- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum |
|
<< Előző téma | Következő téma >> | ||
|
Oldal: [1] 2 | |
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
|
Ez a téma zárolva |
Szerző | Üzenet | ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | Sziasztok! Valamelyikőtök tud olyan szakembert, Budapesten aki a gyári működő ECU-t illetve egy tökéletesen azonos gyártási paraméterekkel kódokkal rendelkező másik vezérlőegységet, össze tud hangolni, a motorral és a 20-éves gyári imoval is? Szereztem egy másik vezérlőt, és ez utóbbit fel szeretném chippeltetni, picit erősebbre! Úgy hogy plug&play legyen mind a kettő, adott esetben! Az lenne a legjobb ha valamelyik chiptuningos társaságot javasolnátok, aki csinált már ilyet, és bónus-ajándék volna ha teljesítményméréssel, quattrot is mérő paddal rendelkeznének! A bringa A4-b5 2.8 Quattro ACK 30-szelep! autochip írta ... Audi chiptuning típustáblázat: LINK Chiptuning és tuningbox részletes összehasonlítás: LINK Audi Chip tuning referencia videó: LINK R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
autochip |
| ||||
autochip Regisztrált tag #9952 Regisztrált: 2016.03.03 - 20:11Üzenetek: 2 | Audi chiptuning típustáblázat: LINK Chiptuning és tuningbox részletes összehasonlítás: LINK Audi Chip tuning referencia videó: LINK [ Módosítva 2016.03.09 - 22:22 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | B6 1.9-TÁDÉ jó választás! Öcsém is sokat pályázik vele, ~7-8-éve vette 3-4-évesen , és belerakott azóta +190.Ezret! Gyakorlatilag egy váltót talán lendkereket kuplungot és sallangokat kellett cserélnie, illetve ablakemelő motorokkal avant hátsó ablaktörlőmotorral, csövezéssel, rozsdásodó díszlécekkel szopott! Ezen kívül, olajat, féktárcsát és betétet, illetve szilenteket lengőkart kért, úgyhogy összességében baromi megbízható szerintem! pumpingiron91 írta ... Szia, sajnos én is hallottam pár rossz tapasztalatot vele kapcsolatban... Mondjuk a pd-ről sokkal több negatív élményről tudok. Ott sajnos a hengerfejet lehet gyengepontnak tekinteni. És A4-ből van valami amit ajánlanál? Benzint nem szeretnék, mert sokat pályázom és most olcsó a dízel ilyen 1.5millió környékén nézegetek autókat. [ Módosítva 2016.02.24 - 18:18 ] R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
pumpingiron91 |
| ||||
Solymár Regisztrált tag #1279 Regisztrált: 2011.11.27 - 18:36Üzenetek: 31 | Szia, sajnos én is hallottam pár rossz tapasztalatot vele kapcsolatban... Mondjuk a pd-ről sokkal több negatív élményről tudok. Ott sajnos a hengerfejet lehet gyengepontnak tekinteni. És A4-ből van valami amit ajánlanál? Benzint nem szeretnék, mert sokat pályázom és most olcsó a dízel ilyen 1.5millió környékén nézegetek autókat. FPeter írta ... pumpingiron91 írta ... Sziasztok, véleményteket és tapasztalatotokat szeretném kérni az alábbi motor típust illetően; 2.5 V6 dízel 163le. Milyen fogyasztása lehet kb? A6 avant kézi váltós Mennyire szervízigényes? Mik a tipikus meghibásodásai? Előre is köszi Mennyi a fogyasztása? Évi pár szerelő, meg párszázezer alkatrészre... Ja, meg némi gázolajat is kér... Viccet félretéve, nem hiszem hogy bárki jó szívvel ajánlaná a V6 2.5-öst, mert nem a legjobban sikerült konstrukció sok szempontból... Az 1.9PD sokkal tartósabb, vagy egy erősebb benzines autógázzal, és ugyanannyit fog enni vagy kevesebbet... Benzinesből ráadásul előbb találsz egy elfogadható állapotút - dízel vonalon elképesztő állapotok uralkodnak, több mint egy évembe telt mire találtam egy normális állapotú példányt, és vagy 30 passatot, a4 a6-ot megnéztem. Xarrá tört, a fele már a tetején is járt ennyi idős korára, hámlik a 3-4 féle festék, a motor okádja a füstöt stb stb stb - tényleg szörnyű... | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
FPeter |
| ||||
Regisztrált tag #8399 Regisztrált: 2015.03.08 - 14:50Üzenetek: 67 | pumpingiron91 írta ... Sziasztok, véleményteket és tapasztalatotokat szeretném kérni az alábbi motor típust illetően; 2.5 V6 dízel 163le. Milyen fogyasztása lehet kb? A6 avant kézi váltós Mennyire szervízigényes? Mik a tipikus meghibásodásai? Előre is köszi Mennyi a fogyasztása? Évi pár szerelő, meg párszázezer alkatrészre... Ja, meg némi gázolajat is kér... Viccet félretéve, nem hiszem hogy bárki jó szívvel ajánlaná a V6 2.5-öst, mert nem a legjobban sikerült konstrukció sok szempontból... Az 1.9PD sokkal tartósabb, vagy egy erősebb benzines autógázzal, és ugyanannyit fog enni vagy kevesebbet... Benzinesből ráadásul előbb találsz egy elfogadható állapotút - dízel vonalon elképesztő állapotok uralkodnak, több mint egy évembe telt mire találtam egy normális állapotú példányt, és vagy 30 passatot, a4 a6-ot megnéztem. Xarrá tört, a fele már a tetején is járt ennyi idős korára, hámlik a 3-4 féle festék, a motor okádja a füstöt stb stb stb - tényleg szörnyű... | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
pumpingiron91 |
| ||||
Solymár Regisztrált tag #1279 Regisztrált: 2011.11.27 - 18:36Üzenetek: 31 | Sziasztok, véleményteket és tapasztalatotokat szeretném kérni az alábbi motor típust illetően; 2.5 V6 dízel 163le. Milyen fogyasztása lehet kb? A6 avant kézi váltós Mennyire szervízigényes? Mik a tipikus meghibásodásai? Előre is köszi | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | Hogy rohan az idő, tojáshéjasokból is őstagok lettek!! ;-) Bocs tudjátok, hogy régen jártam már felétek erre, és lehet hogy az új ismeretleneknek szófosónak tűnnék! A régiek, még talán emlékeznek a rövid és végig-olvashatatlan körmondataimra! Úgyhogy a fék-tuning téma feldolgozásáig, vissza is vonulnék! ;-) HajráF, hajrá Fiatalság! Latya írta ... Tudod hogy iszom szavaidat!!! Azóta (5-6 éve) mondhatom hogy kiismertem a sajátom platformjának titkait, és próbálom visszaszolgálni a belém invesztált energiát! Respect felétek! [ Módosítva 2016.02.18 - 18:26 ] R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Latya |
| ||||
Letenye Regisztrált tag #353 Regisztrált: 2010.09.13 - 13:06Üzenetek: 1407 | Balage írta ... Latya írta ... OFF: Amiket Balage szokott írni azokat Inkább magyarra kéne lefordítani néha... ON ;-) Ha sértődékeny lennék és hiú, akkor a középső ujjamat lengetném feléd ;-) ! De nem teszem, hisz másként és máshol szocializálódtam, és nyilván néha grammatikailag helytelenül fogalmazom! Így csak csendesen veszem tudomásul, hogy ez itt már nem az a hely, amiért egykor ez az oldal létrejött, majd amelyet néhány évvel később kimentettünk! S vélhetően, nem csak a nyelvtani helyesség kopott ki (adott esetben belőlem) hanem a másik oldalról a megismerés és megértés művészete is! Úgyhogy magyarról magyarra f-ordító szótár fent van a hálón, aki meg többé és bölcsebbé szeretne válni, mások szívásának tapasztalatából, az majd megkeres priviben! Boldog Karácsonyt! ;-) Tudod hogy iszom szavaidat!!! Amúgy osztom FPeter véleményét. Anno nekem is hatalmas váltás volt a sok szakit, meg az újoncokhoz való emberséges hozzáállást látni. Ezúton is köszönök mindenkinek mindenféle segítséget! Azóta (5-6 éve) mondhatom hogy kiismertem a sajátom platformjának titkait, és próbálom visszaszolgálni a belém invesztált energiát! Respect felétek! [ Módosítva 2016.02.17 - 19:43 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
FPeter |
| ||||
Regisztrált tag #8399 Regisztrált: 2015.03.08 - 14:50Üzenetek: 67 | Balage írta ... Latya írta ... OFF: Amiket Balage szokott írni azokat Inkább magyarra kéne lefordítani néha... ON ;-) Ha sértődékeny lennék és hiú, akkor a középső ujjamat lengetném feléd ;-) ! De nem teszem, hisz másként és máshol szocializálódtam, és nyilván néha grammatikailag helytelenül fogalmazom! Így csak csendesen veszem tudomásul, hogy ez itt már nem az a hely, amiért egykor ez az oldal létrejött, majd amelyet néhány évvel később kimentettünk! S vélhetően, nem csak a nyelvtani helyesség kopott ki (adott esetben belőlem) hanem a másik oldalról a megismerés és megértés művészete is! Úgyhogy magyarról magyarra f-ordító szótár fent van a hálón, aki meg többé és bölcsebbé szeretne válni, mások szívásának tapasztalatából, az majd megkeres priviben! Boldog Karácsonyt! ;-) Nekem pont azért szimpatikus ez a társaság, mert itt nem az a menő, akiről éppen több pénzt gombolt le a márkaszervíz - nem akarok nevesíteni de konszerntárs típusfóruma, ahol egy épeszü technikai válasz nem született, csak sznobkodás ment, meg versenyeztek hogy ki hagyott éppen többet a pénztárnál - persze azóta hogy ezt tapasztaltam eltelt 4-5 év, a típusból a legfiatalabb is már nem 2 hanem 7 éves, így lehet a társaság is átformálódott már ott - de itt a kezdetektől azt tapasztaltam hogy az emberek szeretik a kocsijukat, szeretnek benne molyolni, javítgatni, az értelmes kérdésekre gyakran vannak tippek/megoldások, így szívesen is járok ide, bár időnként a munka miatt eléggé read-only módban csak... PEACE | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | vityoo írta ... De jól néz ki, kiváncsian várom a leírást én is főleg a hátsó, mert én csak 269x22-es méretig jutottam el a B5-ön, és úgy tudtam hogy ezen túl 280 és 310 tárcsák léteznek, utóbbi csak 18" alá. Ez a 304mm-es tárcsa bizgerálja a fantáziám Vityoo! A fenti hátsó tárcsa története 310*22-es diszkoszról indul, de sajnos nem fért be a 17"-felni alá, ezért kapott egyedi adaptert a kengyel, és ezért lett a 310-esből végül 3-3mm leesztergálva! Így már Te is sejted, miként lett a 304mm-es hátsó fék, és mennyire tölti majd ki a 17collos felnik űrterét!! ;-) Gyári régi A8-S8-as fékkengyel, konkrétan 269-272mm-es hűtött vastag 22-es hátsó tárcsát enged csak önmagába, (mindenféle adapter és közdarab-konzol nélkül) én a korábban mellékelt féknél, 280-astárcsát esztergáltattam vissza 272-re! A lényeg a fékcsövezésen van, illetve az ET-irányon történő szintezésen, a választott tárcsák tekintetében, no meg a kézifék befogásán és a kábelhossz pozicionálásán! Tavasz vége nyár eleje lesz a feldolgozásból, és a képes dokumentálásból, mert nem érek rá, mostanság ezt feldolgozni! ;-) R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | Latya írta ... OFF: Amiket Balage szokott írni azokat Inkább magyarra kéne lefordítani néha... ON ;-) Ha sértődékeny lennék és hiú, akkor a középső ujjamat lengetném feléd ;-) ! De nem teszem, hisz másként és máshol szocializálódtam, és nyilván néha grammatikailag helytelenül fogalmazom! Így csak csendesen veszem tudomásul, hogy ez itt már nem az a hely, amiért egykor ez az oldal létrejött, majd amelyet néhány évvel később kimentettünk! S vélhetően, nem csak a nyelvtani helyesség kopott ki (adott esetben belőlem) hanem a másik oldalról a megismerés és megértés művészete is! Úgyhogy magyarról magyarra f-ordító szótár fent van a hálón, aki meg többé és bölcsebbé szeretne válni, mások szívásának tapasztalatából, az majd megkeres priviben! Boldog Karácsonyt! ;-) R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Latya |
| ||||
Letenye Regisztrált tag #353 Regisztrált: 2010.09.13 - 13:06Üzenetek: 1407 | Balage írta ... loldma írta ... Balage írta ... Huhhh! Eléggé kicserélődött a matéria mióta nem jártam erre 1-2-éve! ;-) Csendesen tenném fel a kérdést, hogy érdekes lehet itt egy b5-ös kotri fék-upgrade-jeinek részletes leírása, fényképekkel egyebekkel történő dokumentálása, (ahogy az időm engedi) vagy hagyjuk, és felesleges lenne vesződni vele... Hmmmm? üdv.: B. mindenképp! Ha kell, lefordítom angolra is Oké! December 15.-ig kell elkékülnöm az autómmal, s ezt követően ha tudok lopni szabad pillanatokat a megszámlált időmből, akkor mindenképpen összegzem az elmúlt 3-év kudarcait és fejleményeit a b5-kotri fék-upgrade-jének kapcsán! Azt nem ígérem, hogy minden dokumentumot, fotót, gyártmánytervet rajzot, (torzítások és adattitkosítások nélkül) megosztok majd a tisztelt nagyérdeművel, de a projekt, a vállalás és a dokumentáció mindenki számára megismerhető része, érthetővé és megítélhetővé fogja tenni, hogy ki milyen áron, és áldozatokat vállalva vágjon hasonló projektbe! Addig legyen elég annyi, hogy kvázi 17"-os felnik mögé bepasszírozható, legnagyobb konstrukciót céloztam meg, elérhető és megfizethető áron, rengeteg; ismeretlennel és megannyi szívással, vargabetűvel, míg a végső kombinációhoz eljutottam! A téma: elöl egy 345mm-es 30-as diszkoszt szorongató HP2-es megoldás, míg hátul egy 304mm-es tárcsát fékezgető 43-as Lucas feloperálása, a b5-quattro, meglehetősen kötött, és improvizációt nehezen engedő futóművére! Történetünk klonklúziója,bár tanulságos lesz, de inkább elrettentő példaként, mintsem plug&play eposzként fog a (sokak szerint "agyatlan" és miértekkel tűzdelt) kísérletezések emlékkönyvébe bekarcolódni! Úgyhogy nem kell lefordítanod szerintem semmilyen más nyelvre! ;-) OFF: Amiket Balage szokott írni azokat Inkább magyarra kéne lefordítani néha... ON | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
vityoo |
| ||||
Bp. Regisztrált tag #494 Regisztrált: 2010.11.13 - 09:13Üzenetek: 754 | Balage írta ... Muthe írta ... Na végre egy engem is érintő dolog! Már nagyon várom! Ízelítőként annyit; hogy munkaközi állapotban, már a bemintázott kengyeleken látható: az első 345/30-HP2 fék, 17" felnivel; LINK -továbbá a hátsó 304/22-es tárcsán lévő Lucas 43-as, éppen hogy belefért a 17"-os görgőbe! ;-) Ott a súlyozást már ésszel és precízen kell elvégezni! LINK De jól néz ki, kiváncsian várom a leírást én is főleg a hátsó, mert én csak 269x22-es méretig jutottam el a B5-ön, és úgy tudtam hogy ezen túl 280 és 310 tárcsák léteznek, utóbbi csak 18" alá. Ez a 304mm-es tárcsa bizgerálja a fantáziám B3 1.8E DZ B5 1.8TQ AEB B3 1.8(T)Q | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | Muthe írta ... Na végre egy engem is érintő dolog! Már nagyon várom! Ízelítőként annyit; hogy munkaközi állapotban, már a bemintázott kengyeleken látható: az első 345/30-HP2 fék, 17" felnivel; LINK -továbbá a hátsó 304/22-es tárcsán lévő Lucas 43-as, éppen hogy belefért a 17"-os görgőbe! ;-) Ott a súlyozást már ésszel és precízen kell elvégezni! LINK R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Muthe |
| ||||
Bp. 18.ker Regisztrált tag #1017 Regisztrált: 2011.06.22 - 07:04Üzenetek: 136 | Balage írta ... loldma írta ... Balage írta ... Huhhh! Eléggé kicserélődött a matéria mióta nem jártam erre 1-2-éve! ;-) Csendesen tenném fel a kérdést, hogy érdekes lehet itt egy b5-ös kotri fék-upgrade-jeinek részletes leírása, fényképekkel egyebekkel történő dokumentálása, (ahogy az időm engedi) vagy hagyjuk, és felesleges lenne vesződni vele... Hmmmm? üdv.: B. mindenképp! Ha kell, lefordítom angolra is Oké! December 15.-ig kell elkékülnöm az autómmal, s ezt követően ha tudok lopni szabad pillanatokat a megszámlált időmből, akkor mindenképpen összegzem az elmúlt 3-év kudarcait és fejleményeit a b5-kotri fék-upgrade-jének kapcsán! Azt nem ígérem, hogy minden dokumentumot, fotót, gyártmánytervet rajzot, (torzítások és adattitkosítások nélkül) megosztok majd a tisztelt nagyérdeművel, de a projekt, a vállalás és a dokumentáció mindenki számára megismerhető része, érthetővé és megítélhetővé fogja tenni, hogy ki milyen áron, és áldozatokat vállalva vágjon hasonló projektbe! Addig legyen elég annyi, hogy kvázi 17"-os felnik mögé bepasszírozható, legnagyobb konstrukciót céloztam meg, elérhető és megfizethető áron, rengeteg; ismeretlennel és megannyi szívással, vargabetűvel, míg a végső kombinációhoz eljutottam! A téma: elöl egy 345mm-es 30-as diszkoszt szorongató HP2-es megoldás, míg hátul egy 304mm-es tárcsát fékezgető 43-as Lucas feloperálása, a b5-quattro, meglehetősen kötött, és improvizációt nehezen engedő futóművére! Történetünk klonklúziója,bár tanulságos lesz, de inkább elrettentő példaként, mintsem plug&play eposzként fog a (sokak szerint "agyatlan" és miértekkel tűzdelt) kísérletezések emlékkönyvébe bekarcolódni! Úgyhogy nem kell lefordítanod szerintem semmilyen más nyelvre! ;-) Na végre egy engem is érintő dolog! Már nagyon várom! "Turbo lag is that short period of time when the car next to you thinks they are going to win." | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | loldma írta ... Balage írta ... Huhhh! Eléggé kicserélődött a matéria mióta nem jártam erre 1-2-éve! ;-) Csendesen tenném fel a kérdést, hogy érdekes lehet itt egy b5-ös kotri fék-upgrade-jeinek részletes leírása, fényképekkel egyebekkel történő dokumentálása, (ahogy az időm engedi) vagy hagyjuk, és felesleges lenne vesződni vele... Hmmmm? üdv.: B. mindenképp! Ha kell, lefordítom angolra is Oké! December 15.-ig kell elkékülnöm az autómmal, s ezt követően ha tudok lopni szabad pillanatokat a megszámlált időmből, akkor mindenképpen összegzem az elmúlt 3-év kudarcait és fejleményeit a b5-kotri fék-upgrade-jének kapcsán! Azt nem ígérem, hogy minden dokumentumot, fotót, gyártmánytervet rajzot, (torzítások és adattitkosítások nélkül) megosztok majd a tisztelt nagyérdeművel, de a projekt, a vállalás és a dokumentáció mindenki számára megismerhető része, érthetővé és megítélhetővé fogja tenni, hogy ki milyen áron, és áldozatokat vállalva vágjon hasonló projektbe! Addig legyen elég annyi, hogy kvázi 17"-os felnik mögé bepasszírozható, legnagyobb konstrukciót céloztam meg, elérhető és megfizethető áron, rengeteg; ismeretlennel és megannyi szívással, vargabetűvel, míg a végső kombinációhoz eljutottam! A téma: elöl egy 345mm-es 30-as diszkoszt szorongató HP2-es megoldás, míg hátul egy 304mm-es tárcsát fékezgető 43-as Lucas feloperálása, a b5-quattro, meglehetősen kötött, és improvizációt nehezen engedő futóművére! Történetünk klonklúziója,bár tanulságos lesz, de inkább elrettentő példaként, mintsem plug&play eposzként fog a (sokak szerint "agyatlan" és miértekkel tűzdelt) kísérletezések emlékkönyvébe bekarcolódni! Úgyhogy nem kell lefordítanod szerintem semmilyen más nyelvre! ;-) [ Módosítva 2015.11.08 - 18:23 ] R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
loldma |
| ||||
Budapest XIII / XI / VIII Regisztrált tag #660 Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56Üzenetek: 929 | Balage írta ... Huhhh! Eléggé kicserélődött a matéria mióta nem jártam erre 1-2-éve! ;-) Csendesen tenném fel a kérdést, hogy érdekes lehet itt egy b5-ös kotri fék-upgrade-jeinek részletes leírása, fényképekkel egyebekkel történő dokumentálása, (ahogy az időm engedi) vagy hagyjuk, és felesleges lenne vesződni vele... Hmmmm? üdv.: B. mindenképp! Ha kell, lefordítom angolra is | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Balage |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #43 Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54Üzenetek: 718 | Huhhh! Eléggé kicserélődött a matéria mióta nem jártam erre 1-2-éve! ;-) Csendesen tenném fel a kérdést, hogy érdekes lehet itt egy b5-ös kotri fék-upgrade-jeinek részletes leírása, fényképekkel egyebekkel történő dokumentálása, (ahogy az időm engedi) vagy hagyjuk, és felesleges lenne vesződni vele... Hmmmm? üdv.: B. R32_A3_8p_24V Quattro | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
aakicee |
| ||||
Regisztrált tag #8471 Regisztrált: 2015.04.16 - 06:31Üzenetek: 1 | Ez a blog topik, nem az adminhoz topik. [ Módosítva 2015.04.16 - 07:08 ] OMAIR | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Joey |
| ||||
Kistarcsa Regisztrált tag #21 Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40Üzenetek: 1562 | Sziasztok, A mai nappal új szolgáltatással bővült az oldalunk: elindult a BLOG. Nézzétek, értékeljétek, kommenteljétek! Nektek készült, használjátok egészséggel! T D I | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldal: [1] 2 | |
Powered by e107 Forum System