Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
Öthengeres maradhat az Audi RS3
Videón a Nürburgringen köröző Audi RS3, a hangja szerint öthengeres

A downsizing helyett a rightsizingot - természetesen turbóval - fújó Audi talán meghagyja az RS3-ban a 2,5 literes, öthengeres blokkot.

Minap írtuk a TDI 25 éves évfordulója kapcsán, hogy az Audi nem kíván beállni a motorjaikat mindenképp leméretező, azaz a downsizing filozófiáját csúcsra vivő márkák sorába. A németek most a rightsizing vonalat találták ki, azaz azt, hogy minden autójukba kerüljön csak az ahhoz való motor. Így aztán hiába lehetett már régóta azt hinni, hogy a 2,0 literes EA888-as négyhengeres, közvetlen befecskendezésű turbómotorral érkezhet a harmadik generációs, már MQB alapú Audi A3 RS3-as verziója, most a TouriClips Nürburgingen elcsípett videója alapján − a gyári üzenettel összhangban − úgy tűnik, hogy mégiscsak megmaradhat a 2,5 literes öthengeres, természetesen ugyancsak turbós az RS3-asban. Ha mégsem, akkor valami elképesztően jó hanggenerátort rakhattak bele, mert az orgánuma nagyon nem egy négyhengeres motoré.

Az RS3-assal amúgy egyértelműen a Mercedes-Benz A 45 AMG-re kíván választ adni az Audi, annak 360 lóerejét minden bizonnyal túllicitálva, különböző források szerint 367-380 lóerővel, természetesen quattro összkerékhajtással, és záros időn belüli, a Párizsi Autószalonra, azaz október elejére várható bemutatkozással.

forrás : Autónavigátor
[Beküldte Latya]

Beküldte emiklos on 2014.08.03. - 04:57:04 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
1,9 litert fogyaszt 100 kilométeren a 408 lóerős Audi
Hivatalosan is bemutatkozott az Audi Allroad Shooting Brake koncepció, mely nagyon keveset fogyaszt, ám ennek ellenére rendkívül erős is.

Ez a bizonyos Audi 4200 mm hosszú, 1850 mm széles, 1410 mm magas, addig a tengelytávja 2510 mm. Az autó 19 colos könnyűfém kerekeken gurul. Az összsúly relatíve soknak mondható a maga 1600 kilogrammjával, de cserébe egy nagyon hatékony és erős autót kapunk.

Az Audi Allroad Shooting Brake szívét és lelkét egy négyhengeres, 2.0 literes TFSI benzines turbómotor adja, mely 292 lóerő és 380 Nm-es nyomaték leadására képes. A csomag részeként azonban megkapjuk a korong alakú elektromotort is, ami további 54 lóerőt és 270 Nm-es nyomatékot jelent a vezető számára. A váltásról pedig az eS tronic hatfokozatú sebességváltó gondoskodik.

A hátsó tengelyen azonban egy újabb elektromos motort találunk, ami már 155 lóerőt és 270 Nm-es nyomatékot kínál számunkra. Ennek köszönhetően az összteljesítmény 408 lóerő és 650 Nm-es nyomaték. Az új Audi álló helyzetből 4.6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, míg a végsebessége az elektronikus korláttal 250 km/óra.

A bivalyerős csomag egy nagyon szerény fogyasztással rendelkezik, mely hisszük, vagy sem, 1.9 litert jelent 100 kilométeren. A CO2-kibocsátása pedig 45 gramm/kilométer. A hatótávolság 820 kilométer, míg a 8,8 kWh-os akkumulátoros csomaggal az elektromos egység 50 kilométer megtételére képes.

A járművet a következő héten mutatják be a 2014-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon Detroitban.


Beküldte emiklos on 2014.01.12. - 23:33:39 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Nagyfaterral pogót járni - Audi Quattro és Sport Quattro-teszt
Egy múzeumban járva eltöprengett már azon, hogy milyen jó móka lenne elsütni azt a szépen csillogó mozsárágyút, felpróbálni egy mellvértet, suhogtatni a rozsdás bárdokat, vagy ugrani egy bombát a kordonnal elkerített baldachinos ágyba, amelyben állítólag többgenerációnyi uralkodó és kevésbé előkelő rokonságuk fogant? Nos, nekünk mindez sikerült, ráadásul úgy, hogy még meg is kértek rá.




Tovább a forrásra: LINK
[Beküldte Újbácsi]

Beküldte Po-Béla on 2013.11.26. - 09:18:19 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Az Audi beszáll a formula-versenyzésbe
A Formula 1-be hiába várják a VW csoport luxusmárkáját, hisz a németek túl drágának ítélik az autósport csúcsát. Ugyanakkor úgy néz ki, a frissen alakuló Formula E-ről más a véleményük: úgy néz ki, gyári Audi támogatású csapatot indíthat jövőre az Abt Sportsline.



Bár néhány hónapja még úgy tűnt, senkit nem érdekel az elekrtomos formula-versenyautók számára szervezett bajnokság, mostanra megtelt a mezőny. Az Abt Sportsline, amely hagyományosan az Audi egyik verseny-partnere – jelenleg a DTM-ben indulnak gyári színekben – már a tizedik csapat, amely jelzi részvételi szándékát. A tízfutamos nemzetközi versenysorozat elindításához így már minden készen áll, már csak azt nem tudni, hogy sikerül-e felkelteni az autósport-rajongók érdeklődését a hangtalanul száguldó versenyautók iránt.

A tervek szerint Kínában, Malajziában, Hong-Kongban, Uruguayban, az Egyesült Államokon belül Kaliforniában és Floridában, Monacóban, Németországban és Nagy-Britanniában lesz egy-egy futam. Egy-egy futam 45 percig tart majd, de mivel az elektromos autók ennyit nemigen tudnának megtenni versenytempóban, ezért minden pilótának két autó áll rendelkezésére minden versenyen. Az autók egyébként a becslések szerint 3 másodperc alatt érik majd el a 100 km/h-t, a végsebességük pedig 220 km/h körül lesz, azaz jóval lassabbnak ígérkeznek, mint az F1-es versenyautók.

A Formula-E-től egyebek közt azért várnak sikert a szervezők, mert az alacsony zajszint – egy verseny nem jár 80 dB-nél nagyobb hangerővel, azaz nem hangosabb egy forgalmas utcánál – miatt szinte bárhol, akár zsúfolt nagyvárosokban is megrendezhető.

Forrás: LINK
[Beküldte loldma]

Beküldte Po-Béla on 2013.11.20. - 19:46:04 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  1 [2] 3 ... 41 42 43