Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
Dízel-sportkocsin dolgozik az Audi
A Quattro GmbH igazgatója beszélt a szokatlan sportkocsi-tervről, amely árban és teljesítményben is felülmúlhatja az R8-ast, de jóval takarékosabb és hatékonyabb lenne annál.




Franciscus Van Meel, az Audi sportrészlegének vezetője egyelőre csak feltételes módban beszélt az új gépről, de ahhoz képest, hogy elvben még semmi nincs belőle, meglehetősen részletesen írta körül. Az új modell szíve egy dízel-elektromos hajtáslánc lenne, amely összteljesítményben ugyanannyit adhatna le, mint a Lamborghini Aventador. A tapasztalat végső soron megvan, hisz a Le Mans-ban indított versenygépekhez többféle, nagyon erős dízelmotort is fejlesztett a Quattro GmbH gárdája. A legutóbbi változatot 3,7 literes turbós V6-os hajtja, amely a kötelező szűkítő ellenére is 532 lóerős, és ezhhez már elektromos KERS rendszert is fejlesztettek.


Van Meel szerint még bizonytalan, hogy a 700 lóerős dízel-sportkocsiból lesz-e kézzel fogható sportkocsi, de azt ígérte, ha lesz, mindenképp többet tud majd, mint a McLaren épp fejlesztés alatt álló P1-ese.

[Beküldte Hetfield]

Beküldte Po-Béla on 2012.12.12. - 19:14:42 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Ez az Audi azért már túlzás
A visszafogott módosításairól ismert Prior Design munkájára mindig érdemes figyelni. A német tunercég most az R8-as Audihoz nyúlt hozzá ismét, a GT850-esre keresztelt változat pedig már a képek alapján is ígéretes.
Az új csomag kísértetiesen emlékeztet az R8 GT3-ra. A GT850 aerodinamikai módosításai, így többek közt az új diffúzor, az oldalsó küszöbök és a méretes hátsó szárny tagadhatatlanul a versenysportra épített változatra hajaznak. A Prior R8-asa új húszcolos ADV1 felniszettet, és új sportkipufogó rendszert kapott, melyekkel már nem néznék ki egy versenypályáról sem.



A komolyabb technikai változásokkal kapcsolatban ugyan nem árultak el sokat a németek, de ígéreteik szerint, a 4,2 literes, V8-as FSI motorral szerelt változatból egy 475, valamint egy 565 lóerős kiadás is készül. Utóbbi e tekintetében túlszárnyalja a GT3-at.



A Prior csomagja 24900 euró (az 565 lóerős kiadásé 5900 euróval több) lesz, azaz hétmillió forint. Ennyiért egy vérbeli GT-autót csinálhat R8-asából bármely tulaj.


forrás: totalcar
[Beküldte Hetfield]

Beküldte Újbácsi on 2012.10.01. - 22:17:21 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Limitált Audi jöhet
Az Audi idén júniusban, Le Mans-ban mutatta be első dízelmotoros S-modelljét, az SQ5 TDI-t. Az SQ5-be háromliteres, V6-os biturbó-dízel került, melynek legnagyobb teljesítménye 313 lóerő, csúcsnyomatéka 650 newtonméter.



Bár az Audi már az SQ5 TDI alapkivitelét is az igényesebbeknek szánta, most limitált szériával is megcélozza a tehetősebb vásárlókat. Az exclusive concept nevet viselő modell a motort megörökli a szériakiviteltől, az erőt pedig nyolcgangos tiptronic váltó továbbítja a quattro összkerékhajtáshoz – így 5,1 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.

A limitált szériás Audi elsősorban külsejében tér majd el az alapkiviteltől: kristály hatású kék fényezést kap, xenon-fényszórókkal, ledes nappali menetfénnyel, valamint négy kipufogóvéget. A belteret a fekete nappabőr és a hófehér kontrasztvarrások teszik elegánsabbá.



Az exclusive concept tanulmányautó a Párizsi Autószalonon mutatkozhat be, a széria pedig valóban limitált: mindössze ötven darabot készít majd belőle a quattro GmbH, ára 92 ezer euró (26 millió forint) körül lesz, vagyis 10 millió forinttal kerülhet többe, mint az SQ5 TDI alapmodellje.


Forrás: LINK
[Beküldte Rocko]

Beküldte Újbácsi on 2012.09.17. - 16:43:30 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Tud annyit, mint egy TDI?
Ezt is megértük. A németek hibridautót gyártanak. Reprezentatív, hiszen drága technika, kell a lé ahhoz, hogy az ember megvehesse. Bár nem tudom, hogy miért pont a leggazdagabbakról hiszik azt, hogy ennyire spórolni akarnak.



Lássuk be, aki ma mifelénk ki tud köhögni húszmilliót egy jól felextrázott Audi A6 Hybridre, az nem szegény ember. Esetleg nem szegény cég nem alacsony beosztású alkalmazottja. De tessék elhinni, az ilyen emberek sosem attól lettek gazdagok, hogy keveset költöttek, hanem attól, hogy sokat kerestek. Azt ugyan nem zárnám ki, hogy nem pazaroltak – de ez önmagában kevés. Hogy egy példát mondjak, én sem pazarolok, és még sincs A6 Hybridem.


Forrás: LINK
[Beküldte Rocko]

Beküldte Po-Béla on 2012.09.11. - 12:26:37 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  1 2 3 [4] 5 ... 41 42 43