Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
 
Chatbox (all posts)

bullet menya on 2018.04.18. - 19:56:45
Sziasztok. Eladó az én A4 B5 1.9 dizeles gépem. Valakit érdekelne? Köszönöm
bullet Robia6 on 2018.04.17. - 20:52:07
Sziasztok. Van egy elado audi a6 2001 valto hibas valakit erdekel
bullet izsilaci on 2018.04.16. - 22:03:22
meleg indításnál a motor indítás hangja nagyon zajos.hideg motornal normalis.valaki tudna vmi infoval segiteni ? ( 2007 a4 b7 2.0 cvt 7 1 sebesseg )
bullet zsikos on 2018.04.10. - 20:07:27
Köszönöm, megkeresem.
bullet Reihe5 on 2018.04.10. - 10:18:57
RAJ Tamás.
bullet zsikos on 2018.04.05. - 19:38:55
Szervusztok! Tudtok javasolni valakit, aki szintszabályzós telót újít fel? V8-hoz kellene. köszönöm
bullet kiskoszti on 2018.04.01. - 18:58:24
Sziasztok! van 4.2benzin a8 quatro bontásra, 95-ös 4 sebességes, belsejéböl a tetökérpit hiányzik, motor és perifériája miatt vettem, tökéletes állapotu volt 1 tulaj vezetett szervizkönyv
bullet Tati1991 on 2018.04.01. - 10:41:03
Sziasztok Olyan kérdésem lenne h folyamatosan világít a műszerfalon az elakadás jelző akkor is ha bezárom az autót ez normális ? ( Audi A6 2.7 TDI Avant Sline )
bullet Peter.R83 on 2018.03.30. - 21:53:53
Sziasztok! Keresek a6 c6 os 2010es 3g basic mmi-hez frissitest. Koszonom a valaszokat.
bullet Jozsef on 2018.03.27. - 14:54:30
Üdv!Van egy a4 1.9 131Le audim fűtőradiátor csere után a fűtést nem lehet állítani(lábhoz nem megy meleg levegő,az ablakhoz jobb oldalra forró és nem lehet levenni...).Kétzónás digitklímás.Volt kalibrálva(elméletileg)a fűtésállító motorok és ugyanaz.Mechanikusan nem lehet beállítani?Vagy próba egy másik interfésszel a motorok beállítása.A kipróbált interfész az Delphi ds150 volt és lehetett hallani hogy működteti.A pollenszűrő alatti csappantyú csak akkor képes kinyitni ha ablakspriccelő működésbe lép.Ez régi hiba volt
bullet Reihe5 on 2018.03.23. - 22:14:40
Ja, alkatrészt csak akkor vennék így, ha a szerelőd támogatja. Ha nincs, akkor no way, oldja meg és ha magas az ár az elvárt minőségre, akkor majd Te beszállítod az egyeztetett forrásból, pl az alábbi címről. Ha kérsz EU-s adószámot, nemkereskedelemi célra, cégautó esetén áfa nélkül vásárolhatsz kintről.
bullet Reihe5 on 2018.03.23. - 22:12:15
Még annyit a különböző "utángyártókról", hogy egyre nehezebb minőségi utángyártott alkatrészt venni. Pl. a FEBI-ről is hallottam, hogy csomagolócég, kínait rak bele sok mindenből. Közben régebbi típusnál a gyári fűtőradiátor berendelésnél az látszik, hogy a gyári sem olyan komolyan "gravírozott", hanem egy fehér matrica van rajta (24e ft) és mellette áll egy szakasztott ugyanolyan 4500 forintos deklaráltan kínai, egy másik fehér matricával. Ezek miatt az Audi Centrumtól vásárolnék! Ha nem itthon, akkor pl Osnabrück-ből, jobb áraik vannak. LINK
bullet Reihe5 on 2018.03.23. - 22:08:31
Szívesen, de valamit félreérhettél, mert korrigáltam. A "mezei" hathengeres szíjas Audi motor vezérműszíj-cseréje jöhet ki kb ennyiből. A tied viszont láncos, arra írtam, hogy kérj szervíztől ajánlatot. Közben olvastam am fórumot is és Lorka írja, hogy hátul van a lánc. Ha ez igaz, akkor 90!%, hogy emiatt ki kell venni a motort. A munkadíj biztos nagyobb lesz már csak emiatt is. Ha az ebay-en beírod ezt (adott linkről) AUDI OE-079 109 229 L S2 akkor látható, hogy több cucc kell, alapból pl a szelepfedéltömítések, de két fekete műanyag is. Hogy FEBI vagy SWAG, nem tudom. Én gyárit tennék bele, mert az a 100%, a többinél pedig átláthatatlan, mennyire van védve a vevő egy gyártási hiba esetén.
bullet Zacskosleves89 on 2018.03.23. - 02:30:59
Nagyon szépen köszönöm a tippeket / tanácsokat / adatokat! Egy gyors keresgélés után itt vannak amik ezek szerint kellenek: LINK LINK LINK a két lánckészlet a febi / swag között valóban akkor a minőségbeli különbség mint amekkorát az ár mutat? Csak mert ha azt mondod, hogy 80 körül van a munkadíj akkor swag alkatrészeket használva 300 alatt megvan, febivel viszont egy kicsit fölé csúszik a dolog.
bullet Reihe5 on 2018.03.22. - 10:21:17
Korr: szíjasnál 200-220e -et akartam írni
bullet Reihe5 on 2018.03.22. - 10:20:43
Amit korábban írtam, a C5-ös 2.4-re nagyjából áll - 200-200e. A tiednél nem tudom, mennyi lehet, kérjél rá ajánlatot. Az biztos, hogy több, mint a szíjas meghajtásnál. Mivel kritikus motoralkatrész, csakis gyárit vennék bele mindenből. A "sima" láncvezérlésen túl: az adatlap alapján álllítható a szívóoldal, mint a 2.7T-ben, a hengerfejben lévő kisláncok feszítőművén keresztül. Sok szar kínai feszítő van az ebay-en 100-250 euro között (per darab, kettő kell plusz láncok). Kívánom, hogy azokat most ne kelljen cserélni, mert a munkadíj is tetemes, és a gyári nem 100 euró, hanem kb háromszor annyi per darab. A kínai és egyéb utángyártottak pedig hajlamosak az olajszivárgásra a szelepfedél-tömítésnél, ami a munka megismétlését követeli, meg garanciális idegeskedést.
bullet Reihe5 on 2018.03.22. - 10:16:55
Bocsánat, kód szerint nézem, és tényleg, láncos az egész. A környezetemben nincs senki, akinek hasonló lenne. Adatlap LINK
bullet Reihe5 on 2018.03.22. - 10:12:11
Szervusz. Hathengeres motor, kód szerint nem ismerem. A c5-ben a 2.4-es motor szíjas. Van vezérműlánc is kettő a két hengerfejben, de azok állapot szerint cserélendők a láncfeszítővel- veztengely állítóval együtt (250e km körül). A láncfeszítős történet nélkül a 2.7t-t tudom mondani, az hasonló. Gyári készlettel 125 az anyag, vízpumpával és legalább 80 a munkadíj. A 2.4 is nagyon hasonló, mivel nagy eltérés nincs.
bullet Zacskosleves89 on 2018.03.22. - 01:29:39
Kedves Reihe5! Ha minden igaz Te tudnál nekem segíteni abban, hogy egy A6 4f , 2.4 (bdw motorkód) benzinben, kb. mennyibe kerül egy teljes vezérműlánc csere mindent cserélve (jó minőségű alkatrészekkel) Köszönöm a segítséget!
bullet gyuri74 on 2018.03.21. - 11:26:44
amúgy te milyent hajtasz?
bullet gyuri74 on 2018.03.21. - 11:25:40
Reihe5.Köszönöm sokat segítetél most már van ki indulási alap ,nézegetem kintieket de azok méreg drágák(nekem) igaz nagyon egyben vannak -de idősek-teljes szervizel 1 tulajtól 135.000 km-el 22 éves! 7990euró ja és quttatro.Na de maradok a meg fizetetönél...köszi még egyszer!!
bullet Reihe5 on 2018.03.21. - 09:24:16
Ha A6-ost is nézel akkor az 1.8 20V négyhengeres ADR kódú lehet még érdekes. Az egy megbízható de logikusan nem túl dinamikus, viszont külterületen relatíve gazdaságos motor az A6C4-ben. Abban van asszem veztengely állító mechanizmus (láncfeszítővel egybe építve) az drága bele úgy 80-120 között lehet, de a többi tök átlagos. Ugyanez az 1.8T is, de ott van még egy K03-as (tömeg-)turbó.
bullet Reihe5 on 2018.03.21. - 09:00:30
A quattro kipufogók drágák, mert ritkák. A többi alkatrész ár lefeleződött, olcsó bármihez képest. Bosch, VDO üa pumpa 27e, oxigén szonda Bosch 14, Hella/Behr kiegyenlítő tartály 5e. Régen ez pl 3x ennyi volt.
bullet Reihe5 on 2018.03.21. - 08:58:29
Legyen igazolt szervíztörténet, karbantartott legyen, és kész. A karosszérián az elhanyagolás-nempucolás (alul, doblemezek mögött) okoz problémákat, ellenőrizni kell, főleg a kerékjárati ívek belsejét és a hátsó küszöbvégeket. Az első sárvédők gyakran korrodáltak hasonló okból, sosem pucolják ki nagynyomásúval. A gyári sárvédők elfogytak mostanra, utángyártott létezik helyette.
bullet Reihe5 on 2018.03.21. - 08:56:42
Típushiba a sok km és az életkor, más nincs. Nagyon tartósak és stabilak. A V6osokon van szinte mindig olajszivárgás, ha komoly, az költséges a munkaóraigény miatt.
bullet gyuri74 on 2018.03.21. - 08:33:57
Reihe5,mire kell benzines vásárláskor figyelni...mik a típus hibák 2.0,2.3,2.8 oknál motorok mennyire makrancosak ha azok egyátalán,kasztni gyengéi ,hajtás szervizelés,kb milyen összegtöl indulnak 95-2000 évjáratúak?Érdemes idösebbet meg venni pl ,persze ez elég nehéz be határolni mert csak pénz kérdése.Köszi!
bullet Reihe5 on 2018.03.21. - 00:19:56
Gyuri, én vettem egy 2.8e quattro-t a minap fantasztikusan szépen megy a pályán és 8,5-10,5 körül fogyaszt. Ugyanez elsőkerékkel kb fél literrel kevesebb. A 2.3E ke-jetroniccal (de 10 éve!) evett nekem pályán 130-nál 8,2-8,5-öt, limo. 10-es csak síboxszal tudtam elérni tempósan, országúton 7 körül ment. A 2.6-ost nem tudom, de a spritmonitor segít. A 2.0 literesek külterületen annyit esznek, mint a 2.3E.
bullet Reihe5 on 2018.03.21. - 00:17:31
Sziasztok, igen, persze, az NG-re is alkalmazható, ezek nagyjából egyformák. Sőt, a 2.3 20V 7A hitachi vezérlője és kábelkötegje is használható és akkor nem kell írható komputer egy vagyonért. Kell egy módosított szívótraktus (custom) egy benzinhíddal, Volvo öthengeres nyomásszabályozóval rajta, és valamilyen Bosch injektor a 2000-es évek elejéről, egy csomó jó bele. Egyébként az ebayen árulom a néhai pótszettet. 20v-sauger-tuning fórum oldalon volt olyan ember aki a 7A Hitachi konfigját Bosch volvo 2.4 vagy 2.5 injektorral (mivel a régi Hitachi injektoroknál sokkal jobb konstrukciók és elérhetőek olcsón) feldobta a pici 2.0 öthengeresre is (motorkódjára már nem emlékeszem), és azon is tök jól elmuzsikált, keveset 7-8 litert fogyasztott és csak 4000 felett erős gázállásnál dúsított túl, ott már a lambdaszabályozás is kikapcsol ugyebár.
bullet gyuri74 on 2018.03.20. - 19:49:01
Fogyasztás egy dolog pályánra kellene egy nagyobb -komfortosabb autó ... hezitálok nagyon
bullet gyuri74 on 2018.03.20. - 19:44:55
Üdv !Köszönöm a segitségetek hát el ment a kedvem...
 
 
 
Oldal: [1] 2 3 ... 95 96 97