Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
Az Audi elhatárolódik az F1-től
Az Audi elhatárolódik az F1-től



Az Audi Sport vezetője, Wolfgand Ullrich megerősítette, hogy a Formula-1 jelenleg nem képezi a márka jövőjét.




Hír folytatása >>
Beküldte e107 on 2010.07.07. - 08:20:07 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Audi A9 Sportkupé
Audi A9 Sportkupé

- Ez nem a megszokott Audi Design, de valahogy majd csak megszokjuk! -



Ez az A9 modell a spanyol Dani Garcia tervező agyszüleménye. Miközben a BMW előrukkolt az 5 GT típussal, a Porsche a Panamerával, az Audi lehet, hogy piacra dobna egy olyan hibrid hajtáslánccal szerelt sportkupét, amelyet a Panamera leigázására terveznek.



Hír folytatása >>
Beküldte e107 on 2010.07.06. - 09:07:48 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Hatodik kategória díját nyert egymás után az Audi TFSI technológia!
Hatodik kategória díját nyert egymás után az Audi TFSI technológia!


Nemzetközi Év Motorja díj 2010-ben az Audi TT RS 2,5 literes TFSI.



35 ország, összesen 71 autós újságírójából álló zsűri a 2,0 és 2,5 liter közötti kategóriában az Audi TT RS 2,5 literes, turbófeltöltésű FSI-aggregátját választotta 2010-ben a nemzetközi „Év Motorjának” („International Engine of the Year“).Azért kicsit mi is büszkék lehetünk rá, hiszen nemcsak a motor, hanem a jármű is az Audi Hungariánál készül.

Ez a szerény 2480 köbcentis 5 hengeres, turbófeltöltős, közvetlen benzin befecskendezésű FSI technológiás motor, 250 kW (340 LE) 5.400 és 6.500 percenkénti fordulatszámon között, csúcsnyomatéka 450 Nm 1600 a 5300 ford / perc között végig rendelkezésre áll!

„Kiemelkedő nyomaték és teljesítmény, karakteres hang – ez a motor egyszerűen mindent tud, amit kell. Az öthengeres technika csúcsa“ – szólt a nemzetközi „Év Motorja” zsűrijének véleménye az Audi TT RS 2,5 literes motorjáról.



Az erőteljes öthengeres mindemellett 100 kilométerenként mindössze 9,2 (Coupé) illetve 9,5 literes (Roadster) átlagos üzemanyag-fogyasztásával kifejezetten takarékosnak is bizonyul. 1500 darab készült ebből a motorból Győrben! A motor Coupé változata álló helyzetből 100 kilométer/órára mindössze 4,6, 200-ra pedig 15,9 másodperc alatt gyorsít fel, opcióként akár 280 kilométer/óra végsebességgel is rendelhető. A mindössze 183 Kg súlyú motor, nem csupán a teljes jármű tömegét segít alacsony szinten tartani, hanem az első és a hátsó tengelye közötti tömegeloszlás és tökéletes!

Újabb díjával az Audi TFSI-technikája sorozatban immár hatodik kategóriagyőzelmét szerezte a nemzetközi „Év Motorja” („International Engine of the Year“) szavazások sorában. Az elmúlt öt esztendő során az 1,8-2,0 literes kategóriában rendre az Audi 2.0 TFSI erőforrása diadalmaskodott. Az FSI közvetlen üzemanyag- befecskendezés, valamint a korszerű turbófeltöltés egyaránt az Audi alapvető innovatív technikái között szerepel.



Beküldte e107 on 2010.07.05. - 10:26:58 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Kukkolókamera az Audi szervizekben
Kukkolókamera az Audi szervizekben


Ismerjük a sztorikat: a márkaszervizekben csak lepucolják az olajszűrőt, valójában hozzá se nyúlnak az autóhoz, de százezreket számláznak ki. Ennek a rágalmazásnak szeretne véget vetni egy radikális húzással az Audi: kamerákat szerelnek fel a szervizekben, sőt, a szerelő fejére is, hogy a tulajdonos az autóján végzett munkát teljes részletességgel figyelemmel kísérhesse.

Melyik szerelő szereti, ha a háta mögött áll a tulaj, és idióta kérdésekkel vegzálja? Nem véletlen, hogy a műhelyekbe általában nem engedik be az ügyfeleket, hiszen az autójavítás koncentrált munkavégzést igényel. De a tulajdonos elégedettsége az Audinál elsőbbséget élvez: az angliai szervizekben ezentúl a váróteremben élő képen nézheti végig az autója karbantartását, javítását, sőt, rádión keresztül még kérdéseket is tehet fel az éppen munkát végző szerelőnek.

Az Audi Cam célja, hogy az ügyfelek követhessék a szerelési folyamatokat, és ezáltal ne érezzék úgy, hogy átveri őket a munkafelvevő - magyarázza Jeremy Hicks, az Audi angliai vezetője. Magyarországon is minden bizonnyal jelentősen növelné a bizalmat a márkaszervizek iránt, ha ellenőrizhetők lennének a munkafolyamatok - már ha a szerelők hajlandók lennének elviselni a tulajdonosok szekálását.

LINK
[Beküldte Rocko]


Beküldte audiklub on 2010.07.04. - 15:33:06 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  1 2 3 ... 41 [42] 43