Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Elektro kocka
Oldal:  1 2 3 ... 103 [104] 105 106
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Újbácsi
2012.01.11 - 19:41
Rácalmás

Regisztrált tag #12
Regisztrált: 2011.01.02 - 18:02
Üzenetek: 1971
A hangerő probléma többé nem probléma, de a gyári cd-tár vezérlést nem tudom, hogy tudnád megoldani, nekem nem volt rá szükségem.
Olyan fejegység kell, amiben mp3-as cd van. Kicsi összeg, a gyári tárat meg add el. Kiment a divatból, és túl nagy macera volna rákötni, szerintem. Repül az idő...


Blex írta ...

Újbácsi írta ...

Én meg rákötöttem a BOSE rendszerre a sima fejegységemet úgy, hogy minden zsír, tiszta és erős, mint a mentolos negró...
Ja, és nem utolsó sorban nem is látszik semmi, csak hallatszik, de az nagyon...
Nincs mély doboz, ami elfoglalja a csomit, mégis mozog a belső tükör...


En a Concert I-esem lecserélésén gondolkozom. Szokásos hangerő probléma + a CD váltóval is van valami.
Az 1 DIN keret-en kivül van valami, hogy a BOSE-ra rá lehessen (direkt nem azt irtam, hogy rá tudjam) kötni, és esetleg a gyári erősitő is működjön?



...nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást...
Vissza az elejére
Blex
2012.01.11 - 13:51
Budapest IX.

Regisztrált tag #1362
Regisztrált: 2012.01.04 - 13:25
Üzenetek: 3
Újbácsi írta ...

Én meg rákötöttem a BOSE rendszerre a sima fejegységemet úgy, hogy minden zsír, tiszta és erős, mint a mentolos negró...
Ja, és nem utolsó sorban nem is látszik semmi, csak hallatszik, de az nagyon...
Nincs mély doboz, ami elfoglalja a csomit, mégis mozog a belső tükör...


En a Concert I-esem lecserélésén gondolkozom. Szokásos hangerő probléma + a CD váltóval is van valami.
Az 1 DIN keret-en kivül van valami, hogy a BOSE-ra rá lehessen (direkt nem azt irtam, hogy rá tudjam) kötni, és esetleg a gyári erősitő is működjön?

[ Módosítva 2012.01.11 - 13:53 ]

1997 A4/B5 2.8 quattro
Vissza az elejére
matlukaudi
2012.01.11 - 10:52
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
b4quattro írta ...

Ezen az oldalon sok hasznos segítség van. ....


Ha már így beleástad magad, nem tudod megmondani, hogy a fogyasztásjel milyen formában érkezik a motorból ?
Szeretném bekötni a BC-met én is, illetve a fogyasztáson kívül be van az kötve (mivel gyári),
de nem tudom milyen jelet kellene kicsalnom a VEMS-ből, hogy mutasson valamit.
Nem kell pontosnak lenni, elég lenne ha arányos lenne.
Most K-jetes bc-m van, gondolom ezt nehezebb összehangolni,
majd megpróbálom kicserélni valami EFI-sre.

Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
b4quattro
2012.01.10 - 20:38

Regisztrált tag #137
Regisztrált: 2010.07.04 - 20:52
Üzenetek: 61
Ezen az oldalon sok hasznos segítség van.
LINK
BC beépitése:
LINK
AC beépitése:
LINK
Vissza az elejére
b4quattro
2012.01.10 - 20:24

Regisztrált tag #137
Regisztrált: 2010.07.04 - 20:52
Üzenetek: 61



BC és Check beépités

A BC és a Check csak 80-90-coupe -ból jó, figyelni kell, hogy hány hengeres motorból származik a beépítésre szánt egység. A bajuszkapcsolónál nem mindegy, h légzsákos vagy nem, az átmérő miatt. A Check miatt 3 vezetékköteget kell cserélni. 1. motortér bal oldalán világításhoz menőt, 2 műszerfalköteg egy része, 3 hátsó világítás köteg.



[ Módosítva 2012.01.10 - 20:30 ]
Vissza az elejére
Morszi
2012.01.10 - 18:17
Győr

Regisztrált tag #291
Regisztrált: 2010.08.16 - 19:07
Üzenetek: 168
Joey írta ...

Morszi írta ...

Jaja. De nem lehetetlen. Úgy nézem, 10V oldalon 2 csati (egy piros, egy fehér) 20V oldalon pedig az alsó képen látható 4-est kell házasítani valahogy. De ahogy lekövettem a dolgokat, működőképes lesz a dolog akkor is, ha ezek nincsenek össze dugva. Hisz a motor kötegnek kell test és plussz, amit könnyű ki következtetni akár rajz alapján is, aztán önálló a motor. a többi kötegem (C3) pedig viszi a többit: generátor, Gyújtás kapcsoló, önindító, hőmérsékletek, venti kezelése, világítás,..... ezek is önállóak. Tehát csak a fedélzeti és fordulatszám mérő nem fog működni. !!!Elvileg!!!



Keresd Bakai Tibit Gugyellánál, ő csinálta anno a 10V 20VT átépítést C3-bam és minden működött - ami működőképes volt.


Gugyella Pisti +36309404254 Ez lehet még a száma? Ezt másfél éves hozzászólásodból vettem. De holnap hívom úgy is, köszi.

Audi 100-200-V8 2.2 20VT (AAN) egyveleg.
És egy 2.3E avant a hétköznapokban.
Vissza az elejére
matlukaudi
2012.01.10 - 13:05
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
Úgy rémlik, hogy a board-comp tokozása meg a panelja egész más a 80-asban meg a 100-asban.
Tehát nem fog odamenni csak úgy...

Nekem viszont van egy van egy 20v szívó board compom 80-asba.
Odaadnám egy olyanért ami 20vt szivarba való. Lényeg, hogy ne k-jet jelet kérjen,
mert olyan az enyémben is van.
Esetleg C4-é is szóba jöhet, csak ne k-jetesből legyen !

Most néztem meg, ez CK és BC egyben.
Szivarból és v8-ból talán kábelek is vannak hozzá.
Siófokon vagyok.
De még az is lehet, hogy a 80-as kötege is megvan valahol ???

Á

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
Joey
2012.01.10 - 11:10
Kistarcsa

Regisztrált tag #21
Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40
Üzenetek: 1562
Morszi írta ...

Jaja. De nem lehetetlen. Úgy nézem, 10V oldalon 2 csati (egy piros, egy fehér) 20V oldalon pedig az alsó képen látható 4-est kell házasítani valahogy. De ahogy lekövettem a dolgokat, működőképes lesz a dolog akkor is, ha ezek nincsenek össze dugva. Hisz a motor kötegnek kell test és plussz, amit könnyű ki következtetni akár rajz alapján is, aztán önálló a motor. a többi kötegem (C3) pedig viszi a többit: generátor, Gyújtás kapcsoló, önindító, hőmérsékletek, venti kezelése, világítás,..... ezek is önállóak. Tehát csak a fedélzeti és fordulatszám mérő nem fog működni. !!!Elvileg!!!



Keresd Bakai Tibit Gugyellánál, ő csinálta anno a 10V 20VT átépítést C3-bam és minden működött - ami működőképes volt.

T D I
Vissza az elejére
Joey
2012.01.10 - 11:09
Kistarcsa

Regisztrált tag #21
Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40
Üzenetek: 1562
dedee írta ...

Morszi írta ...

dedee írta ...

Sziasztok Urak. Segítség kellene. Építgetem a vasam (coupe), maxi felszereltséget szeretnék beletenni, már szinte meg is van minden a chek-kontrol és fedélzeti kivételével. Az érdekelne, hogy utólag ezeket be lehetne-e varázsolni valahogy úgy, hogy ezek működjenek is. És mivel 80/coupe-ból ezeket nem igen lehet megszerezni, jó lenne e a 100/200 vagy V8 donornak. A segítséget előre is köszi.


A coupe mikori? ha a profilodon látható a gép, akkor nem jó donornak a type44. Inkább a c4/100



A coupe 93-as évjáratú. Akkor a c4/100- ból össze lehet hozni? Faragni kell vagy gond nélkül belehet tenni az én órámba. Illetve mi kell még a donorból hogy ez működjön is. Gondolom az órába a kijelzők, bajuszkapcsoló, kábelköteg, computer, és ezen kívül nem tudom.


2.8 V6-osokban szokott lenni check és board.
Ezeket a rendszereket viszont előszeretettel szoktuk írtani. Csibegép, orrba szájba csipogni fog valamiért.
Az S4-ben is annyi átkötés van amennyi csak lehetséges, így is néha bevillan ez-az.

T D I
Vissza az elejére
dedee
2012.01.09 - 14:59

Regisztrált tag #388
Regisztrált: 2010.09.27 - 12:53
Üzenetek: 10
Morszi írta ...

dedee írta ...

Sziasztok Urak. Segítség kellene. Építgetem a vasam (coupe), maxi felszereltséget szeretnék beletenni, már szinte meg is van minden a chek-kontrol és fedélzeti kivételével. Az érdekelne, hogy utólag ezeket be lehetne-e varázsolni valahogy úgy, hogy ezek működjenek is. És mivel 80/coupe-ból ezeket nem igen lehet megszerezni, jó lenne e a 100/200 vagy V8 donornak. A segítséget előre is köszi.


A coupe mikori? ha a profilodon látható a gép, akkor nem jó donornak a type44. Inkább a c4/100



A coupe 93-as évjáratú. Akkor a c4/100- ból össze lehet hozni? Faragni kell vagy gond nélkül belehet tenni az én órámba. Illetve mi kell még a donorból hogy ez működjön is. Gondolom az órába a kijelzők, bajuszkapcsoló, kábelköteg, computer, és ezen kívül nem tudom.
Vissza az elejére
Morszi
2012.01.08 - 22:03
Győr

Regisztrált tag #291
Regisztrált: 2010.08.16 - 19:07
Üzenetek: 168
dedee írta ...

Sziasztok Urak. Segítség kellene. Építgetem a vasam (coupe), maxi felszereltséget szeretnék beletenni, már szinte meg is van minden a chek-kontrol és fedélzeti kivételével. Az érdekelne, hogy utólag ezeket be lehetne-e varázsolni valahogy úgy, hogy ezek működjenek is. És mivel 80/coupe-ból ezeket nem igen lehet megszerezni, jó lenne e a 100/200 vagy V8 donornak. A segítséget előre is köszi.


A coupe mikori? ha a profilodon látható a gép, akkor nem jó donornak a type44. Inkább a c4/100


Audi 100-200-V8 2.2 20VT (AAN) egyveleg.
És egy 2.3E avant a hétköznapokban.
Vissza az elejére
Latya
2012.01.08 - 18:55
Letenye

Regisztrált tag #353
Regisztrált: 2010.09.13 - 13:06
Üzenetek: 1407
Nem tud valaki Bosh injector csatlakozót kis mennyiségben? TME-n min.2500db-ot lehet csak rendelni... Annyi nem kell...

Vissza az elejére
dedee
2012.01.08 - 14:26

Regisztrált tag #388
Regisztrált: 2010.09.27 - 12:53
Üzenetek: 10
Sziasztok Urak. Segítség kellene. Építgetem a vasam (coupe), maxi felszereltséget szeretnék beletenni, már szinte meg is van minden a chek-kontrol és fedélzeti kivételével. Az érdekelne, hogy utólag ezeket be lehetne-e varázsolni valahogy úgy, hogy ezek működjenek is. És mivel 80/coupe-ból ezeket nem igen lehet megszerezni, jó lenne e a 100/200 vagy V8 donornak. A segítséget előre is köszi.
Vissza az elejére
Dambor
2012.01.08 - 14:16
Pécs

Regisztrált tag #28
Regisztrált: 2010.06.30 - 07:33
Üzenetek: 225
Latya írta ...

Dambor írta ...

Így lett gomb világításom : LINK valami ilyen okosságra gondoltam
,nekem grundigom van

... azért az nem olyan egyszerű... Elég keményen forrasztani kell, meg mikrovezérlőt programozni! Én nem szórakoznék a gyári rádióval, űgyis kazettás, max CD-s. De ha bevállalod itt egy leírás hogyan kell emulátort építeni: LINK (Ha elolvastad nyomj a next project-re )

Ezt meg a hekkelős kedvűeknek: LINK
(lapozd végig a 6 képet!!! érdemes )

Két kábelt összecinezek meg akár egy esőcsatornát is ,de azért ilyennek nem állnék neki
Ezt én egyszerűbben oldottam meg a Vaterán találtam bagóért egy dension motyót LINK ,nagyon faca és csak egy usb kábel látszik a kesztyütartóba LINK

[ Módosítva 2012.01.08 - 14:24 ]

A6 Avant 2.5TDI Quattro '96 AEL
Vissza az elejére
Morszi
2012.01.08 - 11:02
Győr

Regisztrált tag #291
Regisztrált: 2010.08.16 - 19:07
Üzenetek: 168
Jaja. De nem lehetetlen. Úgy nézem, 10V oldalon 2 csati (egy piros, egy fehér) 20V oldalon pedig az alsó képen látható 4-est kell házasítani valahogy. De ahogy lekövettem a dolgokat, működőképes lesz a dolog akkor is, ha ezek nincsenek össze dugva. Hisz a motor kötegnek kell test és plussz, amit könnyű ki következtetni akár rajz alapján is, aztán önálló a motor. a többi kötegem (C3) pedig viszi a többit: generátor, Gyújtás kapcsoló, önindító, hőmérsékletek, venti kezelése, világítás,..... ezek is önállóak. Tehát csak a fedélzeti és fordulatszám mérő nem fog működni. !!!Elvileg!!!

GodRat írta ...

hirtelen csak Farkas Isti jut eszembe aki csinált már ilyen projektet, mármint 200-ba AAN-t, de bővebbet nem tudok.
Bzsoltinál az AAN-t 3B elektronikával vezérlik elkerülendő azt amit te akarsz.
Chip? Itthonról? ha sikerül és még jó is lesz, te leszel az egyik fehér holló(tényleg nagyon kevés tartós van), viszont akkor kell az emberhez kontakt !!!


Morszi írta ...

Sziasztok urak! Lenne pár kérdésem C3/10VT (MC2) és AAN házasítással kapcsolatban.
Itt tartok: Meg van a motor, egy motor kábel köteggel, vezérlővel. A 10VT motor kötegét ki húztam, helyére ment a 20VT kötege. Úgy nézem, ezen rajt van minden, ami a motornak kell.
A fejvakarás a műszerfal alatti résszel kezdődik: Hogyan házasítsam össze a többi (C3) köteggel, csatival.
Úgy, hogy az eredeti óracsoportot meg akarom tartani, illetve működjön minden.
Olyan embert keresek, aki(K) kitaposta(ták) előttem ezt az utat. Esetleg rendelkeznek ehhez kellő kapcsolási rajzokkal, leírásokkal.



Továbbá a motor K26 turbóval, cső leömlővel és 70-es rendszerrel, nagy coolerrel kerül bele a kocsiba. Ha meg oldódtak a kábelezési problémák, a chip lesz az elsődleges, ehhez is kéne majd segítség. Pl: simán csak írni kell valamit, vagy epron csere és írás, vagy valami gyári chip ?(MTM)?





Audi 100-200-V8 2.2 20VT (AAN) egyveleg.
És egy 2.3E avant a hétköznapokban.
Vissza az elejére
GodRat
2012.01.08 - 10:05
Nagykőrös

Regisztrált tag #197
Regisztrált: 2010.07.13 - 13:15
Üzenetek: 255
hirtelen csak Farkas Isti jut eszembe aki csinált már ilyen projektet, mármint 200-ba AAN-t, de bővebbet nem tudok.
Bzsoltinál az AAN-t 3B elektronikával vezérlik elkerülendő azt amit te akarsz.
Chip? Itthonról? ha sikerül és még jó is lesz, te leszel az egyik fehér holló(tényleg nagyon kevés tartós van), viszont akkor kell az emberhez kontakt !!!


Morszi írta ...

Sziasztok urak! Lenne pár kérdésem C3/10VT (MC2) és AAN házasítással kapcsolatban.
Itt tartok: Meg van a motor, egy motor kábel köteggel, vezérlővel. A 10VT motor kötegét ki húztam, helyére ment a 20VT kötege. Úgy nézem, ezen rajt van minden, ami a motornak kell.
A fejvakarás a műszerfal alatti résszel kezdődik: Hogyan házasítsam össze a többi (C3) köteggel, csatival.
Úgy, hogy az eredeti óracsoportot meg akarom tartani, illetve működjön minden.
Olyan embert keresek, aki(K) kitaposta(ták) előttem ezt az utat. Esetleg rendelkeznek ehhez kellő kapcsolási rajzokkal, leírásokkal.



Továbbá a motor K26 turbóval, cső leömlővel és 70-es rendszerrel, nagy coolerrel kerül bele a kocsiba. Ha meg oldódtak a kábelezési problémák, a chip lesz az elsődleges, ehhez is kéne majd segítség. Pl: simán csak írni kell valamit, vagy epron csere és írás, vagy valami gyári chip ?(MTM)?



*** Audi C5 A6 2.7 BiT. (1999) Eladó ***

*** Audi C4 S4 2.2T (1992) Eladva ***

*** BMW E36 328i (1996) ***
*** Volkswagen Golf I 1.5 GL (1982) ***
Vissza az elejére
Újbácsi
2012.01.07 - 22:29
Rácalmás

Regisztrált tag #12
Regisztrált: 2011.01.02 - 18:02
Üzenetek: 1971
Latya írta ...

Hetfield írta ...

Újbácsi írta ...

Nincs mély doboz, ami elfoglalja a csomit, mégis mozog a belső tükör...


húzd meg a csavarját!

ez jó...


Ja, hogy azért...

...nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást...
Vissza az elejére
Latya
2012.01.07 - 22:25
Letenye

Regisztrált tag #353
Regisztrált: 2010.09.13 - 13:06
Üzenetek: 1407
Hetfield írta ...

Újbácsi írta ...

Nincs mély doboz, ami elfoglalja a csomit, mégis mozog a belső tükör...


húzd meg a csavarját!

ez jó...

Vissza az elejére
Hetfield
2012.01.07 - 22:20
Pusztaszabolcs

Regisztrált tag #63
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:13
Üzenetek: 1261
Újbácsi írta ...

Nincs mély doboz, ami elfoglalja a csomit, mégis mozog a belső tükör...


húzd meg a csavarját!

'93 80 B4
OOOO

A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
Vissza az elejére
chris
2012.01.07 - 22:08
Regisztrált tag #1127
Regisztrált: 2011.08.28 - 17:15
Üzenetek: 141
Latya írta ...

Dambor írta ...

Így lett gomb világításom : LINK valami ilyen okosságra gondoltam
,nekem grundigom van

... azért az nem olyan egyszerű... Elég keményen forrasztani kell, meg mikrovezérlőt programozni! Én nem szórakoznék a gyári rádióval, űgyis kazettás, max CD-s. De ha bevállalod itt egy leírás hogyan kell emulátort építeni: LINK (Ha elolvastad nyomj a next project-re )

Ezt meg a hekkelős kedvűeknek: LINK
(lapozd végig a 6 képet!!! érdemes )



En is beforrasztottam, egy vezetek nem volt nagy szam.
De az elso concer II-m groundig volt, masodik Panat meg siman kifektettem.
CAN BUS emulatort csinalni az mar mas, az kemeny.

A chorus meg nagyon nagy!!!!!


Vissza az elejére
Oldal:  1 2 3 ... 103 [104] 105 106  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System