Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 

Kedves Felhasználók!

Belépési probléma esetén KAPCSOLAT fül alatt találtok elérhetőséget.


A regisztrációnál lehetőség szerint töltsétek ki az adott mezőket attól függetlenül, hogy nyilvánosak vagy rejtettek lesznek-e a többi felhasználó előtt. Tagok adatait csak a tagok láthatják. A klub természetesen minden regisztrációt zártan kezel, harmadik személynek semmi esetben nem adja ki azokat. Értelmetlen adatokkal természetesen nem engedünk regisztrálni. Minden esetben moderátor rögzíti a regisztrációt, mely kizárólag a mezők kitöltésének helyességét hivatott ellenőrizni. Azon leszünk, hogy mielőbb engedélyezzük a használatot. Türelmeteket köszönjük. Topikok létrehozásánál kérjétek a moderátorok vagy adminok segítségét. Ha nem találtok valamit, a GY.I.K. között keressétek a megoldást. Ha ezután sincs meg, keressetek meg egy moderátort vagy admint.

Pobela 30/701- 4531
pobela[kukac] audiklub(pont)hu

Kellemes időtöltést mindenkinek!

Vezetőség


 
 
Teljesen átszabták az Audi R18-ast
Az Audi alaposan átdolgozta az idei évre az R18-ast, nyilvánvalóan azzal a céllal, hogy ismét a kategória csúcsára érjenek. A négyliteres, V6-is turbódízel motoron kívül nem sok alkatrész maradt meg a korábbi autóból, sőt, ami igazán meglepő, a tavalyi szezon végén bemutatott prototípusra is csak nyomokban emlékeztet az új versenygép.




forrás: totalcar.hu

LINK
[Beküldte Po-Béla]

Beküldte Po-Béla on 2016.05.14. - 11:36:53 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Audi A1 310 lóerővel
A legsportosabb mini Audi egészen mostanáig nem tette tiszteletét az ABT-nél, ám ezúttal megkapta a neki járó törődést. A műhelyben a motor teljesítménye 310 lóerőre gyarapodott, így igazi rakéta vált a kis hot hatchből.

Az ABT Sportsline 34 százalékkal növelte a 2 literes TFSI motor teljesítményét. A lovak száma 231-ről 310-re emelkedett, amivel párhuzamosan a nyomaték 370-ről 440 Nm-re hízott. Sajnos a menetteljesítmények nem ismertek, de az ABT S1-e 5 másodperc körül sprintelhet százra.

A legkisebb négykarikást emellett esztétikailag is felturbózták. Egyedi lökhárító betétekkel, 3 centiméteres ültetéssel és 18 colos könnyűfém felnigarnitúrával dobták fel az autó megjelenését.

Forrás: Autoblog

Beküldte emiklos on 2014.08.11. - 23:01:15 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Öthengeres maradhat az Audi RS3
Videón a Nürburgringen köröző Audi RS3, a hangja szerint öthengeres

A downsizing helyett a rightsizingot - természetesen turbóval - fújó Audi talán meghagyja az RS3-ban a 2,5 literes, öthengeres blokkot.

Minap írtuk a TDI 25 éves évfordulója kapcsán, hogy az Audi nem kíván beállni a motorjaikat mindenképp leméretező, azaz a downsizing filozófiáját csúcsra vivő márkák sorába. A németek most a rightsizing vonalat találták ki, azaz azt, hogy minden autójukba kerüljön csak az ahhoz való motor. Így aztán hiába lehetett már régóta azt hinni, hogy a 2,0 literes EA888-as négyhengeres, közvetlen befecskendezésű turbómotorral érkezhet a harmadik generációs, már MQB alapú Audi A3 RS3-as verziója, most a TouriClips Nürburgingen elcsípett videója alapján − a gyári üzenettel összhangban − úgy tűnik, hogy mégiscsak megmaradhat a 2,5 literes öthengeres, természetesen ugyancsak turbós az RS3-asban. Ha mégsem, akkor valami elképesztően jó hanggenerátort rakhattak bele, mert az orgánuma nagyon nem egy négyhengeres motoré.

Az RS3-assal amúgy egyértelműen a Mercedes-Benz A 45 AMG-re kíván választ adni az Audi, annak 360 lóerejét minden bizonnyal túllicitálva, különböző források szerint 367-380 lóerővel, természetesen quattro összkerékhajtással, és záros időn belüli, a Párizsi Autószalonra, azaz október elejére várható bemutatkozással.

forrás : Autónavigátor
[Beküldte Latya]

Beküldte emiklos on 2014.08.03. - 04:57:04 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
1,9 litert fogyaszt 100 kilométeren a 408 lóerős Audi
Hivatalosan is bemutatkozott az Audi Allroad Shooting Brake koncepció, mely nagyon keveset fogyaszt, ám ennek ellenére rendkívül erős is.

Ez a bizonyos Audi 4200 mm hosszú, 1850 mm széles, 1410 mm magas, addig a tengelytávja 2510 mm. Az autó 19 colos könnyűfém kerekeken gurul. Az összsúly relatíve soknak mondható a maga 1600 kilogrammjával, de cserébe egy nagyon hatékony és erős autót kapunk.

Az Audi Allroad Shooting Brake szívét és lelkét egy négyhengeres, 2.0 literes TFSI benzines turbómotor adja, mely 292 lóerő és 380 Nm-es nyomaték leadására képes. A csomag részeként azonban megkapjuk a korong alakú elektromotort is, ami további 54 lóerőt és 270 Nm-es nyomatékot jelent a vezető számára. A váltásról pedig az eS tronic hatfokozatú sebességváltó gondoskodik.

A hátsó tengelyen azonban egy újabb elektromos motort találunk, ami már 155 lóerőt és 270 Nm-es nyomatékot kínál számunkra. Ennek köszönhetően az összteljesítmény 408 lóerő és 650 Nm-es nyomaték. Az új Audi álló helyzetből 4.6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, míg a végsebessége az elektronikus korláttal 250 km/óra.

A bivalyerős csomag egy nagyon szerény fogyasztással rendelkezik, mely hisszük, vagy sem, 1.9 litert jelent 100 kilométeren. A CO2-kibocsátása pedig 45 gramm/kilométer. A hatótávolság 820 kilométer, míg a 8,8 kWh-os akkumulátoros csomaggal az elektromos egység 50 kilométer megtételére képes.

A járművet a következő héten mutatják be a 2014-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon Detroitban.


Beküldte emiklos on 2014.01.12. - 23:33:39 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  [1] 2 3 ... 41 42 43