- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum |
|
<< Előző téma | Következő téma >> | ||
|
Oldal: 1 2 [3] 4 ... 19 20 21 | |
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
|
Szerző | Üzenet | ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | zsmax írta ... zsmax írta ... Fojtatódik az agyrém. Szétrobbantottam a tepsi 200at. Következő javítások. Első féknyereg felújítás mert műszakin kiderült kicsit fog de átjáratás után sem szünt meg teljesen. Találtam eg ylengéscsillapító porvédő szakadást. És egyik féltengelyporvédő szakadás előtti cseréjét tervezem. És hamár úgyis szét van szedve ripityára a gólyaláb kipróbálom hogy mit mutat a kocsi ha beteszem a sportrugókat. Elvetemült hétvégét mindenkinek. Tökéletesen néz ki. Tipusspecifikusan elfáradt már a hátsó rugó és orrmagas volt a kocsi. Most tökéletes. A féknyergek felújítva, minden újrafestve. Új porvédők toronycsapágyak rendben vannak. Egyetlen lépés maradt. Egyenlőre a gyári kerekeket raktam vissza. A mutatós felniket görgőzöm festetem és dekorációt is kap. Igérem egy képet mindenképpen benyomok ha kész. Az már jólessz coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | zsmax írta ... Fojtatódik az agyrém. Szétrobbantottam a tepsi 200at. Következő javítások. Első féknyereg felújítás mert műszakin kiderült kicsit fog de átjáratás után sem szünt meg teljesen. Találtam eg ylengéscsillapító porvédő szakadást. És egyik féltengelyporvédő szakadás előtti cseréjét tervezem. És hamár úgyis szét van szedve ripityára a gólyaláb kipróbálom hogy mit mutat a kocsi ha beteszem a sportrugókat. Elvetemült hétvégét mindenkinek. Tökéletesen néz ki. Tipusspecifikusan elfáradt már a hátsó rugó és orrmagas volt a kocsi. Most tökéletes. A féknyergek felújítva, minden újrafestve. Új porvédők toronycsapágyak rendben vannak. Egyetlen lépés maradt. Egyenlőre a gyári kerekeket raktam vissza. A mutatós felniket görgőzöm festetem és dekorációt is kap. Igérem egy képet mindenképpen benyomok ha kész. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zoliaudi |
| ||||
Dévaványa Regisztrált tag #35 Regisztrált: 2010.06.30 - 09:49Üzenetek: 1209 | LINK én ilyennel kentem le (a rozsdás kritikus helyeket) ami ha megszárad fekete bevonatot képez és adtam neki 2-3 sort, utána festés "Hidd el én nem tehetek róla így rakott le az a nyomorult gólya" Audi 100 C4 2.5 TDI AEL 103.KW. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | Valahogy Így, de én azt a kétkomponenses tutyit nem ismerem. A RO55-t érdemes megnézni az összetevőjét. Bontival debrecenből 6éve egy kémiaórát tartottunk és valami háztartási vegyszerrel kenegettem ki a szűz rozsdás részeket amitől megszürkült kifényesedett és megált a rozsda. De már a nevére nem emlékszem. Egy tök egyszerű tök olcsó cucc. Jó munkát kívánok hozzá zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Jackson |
| ||||
Gyöngyös Regisztrált tag #1012 Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29Üzenetek: 208 | zsmax írta ... ... Hát ha ez tanácsnak megfelel akkor tessék. Kimerítő válasz Munkás de ha fontos neked a kocsi érdemes vele 1-2 napot eljátszani. A bitumenes cuccokat hagyd meg a Skoda 120 as modellekre vagy a Lada 1200 és Wartburg és elvtársai részére. Ezt akartam olvasni. Ez az. Közben utánajártam, egy-két ismerősömet megkérdeztem a témával kapcsolatban. Mondtak rozsdaátalakítást RO 55-tel, cinkkromátos alapozást, felhordott kikeményedő rücsit amit te is mondasz, meg ezt a kétkomponensű agresszív Katepox anyagot, amit főleg hajótestekhez használnak. Ami ugye állandóan vízben van, szóval biztos működik ha arra ajánlják. A karosszéria lakatos a küszöb cseréjekorl Body 999 rücsit használt, fehér színűt, abból 1 kg 3 ezer ft. Nem olcsó valóban. Szóval összefoglalva mindezt amiről szó van. Tehát jól kezdtem el, és a sorrend a tisztítás zsírtalanítás, alapozó felhordás. (És itt nem kellett volna megállnom ezek szerint), aztán kenhető karosszéria festék, majd a rücsi. Így jó? Audi elpusztíthatatlan, és örök! | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | Az alvázvédő maga nem korróziógátló. A tepsi 100at mikor restiztem lassan már nemis emléxem kb 6-7évvel ezelőtt a következőképpen jártam el: Amiről beszéltél is homokmentes, zsírmentes, nedvességmentes tisztítás és kasztnizás után: A teljes alját festékszóró és ecsettel átkentem korróziógátló alapozóval. Sima barnáról beszélek de persze a szín mindegy. Ezután a kényes hajlatokat éleket úgynevezett " Kenhető karoszériamasszával" kentem ki. Ez világos vagy fehér színű ecsettel kenhető 1-2nap alatt megkötő híg gyúrmára hasonlító anyag .... 100%-ra nem szilárdul meg csak kicsit kikeményszik és ez is korróziógátló. Ezután vettem ezt a festék boltban "Rücsi" néven kértem és kell hozzá egy levegős pisztoly amivel ki lehet fűjni. Ez a felső réteg és Feketében, fehérben lehet kapni de egyébként fényezhető is. Nem olcsó 3dobozzal szórtam fel rá ha jól emlékszem. Ez nekem bevált. KB 6óra alatt köt meg véglegesre rugalmas kavics nem pattintja le. Ezután van az üregvédőzsír ezt is rücsipisztollyal szokás az üregbe befújni. Hát és kiöntöttem belőle 1 decit és mégegyszer a rosszindulatú hajlatokat átkentem vele. Ja és még azt is meghálálja ha garázsban vagy tető alatt de lehalábbis nem vizes homokon parkol a kocsi. DE MÉGEGYSZER. Szerintem ha csak alvázvédőt viszel fel a kocsi aljára önmagában nem nyújt megfelelő védelmet a rozsdával szembe. És Kémia órán tanították. A Vas egy fém és szeretne viszaalakulni bányászható alakjára Vizetkap vége. Víz meg mindenütt van. Ezért ha türelmed van érdemes az utastér felől is megvizsgálni 2hónappal ezelőtt volt átnézésre itthon a kocsi. Fekete alapozóval mégegyszer átkentem a kényesebb területeket. Hát ha ez tanácsnak megfelel akkor tessék. Kimerítő válasz Munkás de ha fontos neked a kocsi érdemes vele 1-2 napot eljátszani. A bitumenes cuccokat hagyd meg a Skoda 120 as modellekre vagy a Lada 1200 és Wartburg és elvtársai részére. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Jackson |
| ||||
Gyöngyös Regisztrált tag #1012 Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29Üzenetek: 208 | zsmax írta ... Elvetemült hétvégét mindenkinek. Naagyon benne vagy vaze!! Ha már témánál vagyunk, milyen igazán jó minőségű alvázvédőt ajánlanál a 80-asom hasára? Olvikor, az a kátrányos trutyi fingot nem ér, Fél év alatt lepergett mindenhonnan mint a falevél. Az után Body 969-et teszteltem/próbálgattam, de nagyot csalódtam. Ugyanis a 2 réteg felhordás is kevésnek bizonyult. Fémtisztára csiszoltam a fém részeket, le zsírtalanítottam, és úgy kentem fel a cuccot. Mégis átütött a rozsda mindenhol! Felakadt a szemöldököm mikor a múlt héten a (tavaszi) nagytakarítást és mosást követően alánéztem az autónak. Na mit mondasz? Mit használjak? Audi elpusztíthatatlan, és örök! | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | Fojtatódik az agyrém. Szétrobbantottam a tepsi 200at. Következő javítások. Első féknyereg felújítás mert műszakin kiderült kicsit fog de átjáratás után sem szünt meg teljesen. Találtam eg ylengéscsillapító porvédő szakadást. És egyik féltengelyporvédő szakadás előtti cseréjét tervezem. És hamár úgyis szét van szedve ripityára a gólyaláb kipróbálom hogy mit mutat a kocsi ha beteszem a sportrugókat. Elvetemült hétvégét mindenkinek. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Sz.Adam |
| ||||
Kárpátalja Regisztrált tag #1875 Regisztrált: 2012.10.04 - 21:06Üzenetek: 27 | FANok Figyelem!!! igazán ritka elem eladó gyári elem audi 80 b2 - re 82'-84' typusokra a buffer feletti peremre alumynium perem tökéletes állapotban a sárgával kijelölt részen látgható miről beszélek érdeklődni p.ü! Sz.Adam | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | Ma voltam műszakin. Sok érdekes dolgot sikerült az adatlapról és alvázszámból. 1980 Október 24-én készült a kocsi, de már akkor 1981-es (B) alvászszámot kapott. Azonban eladva csak 1982-ben lett ezért a gyártási év a forgalmiban 1982. Nem volt lehetőség visszaírni. Közlekedési felügyeletnél tudnának segíteni. De annyira nem fontos. Hiba nélkül átment Kicsit belepiszkáltam a K-jetbe is a CO gépen. Szegény volt az alapjáraton. Eredetileg 1.12 volt CO 0,3 és CH 210 Lamda 1.03-ra állítottam a CO felment 1.1-re és 390-re a CH. De az autodata könyvben az volt írva hogy éppen belefér. Szépestét nektek. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | 1nap munka maradt a 200 tepsin. Próbakörön voltam vele. Mivel nemtudom a megfelelő topikba beírni. Túlságosan elvagyok már szokva a lóerő/súly arányától. Ezt az élményt le kell írnom. De nem lehet. Nagyon szuper. Vén k*va és megy mint a herélt szamár. mindenkinek töltse jól az 5 hengeres jó hétvégét..... még a V6-osoknak is zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Jackson |
| ||||
Gyöngyös Regisztrált tag #1012 Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29Üzenetek: 208 | zoliaudi írta ... Jackson úgy látom van ám előszűrő rendesen ... .....de kinek a papp............... Kérlek szépen annak a néhány szűrőnek megvan az oka hogy ott van. 2 éve történt, hogy megtorpant az autó 100-as tempónál, de még szerencsésen hazavitt 150 km-t a célig. Tudtam hogy szűrőprobléma lesz. Akkor még nem alkalmaztam előszűrőket. Letekertem és szétbombáztam a főszűrőt. Döbbenet. Telis tele volt fekete sáros mocskos trutyival. Nem csoda hogy eldugult. De ami fura, hogy csupán 5700 km-ert futott. (tudni kell azt is, hogy mindig kúton tankolok, és a tank is tiszta, átmosott). Na onnantól kezdve használok előszűrőket. Ha a főszűrőhöz közelebbi megfeketedik, az jelzi számomra a főszűrő cseréjének elérkeztét. Ez a lényeg. A gyár 30 ezer km után írja elő a főszűrő cseréjét. Az 5700 km-es futásteljesítmény meg sem közelíti ezt az értéket. Szégyen gyalázat! Audi elpusztíthatatlan, és örök! | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zoliaudi |
| ||||
Dévaványa Regisztrált tag #35 Regisztrált: 2010.06.30 - 09:49Üzenetek: 1209 | Jackson úgy látom van ám előszűrő rendesen egy időben és is gyakorlatoztam ezzel a szűrő ide,szűrő oda módszerrel de nem sok értelmét láttam csak annyi hogy több csőből volt összerakva meg több bilincs stb... jah és létezik olyan résolaj cső is aminek nincs külső borítása fekete olajálló a márkáját én sem tudom, de az biztos hogy kb. 40-ezret mentem már vele és semmi gondom és én átlátszó "benzin" csöveket nem is használnék már soha többet egy Dieselen... de kinek a papp............... [ Módosítva 2014.02.09 - 14:02 ] "Hidd el én nem tehetek róla így rakott le az a nyomorult gólya" Audi 100 C4 2.5 TDI AEL 103.KW. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Jackson |
| ||||
Gyöngyös Regisztrált tag #1012 Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29Üzenetek: 208 | Látom mások is (kellemesen?) eltöltik az idejük nagy részét autószereléssel. Az elmúlt 1-2 év résolaj-cső tapasztalatát szeretném megosztani veletek. Mindig ugyanazt használtam sokáig. Márkáját, gyártóját nem tudom, de azt igen, hogy külső szövet borítású gumicső. Belső átmérő 3.2 mm. Nagyon alattomosan szakadtak és repedtek szét. És nem mindig mutatta meg magát a szivárgás. A visszamaradó gázolajszagból viszont lehetett következtetni a hiba okára. Legalább háromszor vásároltam ilyet, addig amíg meg nem szüntette az autósbolt, mert nagyon sok panasz érkezett be hozzájuk a hamar lyukasra szétrepedt résolajcsővel kapcsolatban. Áttértek egy lengyel Fagumit márkára. Már 2 hónapja működik vele a motor. Kíváncsi leszek meddig bírja. Ugyanúgy 3.2 mm-es átmérőjű, és 2 bar nyomást visel el. A használhatatlan cső: Az új: Érdekes még az is, hogy a legutolsó porlasztó csöcsére is lehet kapni zárókupakot. Az ugyanúgy nem bírta ki mint ezek a szövetborítású gumicsövek. [ Módosítva 2014.02.08 - 16:38 ] Audi elpusztíthatatlan, és örök! | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | zsmax írta ... Nemrészletezem. Ma tökéletesre gyógyítottuk a tükörfűtést. És vérpisilős mindkét visszapillantó minden irányba tökéletes. Végre a Duda is jó. A tompított viszont rá volt kötve a helyzetjelzőre. nem véletlen. Sajnos a kormánykapcsoló halott. Keresek 431953513c cikkszámú 79-81 közti tepsi 200 v. 100, kormánykapcsolót. Mindj árt tolom a adok veszekbe is. Ja és végre működik a szerelőlámpa is. Ja meg az ablaktörlő szakaszoló is meg volt halva. Az is működik mostmár. A kormánykapcsoló probléma megoldódott. Erre az egész nap összes szabadideje ráment. Szétfúrtam a kapcsolótestet(szegecsek et) és alaposan áttakarítottam , szilikonzsíroztam és egy átégett részt egy másik másrészén rosz kapcsolóból átraktam. Így két szarból egy jó lett. Aztán összecsavaroztam és nolám tökéletes. Kis kolegámat nekiugrasztottam és nagyából el is készült szörnyszülemény. Egy 10 ledes lamdamonitort épített mely a lamdaszonda jel alapján működésbe hozza a hidegindítószelepet ha a magasabb turbónyomásnál elfogyna az üzemanyag. aztán majd meglatjuk mit szól. Lassan elkészül minden kiegészítő elektronika. Aztán jöhet a Motor, és egy picit a Futómű. Kellemes 7 végét. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | És végre az ülésfűtés is megy. Mert eddig úgy volt mint a magyar népmese. Hol volt hol nem. De inkább nem. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | Nemrészletezem. Ma tökéletesre gyógyítottuk a tükörfűtést. És vérpisilős mindkét visszapillantó minden irányba tökéletes. Végre a Duda is jó. A tompított viszont rá volt kötve a helyzetjelzőre. nem véletlen. Sajnos a kormánykapcsoló halott. Keresek 431953513c cikkszámú 79-81 közti tepsi 200 v. 100, kormánykapcsolót. Mindj árt tolom a adok veszekbe is. Ja és végre működik a szerelőlámpa is. Ja meg az ablaktörlő szakaszoló is meg volt halva. Az is működik mostmár. zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | zsmax írta ... Hú. Hee. Hajj. Jujj. Hát Nekiugrottam Másodmagammal (elektronikus szaki) A tepsi 200-asnak mert igenjónéhány extra sajnos nem működött már. És igencsak kellemetlen volt már hogy műszaki sincs. Ezért karbantartósdit tartok. Igensok nemműködő hibákból 20óra munkával sikerült néhányat megjavítani: Elketromos ablakok mind megy, fel le. (nemcsak a jobb hátsó) Olvasólámpa mind 3 működik ( eddig 1se) Beltérvilágítás tökéletes , eddig ez se ment, Csomagtérvillany jó, Eddig ez se, A maszek kábelek eltávolítva( volt itt erősítő, aux kábel, sok bógli) Elektromos tükrök 30% működik ezt nem részletezném de eddig egyáltalán nem ment. Jobbos fel-le a bals kattog de nem megy. Else tudom mondani mennyi van még. És hogy micsoda kábelkócot csináltak "gyárilag" Fojt köv. Fémykép nincs mert kibeleztük és nemjó látvány. Üdv: ZS Pedig részletezheted nyugottan!!! coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zsmax |
| ||||
Regisztrált tag #98 Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53Üzenetek: 308 | Hú. Hee. Hajj. Jujj. Hát Nekiugrottam Másodmagammal (elektronikus szaki) A tepsi 200-asnak mert igenjónéhány extra sajnos nem működött már. És igencsak kellemetlen volt már hogy műszaki sincs. Ezért karbantartósdit tartok. Igensok nemműködő hibákból 20óra munkával sikerült néhányat megjavítani: Elketromos ablakok mind megy, fel le. (nemcsak a jobb hátsó) Olvasólámpa mind 3 működik ( eddig 1se) Beltérvilágítás tökéletes , eddig ez se ment, Csomagtérvillany jó, Eddig ez se, A maszek kábelek eltávolítva( volt itt erősítő, aux kábel, sok bógli) Elektromos tükrök 30% működik ezt nem részletezném de eddig egyáltalán nem ment. Jobbos fel-le a bals kattog de nem megy. Else tudom mondani mennyi van még. És hogy micsoda kábelkócot csináltak "gyárilag" Fojt köv. Fémykép nincs mert kibeleztük és nemjó látvány. Üdv: ZS zs-max | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Sz.Adam |
| ||||
Kárpátalja Regisztrált tag #1875 Regisztrált: 2012.10.04 - 21:06Üzenetek: 27 | Üdvözlet! megváltam szeretett b2őmtől estleg, ha tud valaki tuti diesel járgányt nefogja vissza magát Sz.Adam | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldal: 1 2 [3] 4 ... 19 20 21 | |
Powered by e107 Forum System