Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Kiskocka
Oldal:  1 2 3 [4] 5 ... 301 302 303
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Muthe
2014.03.06 - 21:18
Bp. 18.ker

Regisztrált tag #1017
Regisztrált: 2011.06.22 - 07:04
Üzenetek: 136
loldma írta ...

poison írta ...

matlukaudi írta ...

Szerintem ezért sem érdemes ma egy kocka 80-ast ilyen dízel irányba építeni.

Megnövekedett ugyanakkor az EREDETI állapotú autók értéke.
10 éve a kocka 80 egy régi autó volt érték nélkül, kis faragással, tuningal azért komolynak hatott.
Ma elértük azt, hogy a kocka 80 az veterán kategória.
Ha szép és eredeti állapotban van, megnézik, elismerően bólogatnak.

Ágoston


ehez nem is kell és lehet mit hozzáfűzni mert igyvan
de Loli magának tudja mit csinál azt majd meglátjuk milessz vagy lett ebből!

3 év múlva találkozunk
Komolyabban, ez még csak ötlet szinten van, de már elég erős ötlet. Ahhoz hogy eredetit építsek, rossz autót vettem. Aksi a hátsó ülés alá helyezve, trágya fényezés, halálfejes tetőkárpit, faragott lökősök. Az, hogy ez eredeti állapotba kerüljön, ugyan annyit kéne szenvedni, mint dízelesíteni. Mind pénzben, mind időben. Egyelőre szervezek neki helyet, kivonom a forgalomból, legyen kész az A4, utána foglalkozom ezzel. Addig megérik, hogy milyen irányba induljak. Gondolkodtam hogy 16v 1.8 turbó (Vampir néven fut ilyen projekt ), de ez szvsz egy mégdrágább irány lenne. De a lényeg, hogy idővel kiderül hogy merre indulok, aztán arra rá jó idővel kiderül hogy jól döntöttem-e.


Én támogatom az ötletet, legyen szó bármely irányról, mert jó látni hogy van aki foglalkozik ezekkel a régi típusokkal. Ha egyszer még megélem azt hogy legyen pénzem nekem is lesz ilyen projektem, csak GT coupe ban Szóval azt mondom hogy ne add fel, és igy vagy úgy de tartsunk minél több ilyen csodálatos masinát életben!

"Turbo lag is that short period of time when the car next to you thinks they are going to win."
Vissza az elejére
Jackson
2014.03.06 - 20:40
Gyöngyös

Regisztrált tag #1012
Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29
Üzenetek: 208
loldma írta ...

Jackson: Ez a hirdetés különböző verziókban fent volt már, mostanra inkább lerágott csont, el se olvastam teljesen, így csomó műszaki dolgot nem tudtam meg az autóról. Elsőre még vicces volt. A csonti féle golf1 foschtalicska edition, meg volt valami transporter.

Szia Loli!
Csomó dolgot nem?? Kölcsön adjam?


Félre ne érts. Igaz az állításod, miszerint egy quattro kockát nem volna szabad eltüntetni úgymond a süllyesztőbe. Számomra kuriózumot, és a szívem mélyén nagy eszmei értéket képvisel. Ilyenkor nem izgat ki mennyire értékeli alul. Annak a teljes felújítása tényleg költséges, de ha nem használnád csak nagyon ritkán, akkor tényleg csak műtárgyként 'porosodna' a portán. Én sem beszéllek le róla, sőt. Szerintem, jó ha a világban vannak olyan törekvő emberek, akik energiát, időt s miegyebet nem spórolva életben tartják az ilyen öreg technikatörténeti érdekességeket. A modern autókba már nem érzem magam olyan jól, mint egy 20-30 év felettibe. Nekem nem a motor ereje számít, hiányzik az igazi autóforma. Persze ehhez hozzájárul az én konzervativizmusom is. Tehet róla az ember ha ilyen a habitusa? A múltat nem szabad temetni. Ugyan ki emlékszik már arra hogy egy alap kocka td 26 ezres német márkáért volt megvehető? Vagy pl. egy 200 turbo quattro 1984-ben 60 ezer márkáért. Akkor ez k..va drága volt, szinte megengedhetetlen, és erre büszkének lehet lenni.
Motorcserén gondolkodva, keresek egy ideje 5 hengeres motort. Már majdnem elképzeltem magamnak, mikor kollégám szólt, hogy van neki két hathengeres 2.4-es blokkja. Erősen elgondolkodtam a beépítésén. hihi Coolerem most jött meg a héten postán. Kíváncsi leszek mit mutat majd ez az alap 'tuningolósdi'.

Szvsz Tervezd meg, járd körbe, számolgasd és kalkuláld ki az összes lépést ami szükséges. Ez legyen az első. És kiskapukat azt vadásszad. Mert mindig vannak.
Másrészt, hogy ha már meg vannak a papírok, utána olyan blokkot raksz bele, amit akarsz. Persze az ésszerűség határain belül. A műszakin nem nagyon foglalkoznak vele.

Audi elpusztíthatatlan, és örök!
Vissza az elejére
loldma
2014.03.05 - 20:40
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
poison írta ...

matlukaudi írta ...

Szerintem ezért sem érdemes ma egy kocka 80-ast ilyen dízel irányba építeni.

Megnövekedett ugyanakkor az EREDETI állapotú autók értéke.
10 éve a kocka 80 egy régi autó volt érték nélkül, kis faragással, tuningal azért komolynak hatott.
Ma elértük azt, hogy a kocka 80 az veterán kategória.
Ha szép és eredeti állapotban van, megnézik, elismerően bólogatnak.

Ágoston


ehez nem is kell és lehet mit hozzáfűzni mert igyvan
de Loli magának tudja mit csinál azt majd meglátjuk milessz vagy lett ebből!

3 év múlva találkozunk
Komolyabban, ez még csak ötlet szinten van, de már elég erős ötlet. Ahhoz hogy eredetit építsek, rossz autót vettem. Aksi a hátsó ülés alá helyezve, trágya fényezés, halálfejes tetőkárpit, faragott lökősök. Az, hogy ez eredeti állapotba kerüljön, ugyan annyit kéne szenvedni, mint dízelesíteni. Mind pénzben, mind időben. Egyelőre szervezek neki helyet, kivonom a forgalomból, legyen kész az A4, utána foglalkozom ezzel. Addig megérik, hogy milyen irányba induljak. Gondolkodtam hogy 16v 1.8 turbó (Vampir néven fut ilyen projekt ), de ez szvsz egy mégdrágább irány lenne. De a lényeg, hogy idővel kiderül hogy merre indulok, aztán arra rá jó idővel kiderül hogy jól döntöttem-e.
Vissza az elejére
poison
2014.03.05 - 20:16
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
matlukaudi írta ...

Még egy gondolat az előzőkhöz.
Még pár évvel ezelőttig úgy volt, hogy a nagy teljesítményű autók azok komoly értéket képviseltek,
ezért anyagilag is logikus volt egy olcsóbban beszerezhető autót olyan teljesítményűre tuningolni,
amit gyáriban nem lehet megvásárolni.
Vagy pl. dízel fronton nagy fegyvertény volt eleve az, hogy olyan erős autót építettek,
ami korábban csak nagyon drága benzinesben volt elérhető.

Ha ma erős autót akarsz, veszel egy gyári S4-et vagy turbós A4-et az csá.
0,5-1 milla. Zsebpénz kategória ha megnézed, hogy 10-15 éve ettős sokkal többe került egy jó 200-as,
pedig akkoriban az a másfél milla annyi lóvé volt mint ma kb. 5.

Szerintem ezért sem érdemes ma egy kocka 80-ast ilyen dízel irányba építeni.

Megnövekedett ugyanakkor az EREDETI állapotú autók értéke.
10 éve a kocka 80 egy régi autó volt érték nélkül, kis faragással, tuningal azért komolynak hatott.
Ma elértük azt, hogy a kocka 80 az veterán kategória.
Ha szép és eredeti állapotban van, megnézik, elismerően bólogatnak.

Ágoston


ehez nem is kell és lehet mit hozzáfűzni mert igyvan
de Loli magának tudja mit csinál azt majd meglátjuk milessz vagy lett ebből!

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
Joey
2014.03.05 - 16:19
Kistarcsa

Regisztrált tag #21
Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40
Üzenetek: 1562
matlukaudi írta ...

Megnövekedett ugyanakkor az EREDETI állapotú autók értéke.
10 éve a kocka 80 egy régi autó volt érték nélkül, kis faragással, tuningal azért komolynak hatott.
Ma elértük azt, hogy a kocka 80 az veterán kategória.
Ha szép és eredeti állapotban van, megnézik, elismerően bólogatnak.



Ezt aláírom, mert egyre többször kapom meg, hogy milyen kár, hogy nem gyári a 80asom.
Egyre jobban azt érzem, hogy ha egyszer el akarom adni, akkor vissza kell építeni, mert az emberek 95%-a nem érti meg, hogy ahogy van az úgy jobb, csak attól rettegnek, hogy akkor most hogy kell hozzá alkatrészt rendelni..

T D I
Vissza az elejére
matlukaudi
2014.03.05 - 16:07
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
Még egy gondolat az előzőkhöz.
Még pár évvel ezelőttig úgy volt, hogy a nagy teljesítményű autók azok komoly értéket képviseltek,
ezért anyagilag is logikus volt egy olcsóbban beszerezhető autót olyan teljesítményűre tuningolni,
amit gyáriban nem lehet megvásárolni.
Vagy pl. dízel fronton nagy fegyvertény volt eleve az, hogy olyan erős autót építettek,
ami korábban csak nagyon drága benzinesben volt elérhető.

Ha ma erős autót akarsz, veszel egy gyári S4-et vagy turbós A4-et az csá.
0,5-1 milla. Zsebpénz kategória ha megnézed, hogy 10-15 éve ettős sokkal többe került egy jó 200-as,
pedig akkoriban az a másfél milla annyi lóvé volt mint ma kb. 5.

Szerintem ezért sem érdemes ma egy kocka 80-ast ilyen dízel irányba építeni.

Megnövekedett ugyanakkor az EREDETI állapotú autók értéke.
10 éve a kocka 80 egy régi autó volt érték nélkül, kis faragással, tuningal azért komolynak hatott.
Ma elértük azt, hogy a kocka 80 az veterán kategória.
Ha szép és eredeti állapotban van, megnézik, elismerően bólogatnak.

Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
matlukaudi
2014.03.05 - 15:59
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
Loldma !

Ha itt a fórumot vissza lehetne olvasni 8-10 évre visszamenőleg, nagyon nagyon sok építésről lehetne informálódni.
Ezek közül kb. kettő van ami hosszútávú lett. Joey piros 80-asa, meg az én 200-asom.
Én már 100.000-et tettem bele a VEMS-be, így nekem pl. számszakilag is visszajött az ára,
mert 1 liter fogyasztáscsökkenés 100.000 km-ren, az 1000 liter üzemanyag
Ez azért fontos, mert alapvetően az a felállás, ami Danner példájánál történt.
Építgetsz egy autót 2-3-4 évig (ennyi szokott lenni az átlag), majd a végén az egészet eladod annyiért,
amennyi az autó értéke volt az építés előtt. Amit ráköltöttél, az meg megy a levesbe.

Ez alól az lehet a kivétel, ha nem önálló, egyedi dolgot akarsz megvalósítani, hanem a gyári irányba indulsz el.
Akkor az autód értéke hosszútávon is növekedni tud.
Az esetek 90%-ban az van, hogy bármit gondolsz ma a 3-4 év múlva fennálló életszituációdról,
addig ra valójában egy másik Te leszel más családi körülményekkel, más igényekkel,
közben mások lesznek a körülötted lévő tárgyak (autók) értéke, értékelése.

Tudom, hogy az A4 túl steril, nincs benne élvezet, de komolyan egy B2-vel akarsz majd sokat járni ha elkészülne ?
Komolyan ?
Hány km-t tervezel vele menni évente ?

Ágoston

[ Módosítva 2014.03.05 - 16:01 ]

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
Danner
2014.03.05 - 12:29
Wellingborough(UK)

Regisztrált tag #27
Regisztrált: 2010.06.29 - 10:43
Üzenetek: 930
Ha magadnak csinalod es a megfelelo emberekhez fordulsz segitsegert papirozas ugyben, akkor sem lesz olcso, de talan kibirhato koltsegekkel jar. Reszemrol behuzhatsz egy pipat a "mellette" rovatba. Nekem ez sajnos nem jott ossze Pudinggal, amit utolag banok is nagyon. Csak arra vigyazz, hogy a penz/kedv/lehetoseg harmasbol mindharom meglegyen, kulonben keseru utoize lesz a dolognak. Tanulj masok hibajabol(az enyembol) es csak akkor csinald meg, ha tutira hasznalod is majd. Nehogy ugy jarj, mint en, mert az nagyon nagy butasag lenne. Ja es minden 2x annyiba fog kerulni, mint amit mondanak, vagy gondolsz.

1997 Audi A4 Avant 1.9tdi AFN -modified->A4 képek
2004 Seat Leon Cupra TDI->Seat képek
Vissza az elejére
loldma
2014.03.04 - 23:00
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
És visszakanyarodva eredeti kérdésemre:
Azért szeretnék CY 1.6 td-t, mert ezt szerelték az én alvázomba (alvázszám szerint, typ81-wauzzz81). Innentől kezdve, ha jó kedvű nkh-st fogok ki, akkor megadja az átépítési engedélyt, és akkor a motor bepapírozása 50 000ből megáll. + motor + beépítés + nkh vizsgára felkészítés. És innentől hivatalosan dízel, nem kell műszaki rajz meg istentudja micsoda.

Halkan mondanám, az 1.9 tdi blokk mechanikus adagolóval hasonlít ám eléggé a td blokkra. Mármint külsőre. Csak említem.

Jackson: Ez a hirdetés különböző verziókban fent volt már, mostanra inkább lerágott csont, el se olvastam teljesen, így csomó műszaki dolgot nem tudtam meg az autóról. Elsőre még vicces volt. A csonti féle golf1 foschtalicska edition, meg volt valami transporter.
Vissza az elejére
loldma
2014.03.04 - 22:53
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
2. Felvonás

Három szálat futtatnék össze:
a) Van egy A4 tdi-m, modern, gyári, komfortos. De nem a rossz értelembe véve, unalmas. Beülök, beindítom, megy, megáll, tankolom, új veztengely, új csúcs, csipp, valamikor majd fényezés, szépen elindultam egy kis ösvényen, de ebbe nem kell könyékig turkálni, birizgálni, b*sztatni. Jön a nyár, végtelen mennyiségű szabadidőm lesz, amiben autót akarok emelni, kilincsrugót zsírozgatni, üléseket, műszerfalat cserélni, stb. Hétvégén voltam cserélni féltengelycsuklót egy marutiban, az égvilágon semmi szenvedés nem volt benne, háromnegyed óra alatt kész voltunk egy oldallal, és rossz szájízzel jöttem el, mert egy berohadt csavar nem volt, a wd40 elő se került. Lehet hülyeség, de a szabadidőmet szeretném úgy tölteni, hogy valamit alkotok / érzem hogy volt értelme felkelni. Mint zsmax irogatja, imádom olvasni.

b) Megvettem ezt a fost. Nagy részben én hibám volt, kisebb részben külső fél hibája volt, de már fél millám benne van. Félreértés ne essék, nem sajnálom, főleg hogy ebből 300at a biztosító fizetett, és még az átírást is állta, de 150nél többet nem kapnék érte. Elkótyavetyélni pedig nem akarom. Pedig már két éve nálam van, önerőből 10 centit ment eddig. Nincs már sok hátra, összelegózhatnám, intézhetnék rá levelezős műszakit, üzemképessé tehetném. De minek? Idén 1 nap hó volt nálunk. És 95% városra nekem a kis 10-12 literes fogyasztása sok. De még ha csak 8, akkor is.

c) Mivel nekem van egy (kettő) jól működő autóm, tényleg felesleges ez az 1.8b. De azt sem akarom, hogy 10 év múlva visszanézek, és azt látom, hogy volt egy b2 quattrom, 2évig rohasztottam, semmit nem kezdtem vele, aztán egy középkategóriás laptop áráért megszabadultam tőle.

Ezért mennék a fejem után. Nem azért, mert konok vagyok és nem hallgatok senkire, de fél millát már "elszórtam", mert hallgattam másokra, most úgy akarok pénzt "szórni", hogy legalább az én elképzelésem felé megy a dolog. Tényleg megértem amit írtok, és igazat adok, de saját pénzét mindenki arra költi amire akarja, és nem egy hűde-nagy ritkaságot fogok tönkretenni (mint a hahu-s piros s2...)
Vissza az elejére
Jackson
2014.03.04 - 22:10
Gyöngyös

Regisztrált tag #1012
Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29
Üzenetek: 208
loldma írta ...

...Honnan és mit felejtettem ki? Azt tudom hogy a váltó rövid, az majd orvosolva lesz, később, idénre annyi a terv, hogy meglegyen a papír, és járóképes legyen az autó.

Látom rettentően szeretsz barkácsolni, és szerelgetni. Mintha kanadai vasfába vágnád a fejszéd.
Az enyém is átesett hasonlón, de az két 'tulajdonossal' ezelőtt történt. Az eredeti szívómotor elpusztult, és ugyanolyan de turbós motort szereltek bele. Hivatalosan. Még a forgalmi engedélybe is benne van ez az esemény. ("Km: 430 mm PMKFXIII.292355847 azonos gyártmányú motorral szerelve. Rajta a pecsét: Közlekedési Igazgatási Hatóság"). Nem tudom mibe fájhatott akkoriban, de biztos megérte egy magas rangú katonatisztnek.
Másrészt a CY gyenge és zajos. A 4 hengeres kalapácshangút nem veszik elég komolyan. (engem ez mondjuk nem érdekel). Talán felújított állapotban szebben szól. De akkor inkább az RA, vagy SB kódú cooler-es motor, 80 pacival. És azt felhúzva 100 lóerőre. vagyöö hogyishijják AFN 110 Le-vel?
Szóval lehetőségek tárháza.
Én a kamrás motorokra izgulok, de amit az előbb leírtál én is pénzkidobásnak tartom. Egyet kell hogy értsek az előttem szólókhoz, már ha meg nem haragszol.
Ha már témánál vagyunk, találtam egy vicces kedvű eladót.
LINK

Audi elpusztíthatatlan, és örök!
Vissza az elejére
poison
2014.03.04 - 19:51
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
matlukaudi írta ...

loldma írta ...

-Ebbe a karosszériába GYÁRILAG raktak 1.6td motort.


Szia !
Ne haragudj, de én nem értem az egészet.
Elköltenél egy rakás pénzt, és lenne egy B2, ami dízel kottró.
Ez gyárinak nem gyári, komfortosnak nem komfortos, modernnek nem modern.
Elköltenél egy valag pénzt, az eredménynek meg nem lenne piaci értéke.

Szerintem kicsit elment az idő az ilyen építések felett.

Ma a B2-nek akkor van értéke, ha GYÁRI állapotban van.
Ha meg kottrózni akarsz, vegyél egy A4-et. Gyári dízel kottrót.
Az egész nem kerülne annyiba, mint a B2 átépítése, de annak lenne értéke.
Vagy újítsad fel a B2-t, fényezzed le, szerezz bele gyári és jó kárpitokat, stb.
Nem lenne dízel, de lenne értéke.

Szerintem.
De persze ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.

Ágoston


Ezt már énis próbáltam neki magyarázni de sikertelenül

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
matlukaudi
2014.03.04 - 19:33
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
loldma írta ...

-Ebbe a karosszériába GYÁRILAG raktak 1.6td motort.


Szia !
Ne haragudj, de én nem értem az egészet.
Elköltenél egy rakás pénzt, és lenne egy B2, ami dízel kottró.
Ez gyárinak nem gyári, komfortosnak nem komfortos, modernnek nem modern.
Elköltenél egy valag pénzt, az eredménynek meg nem lenne piaci értéke.

Szerintem kicsit elment az idő az ilyen építések felett.

Ma a B2-nek akkor van értéke, ha GYÁRI állapotban van.
Ha meg kottrózni akarsz, vegyél egy A4-et. Gyári dízel kottrót.
Az egész nem kerülne annyiba, mint a B2 átépítése, de annak lenne értéke.
Vagy újítsad fel a B2-t, fényezzed le, szerezz bele gyári és jó kárpitokat, stb.
Nem lenne dízel, de lenne értéke.

Szerintem.
De persze ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.

Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
Kristof
2014.03.04 - 17:04
Budapest

Regisztrált tag #261
Regisztrált: 2010.08.02 - 13:02
Üzenetek: 358
loldma írta ...

Van valaki aki jártas motorcsere papírozásban? A lényeg a következő:
-Van egy B2Q, 1.8benzin.
-Ebbe a karosszériába GYÁRILAG raktak 1.6td motort. CY talán a kód.
-Én szerzek egy CY motort (vagy valamit amin már nem látszik hogy mi, és azt mondom hogy az CY).
-Ezt szakszerűen beszereltetem az autóba, ami tökéletes állapotra lesz addigra hozva (fék futómű stb)
-NKH-nál levizsgázik, kap új forgalmit, törzskönyvet, innentől dízel.

Honnan és mit felejtettem ki? Azt tudom hogy a váltó rövid, az majd orvosolva lesz, később, idénre annyi a terv, hogy meglegyen a papír, és járóképes legyen az autó.



"Ezt szakszerűen beszereltetem az autóba"
Ha nem ugyanazt a motorkódú motor szeretnéd bele, azaz 1.8 benya akkor ezt csak NKH-nál/val csinálható meg. Azaz te otthon vagy másik szerelő nem cserélheti ki a motor egy más motorkódúra legálisan. Elvileg ezt csak az NKH műhelyében lehet megcsinálni, aki ezután add neked erről egy igazolást és majd ezzel mehetsz az okmányirodába, különböző illetékeket befizetni, új törzskönyv, forgalmi stb.

"Nem típusazonos motor beépítése esetén a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély és Műszaki adatlap is szükséges, valamint a hátsó rendszámtábla, mivel új műszaki érvényességi idő bejegyzése is történik."

Én gondolkoztam a coupe átépítését 1.9TDi-re de csak a papírozás 200-300ezer lenne.

Ugye majd kell egy dízel quattro váltó is (pl A4), de ehhez nem lesz jó a benzines diffid, más az áttételük.

Írj majd rám facen, ott ki tudjuk vesézni, úgy gondolom elégé körbejártam ezt a témát.

[ Módosítva 2014.03.04 - 17:07 ]

Audi Coupe quattro NG 2.3 10v
Vissza az elejére
loldma
2014.03.04 - 16:19
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
Van valaki aki jártas motorcsere papírozásban? A lényeg a következő:
-Van egy B2Q, 1.8benzin.
-Ebbe a karosszériába GYÁRILAG raktak 1.6td motort. CY talán a kód.
-Én szerzek egy CY motort (vagy valamit amin már nem látszik hogy mi, és azt mondom hogy az CY).
-Ezt szakszerűen beszereltetem az autóba, ami tökéletes állapotra lesz addigra hozva (fék futómű stb)
-NKH-nál levizsgázik, kap új forgalmit, törzskönyvet, innentől dízel.

Honnan és mit felejtettem ki? Azt tudom hogy a váltó rövid, az majd orvosolva lesz, később, idénre annyi a terv, hogy meglegyen a papír, és járóképes legyen az autó.
Vissza az elejére
Jackson
2014.03.02 - 17:42
Gyöngyös

Regisztrált tag #1012
Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29
Üzenetek: 208
Nem semmi!
Páncélozott AUDI




Audi elpusztíthatatlan, és örök!
Vissza az elejére
tuske81
2014.02.22 - 21:03
Vendég
Szuper!!
Andrew írta ...

Andrew írta ...
[/quote1384262480]

A fenébe.. még le akartam menteni az oldalait mert csak félig volt kész a fordítás na nem baj, a net bugyraiba még megpróbálom kikukázni ha sikerült belinkelem.

Csinos 90-es de - tudomásom szerint - barna üvegezés csak VFL modellekben volt

Parancsoljatok elég lassú, sok türelem kell hozzá, és sajnos egyes képek már nem feltétlen elérhetőek de az anyag nagyja még fent van! LINK Na most gyors leszedek mindent aztán a szakdolgozat befejeztével, hagyok még valamit az Audi témában magam után


Elkezdtem, egyenlőre ez csak egy demo, csak a 80-as része megy. LINK


Vissza az elejére
Andrew
2014.02.22 - 20:49
Budapest/Pécs

Regisztrált tag #7
Regisztrált: 2010.04.25 - 13:15
Üzenetek: 1142
Andrew írta ...

Reihe5 írta ...

Audi 90-re nézve velük vedd fel a kapcsolatot. Oliver Koch weboldala (kaleu-koch.de) sajnos megszűnt, de ők is jónak tűnnek.

LINK



A fenébe.. még le akartam menteni az oldalait mert csak félig volt kész a fordítás na nem baj, a net bugyraiba még megpróbálom kikukázni ha sikerült belinkelem.

Csinos 90-es de - tudomásom szerint - barna üvegezés csak VFL modellekben volt

Parancsoljatok elég lassú, sok türelem kell hozzá, és sajnos egyes képek már nem feltétlen elérhetőek de az anyag nagyja még fent van! LINK Na most gyors leszedek mindent aztán a szakdolgozat befejeztével, hagyok még valamit az Audi témában magam után


Elkezdtem, egyenlőre ez csak egy demo, csak a 80-as része megy. LINK


Audi A4 | B5 | 1.8 TQ | AJL | Imola gelb
Vissza az elejére
Lui
2014.02.14 - 22:13
Gyál

Regisztrált tag #37
Regisztrált: 2010.06.30 - 10:00
Üzenetek: 387
Köszönjük!
Vissza az elejére
matlukaudi
2014.02.10 - 22:11
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
Ki vette meg az INC rendszámú piros B4 kombit ?
Szürke szivarral voltak érte Siófokon, még össze is intettünk az egyik kereszteződésben.
Én a piros 200-assal voltam, és onnan fordultam ki, amerre ő tartott.
Aztán utána állt össze a kép, hogy hova is tartott az a szürke szivar

Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
Oldal:  1 2 3 [4] 5 ... 301 302 303  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System