Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
1,9 litert fogyaszt 100 kilométeren a 408 lóerős Audi
Hivatalosan is bemutatkozott az Audi Allroad Shooting Brake koncepció, mely nagyon keveset fogyaszt, ám ennek ellenére rendkívül erős is.

Ez a bizonyos Audi 4200 mm hosszú, 1850 mm széles, 1410 mm magas, addig a tengelytávja 2510 mm. Az autó 19 colos könnyűfém kerekeken gurul. Az összsúly relatíve soknak mondható a maga 1600 kilogrammjával, de cserébe egy nagyon hatékony és erős autót kapunk.

Az Audi Allroad Shooting Brake szívét és lelkét egy négyhengeres, 2.0 literes TFSI benzines turbómotor adja, mely 292 lóerő és 380 Nm-es nyomaték leadására képes. A csomag részeként azonban megkapjuk a korong alakú elektromotort is, ami további 54 lóerőt és 270 Nm-es nyomatékot jelent a vezető számára. A váltásról pedig az eS tronic hatfokozatú sebességváltó gondoskodik.

A hátsó tengelyen azonban egy újabb elektromos motort találunk, ami már 155 lóerőt és 270 Nm-es nyomatékot kínál számunkra. Ennek köszönhetően az összteljesítmény 408 lóerő és 650 Nm-es nyomaték. Az új Audi álló helyzetből 4.6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, míg a végsebessége az elektronikus korláttal 250 km/óra.

A bivalyerős csomag egy nagyon szerény fogyasztással rendelkezik, mely hisszük, vagy sem, 1.9 litert jelent 100 kilométeren. A CO2-kibocsátása pedig 45 gramm/kilométer. A hatótávolság 820 kilométer, míg a 8,8 kWh-os akkumulátoros csomaggal az elektromos egység 50 kilométer megtételére képes.

A járművet a következő héten mutatják be a 2014-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon Detroitban.


Beküldte emiklos on 2014.01.12. - 23:33:39 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Nagyfaterral pogót járni - Audi Quattro és Sport Quattro-teszt
Egy múzeumban járva eltöprengett már azon, hogy milyen jó móka lenne elsütni azt a szépen csillogó mozsárágyút, felpróbálni egy mellvértet, suhogtatni a rozsdás bárdokat, vagy ugrani egy bombát a kordonnal elkerített baldachinos ágyba, amelyben állítólag többgenerációnyi uralkodó és kevésbé előkelő rokonságuk fogant? Nos, nekünk mindez sikerült, ráadásul úgy, hogy még meg is kértek rá.




Tovább a forrásra: LINK
[Beküldte Újbácsi]

Beküldte Po-Béla on 2013.11.26. - 09:18:19 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Az Audi beszáll a formula-versenyzésbe
A Formula 1-be hiába várják a VW csoport luxusmárkáját, hisz a németek túl drágának ítélik az autósport csúcsát. Ugyanakkor úgy néz ki, a frissen alakuló Formula E-ről más a véleményük: úgy néz ki, gyári Audi támogatású csapatot indíthat jövőre az Abt Sportsline.



Bár néhány hónapja még úgy tűnt, senkit nem érdekel az elekrtomos formula-versenyautók számára szervezett bajnokság, mostanra megtelt a mezőny. Az Abt Sportsline, amely hagyományosan az Audi egyik verseny-partnere – jelenleg a DTM-ben indulnak gyári színekben – már a tizedik csapat, amely jelzi részvételi szándékát. A tízfutamos nemzetközi versenysorozat elindításához így már minden készen áll, már csak azt nem tudni, hogy sikerül-e felkelteni az autósport-rajongók érdeklődését a hangtalanul száguldó versenyautók iránt.

A tervek szerint Kínában, Malajziában, Hong-Kongban, Uruguayban, az Egyesült Államokon belül Kaliforniában és Floridában, Monacóban, Németországban és Nagy-Britanniában lesz egy-egy futam. Egy-egy futam 45 percig tart majd, de mivel az elektromos autók ennyit nemigen tudnának megtenni versenytempóban, ezért minden pilótának két autó áll rendelkezésére minden versenyen. Az autók egyébként a becslések szerint 3 másodperc alatt érik majd el a 100 km/h-t, a végsebességük pedig 220 km/h körül lesz, azaz jóval lassabbnak ígérkeznek, mint az F1-es versenyautók.

A Formula-E-től egyebek közt azért várnak sikert a szervezők, mert az alacsony zajszint – egy verseny nem jár 80 dB-nél nagyobb hangerővel, azaz nem hangosabb egy forgalmas utcánál – miatt szinte bárhol, akár zsúfolt nagyvárosokban is megrendezhető.

Forrás: LINK
[Beküldte loldma]

Beküldte Po-Béla on 2013.11.20. - 19:46:04 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Új Audi Quattro, már 700 lóerővel
Frankfurt 2013
Az Audi szűk egy héttel a premier előtt nyilvánosságra hozott minden lényeges információt a Frankfurti Autószalonon bemutatkozó Sport Quattro tanulmánnyal kapcsolatban. Ahogy korábban is sejteni lehetett, nagyobb, drágább és komplikáltabb lett az autó, mint 2010-es elődje, de talán épp ezért megéri majd az Audinak gyártásba küldeni.

A 2010-es Quattro tanulmány nagy siker volt – talán ennek köszönhető, hogy annak karakterét szinte egy az egyben átmentették a Sport Quattróba. Megmaradt a rövid orr az óriási légbeömlőkkel, a jellegzetes, trapéz-forma hátsó tetőoszlop, sőt, még a hátsó fényszórók kialakítása is nagyon hasonlít az elődére. Ugyanakkor úgy tűnik, a léptéken változtattak: az új gép 4,6 méter hosszú, 1,96 méter széles és 1,39 méter magas – azaz kupénak meglehetősen testes. Ráadásul nem is könnyű, 1,85 tonnát nyom üresen.

A méretnövekedés nyilván annak köszönhető, hogy ezúttal az RS7 műszaki alapjait használták, némileg megrövidítve, ezért lett a Sport Quattro a kupék közt hatalmas méretű. Az autó persze így sem lesz lomha, hisz az orrába két motor is kerül, az RS7-esből ismert 560 lóerős, ikerturbós, 4 literes V8-as, és mögé, a nyolcfokozatú Tiptronic automata váltó elé egy villanymotor 150 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal. A rendszer összteljesítménye 700 lóerő és 800 Nm – ez utóbbi elektronikusan korlátozott érték lehet, hisz csak a benzinmotor tud 700 Nm-t, de a hajtáslánc valamelyik eleme biztosan megadná magát, ha ráeresztenék a két motor összességében 1100 Nm-nyi nyomatékát.

Az összkerék-hajtású gép így is 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebessége pedig 305 km/h, azaz ilyen szempontból egy ligában játszik akár az Audi R8-assal. Ugyanakkor akár négy személy is elfér benne – ha nem is nagyon bőségesen – és akár 50 kilométert is megtehet tisztán elektromos üzemben. A gyári fogyasztási adat 2,5 liter száz kilométerre, a szén-dioxid-kibocsátás pedig 59 g/km, de ezt nyilvánvalóan úgy számolják, mintha a 14,1 kWh kapacitású akkumulátor energiája ingyen volna.
Teljes cikk és forrás: Totalcar

Beküldte emiklos on 2013.09.05. - 23:53:57 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  1 [2] 3 ... 41 42 43