Vagy az lehet a terved, hogy valamibe hosszában beépíteni a VR6-ot?)

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Temfy
2016.05.24 - 07:04
Regisztrált tag #9015
Regisztrált: 2016.02.02 - 09:03
Üzenetek: 4
Üdv érdeklődnék hogy vw vr6 2.8 ra milyen audi front hajtásos váltót tudnék felrakni minél kevesebb faragással?
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 13:32


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 19:37
Üzenetek: 41
Autó építéssel kapcsolatos ötletbazár

[ Módosítva 2010.06.27 - 13:33 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 207 208 209  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System