Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
2010 Audi A5 2.0TFSI Quattro - Teszt
2010 Audi A5 2.0TFSI Quattro - Teszt

"Aki csak meglátja szerelem első látásra. Nehéz úgy elmenni mellette hogy meg ne ragadna rajta a szemünk." - írja egy Angol napilap -



A recept egyszerű! Fogunk egy lefaragott külsőt, 19,5 "kerekek (ami nem kicsit ráülteti az aszfaltra) és a zsír gumik, 6 sebességes kézi váltó és az autó sportosságot sugároz.
A 256 N/M-es nyomatékot már a nagyon alacsony 1500-as rpmen megkapjuk, ami hihetetten morgó hangot ad neki. Nagyon jól fogja az utat, és a nagy nyomatéknak hála erőteljes kigyorsításokra képes. Az A5 egy igazi vezető autós, nagyon pontos, nagyon kiszámítható kezelési tulajdonságokkal. Mintha látná a sofőr gondolatait.

Persze nem azért vesz az ember audit, mert jól morog a motor, a páratlan szép bőr belső ami szinte alapfelszereltség még nagyob kényelmet és eleganciát sugároz, viszont még mindig egy sport autóról beszélünk. Az audi híres arról, hogy autói belsejére is odafigyel.



Az ülések kényelmesek, a váltókar mögött pedig megtalálható az MMI vezérlő gomb amivel nem csak a 3. generációs navigációt, a telefont de az autó több fő funkcióját is szabályozhatjuk. Itt most sorolhatnám az esőérzékelős ablaktörlőt, tolató érzékelők és a kamera, kiváló fények Automatikus be / ki kapcsolása, Bluetooth telefon-párosítás, hangutasítások, Homelink garázs ajtónyitás, de ez mind-mind már megszokott az A5-nél (bárcsak az öreg ezeréves dachia-jában és elérhető lett volna, amikor anyu hívott minket, hogy hol késünk már a piacról).
A hátsó ülések kényelmesek lehetnek egy átlagos testfelépítésű és magasságú utasnak, de hát nem is egy kirándulós autórol beszélünk, amivel a család +2 kosárlabdás csemetéje a hátsóülésen bejárja a Mátrát. Azért ha mégis beültetik őket, akkor sincs gond, mert az elektromosan állítható első fejtámláktól úgyis kilátnak

Összességében szeretjük a sok apró kis dolgot amit az Audi csinál, a vezetés sokkal kényelmesebb és szórakoztatóbb velük.
Sajnos, van néhány dolog nem-gyerebe. A biztonsági öv nem állítható függőlegesen, ami azért egy hosszabb úton igencsak kicakkozhatja a nyakunkat. A hatalmas napfénytető amit csak buktatni lehet, nem értem miért nem került ebbe is egy csúsztatható, úgy mint pár testvérébe (A3, Q5, Q7)? Mindenesetre aki érezni akarja a szelet a hajába, az inkább vegye meg a cabrio változatot.
Ezek az apró hibák azért nem fognak nagy hasfájást okozni nekünk, hiszen az óriási belső kényelem, kissé szerény 2.0TFSI motor, bizony igen inspiráló.



Végtére is, az A5 egy olyan autó, amit csak szeretni lehet. Amikor leállunk vele a parkolóba, biztos hogy visszalesünk a válunk fölött, és elégedetten mosolygunk, tervezve a délutáni Shoppingolást a kedvesünkkel, mert azért kibírható ha egy ilyen autóval megyünk a közeli TESCOba.



Beküldte e107 on 2010.07.03. - 10:24:42 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Az új ABT AS8!
Az új ABT AS8!



Elkészült az ABT AS8, vagyis az új Audi A8.
A módosított autó megőrizte eredeti karakterét, de az új kiegészítőkkel kissé sportosabb.
Az autóversenyzésben is érdekelt tuningcég az eredeti lökhárítókat egészítette ki új spoilerekkel.

Elöl így is egészen visszafogott az A8, hátul viszont elsősorban az új különleges kipufogóknak köszönhetően sokkal látványosabb. Azért, hogy szép egységes legyen a kép, az immár alacsonyabb lökhárítókat látványra egy hasonlóan mélyre húzott küszöb köti össze.

Az új optikai csomag részeként 20, illetve 21 colos kerekek kerülnek az A8-ra.
A futóműhöz nem nyúltak, hiszen a légrugós felfüggesztés az út- és sebességviszonyoknak megfelelően változtat a beállításokon.



A 4,2 literes TDI teljesítményét a motorvezérlés átprogramozásával 350-ről 385 lóerőre emelték. A maximális nyomaték ugyanakkor 800-ról 880 newtonméterre kúszott fel.

Összességében elmondható, hogy az A8-ból nem lett versenyautó, a sportosabb igényű vevők számára megfelelő lehet.




Beküldte e107 on 2010.07.02. - 14:43:29 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
R8 Spyder
Új Audi sportkocsi



Hivatalosan is bemutatta az Audi Frankfurtban az új R8 Spydert. Eddig tízhengeres motorral volt kapható, de mostantól V8-assal is elérhető sportkocsi kevesebbet fogyaszt, és a teljesítménye így is bőven sokkal több.




A 4,2 literes, 430 lóerős V8-as 4,8 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-t, és a végsebessége 299 km/h, ami egy kabrióhoz nem kisit túlzás. Valóban, minek ide 525 lóerős V10-es, ha a nyolchengeres erre képes. A szekvenciális R-tronic váltóval az R8 Spyder V8 13,9 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren, kézi váltóval pedig 15 litert.

Az ára: 121 ezer euróba kerül majd, azaz bő 35 ezerrel olcsóbb lett. A forgalmazást néhány héten belül elkezdi az Audi, így még az idén hozhat néhány plusz vásárlót a típus.


[Beküldte Bodesz]

Beküldte e107 on 2010.07.02. - 13:14:33 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  1 2 3 ... 41 42 [43]