Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
Évzáró találkozó, Tát
2010. december 12-én évzáró találkozó lesz Táton


A következő LINK a megfelelő helyre visz!


Beküldte Újbácsi on 2010.10.03. - 22:18:13 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Ugyan már, kinek elég 500 lóerő?


A RENM Performance pontosan tudja, olykor a félezer lóerő sem lehet elég. Azoknak a tulajdonosoknak kínálnak alternatívát, akik az amúgy is pokoli menetteljesítménnyel bíró R8-as Audijukat egyedibbé, még mérgesebbé akarják tenni.

Két csomaggal készültek. A 4,2 literes V8-as motort módosított befecskendezéssel, karbon beömlőkkel és verseny kipufogórendszerrel piszkálták fel 460 lóerősre – de ez egy becsületes Audi R8 tulajdonosnak nyilván nem elég, ha már egyszer hozzányúlnak az autójához. Egy turbófeltöltő segítségével már 530 lovasra izmosíthatjuk a motort, amihez elég jelentős, 600 newtonméteres nyomaték társul.



Persze annak is van megoldás, aki már eleve nagyot akart dobni, és az 5,2 literes V10-est hozta el a szalonból. Itt önmagában az ECU kalibrálás hoz 30 lóerőt, de az igazán kemények nyilván megveszik hozzá a sportszűrőt és a verseny kipufogórendszert, hogy autójuk, ami eddig potom 525 lovas volt, most 600 lőerős legyen.



Hogy ne csak gyors, hanem mutatós is legyen a sportautó, a cégtől rengeteg karbon elem rendelhető a belső térbe. Ezen kívül 20 colos szénszálas kerekeket, módosított diffúzort, nyolc dugattyús első- és hat dugattyús hátsó féknyergeket is vásárolhatunk, ha bírjuk még pénzzel.

Forrás: LINK
[Beküldte Rocko]


Beküldte Újbácsi on 2010.09.12. - 19:13:34 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Ötszáz lóerő elég lesz az Audi TT RS-be?
Örültünk már a széria TT RS-nek is, mert a turbós öthengeres a legszebb Audi-hagyományokat idézi fel. De amit az ABT tuningcsomagja erre még rátesz, az utcára messze soknak tűnik. Ötszázegy lóerő, négy másodperces gyorsulás és 292 km/h végsebesség a három kulcsérték, a cégvezető pedig azt ígéri, minden helyzetben uralható a gép.



Nem érdemes vitát nyitni arról, hogy a TT RS-ben az egyik legkiforrottabb összkerékhajtási rendszer található, ezért egy pillanatig tegyük fel, hogy valóban biztonságosan át tudja vinni a motor 650 Nm-es nyomatékát az útra. De hogy ki is lehessen használni, ahhoz a közút nagyon kevésnek tűnik - nemrég számoltunk be arról, hogy a széria TT RS-sel is mennyire nehéz betartani a sebességkorlátokat.



Az ABT Power S csomag a motorvezérlés átprogramozása mellett egy nagyobb turbófeltöltőből, valamint egy méretes töltőlevegő- visszahűtőből áll, így éri el a kétszáz lóerős literteljesítményt, amire a német TÜV is áldását adta. Persze megkérik az árát a becsülendő mérnöki teljesítménynek: közel tízezer euró a készlet ára beszereléssel együtt, amit tizenkilenc, illetve húsz colos felnikkel megfejelhetünk még ötezer euróval, hogy álló helyzetben is látsszon a pénzköltés eredménye.


Forrás: LINK
[Beküldte Rocko]

Beküldte Újbácsi on 2010.09.06. - 18:56:16 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Látogatói központot nyit a győri Audi
Az Audi Hungaria 120 millió forintos beruházással látogatói központot alakított ki vendégfogadóval, gyárlátogatói útvonalakkal, szigetekkel.

Hétfőtől naponta két, egyenként legfeljebb 25 fős csoportban kísérik végig a vendégeket, akik az ingyenes gyárlátogatáson ismerkedhetnek a csúcstechnológiájú motor-, és járműgyártással magyar, német, illetve angol nyelvű vezetés mellett - közölte Lőre Péter kommunikációs vezető.

Bejelentkezni a gyárlátogatásra az Audi internetes oldalán lehet.

forrás: LINK
[Beküldte Rocko]

Beküldte Újbácsi on 2010.09.06. - 18:55:35 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  1 2 3 ... 39 [40] 41 42 43