Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Elektro kocka
Oldal:  1 2 3 ... 27 [28] 29 ... 104 105 106
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
bella121
2014.05.07 - 17:24
Budapest

Regisztrált tag #1885
Regisztrált: 2012.10.11 - 09:42
Üzenetek: 247
vityoo írta ...

Investigator írta ...

Adott egy 4 ikonos kijelzővel ellátott műszertábla. Kérdés, ha beteszünk helyére egy másikat, ami 6 műszeres, vagy akár 4 műszeres, de digitális kijelzős a 4 ikon helyett, az működni fog-e, ha az autóban lévő kijelzők vezetékeit átkötjük a kijelzős műszerfal megfelelő lábára.
Azt vágom, hogy az olaj kör nem fog mutatni semmit, de ha egy analóg órás műszeregységet cserélünk az fog-e hibákat kidobálni, pl: fékbetét kopás, ablakmosó szint..... olyan dolgokat amik nincsenek a kocsiban gyárilag.
Illetve másik kérdés a műszeregységekben is eltárolódik a megtett km, vagy az az ECU-ban marad. Ha órát cserélünk ugyanannyi marad-e benne vagy megőrzi azt ami benne volt a másik autóban.

Válaszok sorban
- 3 fajta óracsoport létezik, 1. amin az óránál (idő) nincsenek számok 2. aminél vannak számok (3,6,9,12) 3. aminél digitális az óra.
Az első kettő helyettesíthető egymással, 2x26 lábas csati, a harmadik 2x32 lábas csatis, ez a faceliftekben van. Amúgy a lábkiosztás megegyezik, tehát a megfelelő óra helyére P&P.
- kelleni fog hozzá ablaktörlő kar, amin vannak gombok az mfa-nak. Abból is van kisricnis, és nagyricnis kormányoszlophoz való (97-ben volt a váltás). És ennek a kábelkötege, amit be kell kötni az óráig.
- fog hibákat dobálni, de vagcommal ki lehet írtani a legtöbbet, fékbetét, ablakmosó, de pl. az izzófigyelést nem tudom.
- az óra tárolja a megtett km-et, tehát ha cserélsz, akkor mást fog mutatni. Bizonyos ecu-k vagy abs ecu-k is tárolják külön, de nincs összehangolva az óracsoporttal, ezért van az, hogy pl. sokszor csak az órában hamisítják a futott km-t, és aki tudja mit kell keresni, az kiolvassa a valós futottat máshonnan

Sziasztok!

Vityoo-hoz nekem is lenne egy kérdésem, mivel látom értesz a dologhoz. Szerinted az ecu-ban is visszatudják állitani a km-tert.

A választ előre is köszönöm!

üdv Béla

"AUDISTA"
Vissza az elejére
Yodee
2014.05.07 - 10:22
Körmend

Regisztrált tag #1575
Regisztrált: 2012.04.18 - 15:23
Üzenetek: 149
Üdv!

Szeretnék segítséget kérni lámpacsere ügyben. 98as kocsim van sima hármas fényszóróval, és facelift kettesfényszóró lesz helyette. Tudnátok nekem a stekker lábairól valami kiosztást adni? mind a régiről és az újról.

Köszi

Audi A4 Avanat 1.9 TDI 1998 AFN
Vissza az elejére
Investigator
2014.05.07 - 07:50
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
Köszi szépen, hasonló volt a gondolatmenet nálunk is. Találtam egy angol oldalt, amiben le van írva pontosan a 3 fajta óracsoport melyik pin-je felel meg egymásnak, de a jelzésekről nem találtam semmit. Egyszer belevágok majd, de előbb elejét faragok rá.
Vissza az elejére
vityoo
2014.05.07 - 05:35
Bp.

Regisztrált tag #494
Regisztrált: 2010.11.13 - 09:13
Üzenetek: 754
Investigator írta ...

Adott egy 4 ikonos kijelzővel ellátott műszertábla. Kérdés, ha beteszünk helyére egy másikat, ami 6 műszeres, vagy akár 4 műszeres, de digitális kijelzős a 4 ikon helyett, az működni fog-e, ha az autóban lévő kijelzők vezetékeit átkötjük a kijelzős műszerfal megfelelő lábára.
Azt vágom, hogy az olaj kör nem fog mutatni semmit, de ha egy analóg órás műszeregységet cserélünk az fog-e hibákat kidobálni, pl: fékbetét kopás, ablakmosó szint..... olyan dolgokat amik nincsenek a kocsiban gyárilag.
Illetve másik kérdés a műszeregységekben is eltárolódik a megtett km, vagy az az ECU-ban marad. Ha órát cserélünk ugyanannyi marad-e benne vagy megőrzi azt ami benne volt a másik autóban.

Válaszok sorban
- 3 fajta óracsoport létezik, 1. amin az óránál (idő) nincsenek számok 2. aminél vannak számok (3,6,9,12) 3. aminél digitális az óra.
Az első kettő helyettesíthető egymással, 2x26 lábas csati, a harmadik 2x32 lábas csatis, ez a faceliftekben van. Amúgy a lábkiosztás megegyezik, tehát a megfelelő óra helyére P&P.
- kelleni fog hozzá ablaktörlő kar, amin vannak gombok az mfa-nak. Abból is van kisricnis, és nagyricnis kormányoszlophoz való (97-ben volt a váltás). És ennek a kábelkötege, amit be kell kötni az óráig.
- fog hibákat dobálni, de vagcommal ki lehet írtani a legtöbbet, fékbetét, ablakmosó, de pl. az izzófigyelést nem tudom.
- az óra tárolja a megtett km-et, tehát ha cserélsz, akkor mást fog mutatni. Bizonyos ecu-k vagy abs ecu-k is tárolják külön, de nincs összehangolva az óracsoporttal, ezért van az, hogy pl. sokszor csak az órában hamisítják a futott km-t, és aki tudja mit kell keresni, az kiolvassa a valós futottat máshonnan

B3 1.8E DZ
B5 1.8TQ AEB
B3 1.8(T)Q
Vissza az elejére
Investigator
2014.05.06 - 13:41
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
Előző kérdésemhez a szemléltető képek



Vissza az elejére
Investigator
2014.05.06 - 13:31
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
Adott egy 4 ikonos kijelzővel ellátott műszertábla. Kérdés, ha beteszünk helyére egy másikat, ami 6 műszeres, vagy akár 4 műszeres, de digitális kijelzős a 4 ikon helyett, az működni fog-e, ha az autóban lévő kijelzők vezetékeit átkötjük a kijelzős műszerfal megfelelő lábára.
Azt vágom, hogy az olaj kör nem fog mutatni semmit, de ha egy analóg órás műszeregységet cserélünk az fog-e hibákat kidobálni, pl: fékbetét kopás, ablakmosó szint..... olyan dolgokat amik nincsenek a kocsiban gyárilag.
Illetve másik kérdés a műszeregységekben is eltárolódik a megtett km, vagy az az ECU-ban marad. Ha órát cserélünk ugyanannyi marad-e benne vagy megőrzi azt ami benne volt a másik autóban.

Vissza az elejére
Investigator
2014.05.02 - 18:43
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
Köszi, én konkrétan ilyenre gondoltam, de majd összesakkozom valahogy





Vissza az elejére
goyo
2014.05.01 - 16:44
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Investigator írta ...

goyo írta ...

Investigator írta ...

377-es relé bekötési rajza van valakinek?
Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót?


Szia

Az UNIX-nál a webáruházban az én automhoz való intervallum vezérlőnél van egy bekötési rajz a hella tipusnál. Ha kell megnézem a te autodhoz van-e. De kellene pontos auto tipus hozzá.

Üdv, Goyo


A4 B5

A relé bekötés a lényeg, mert annak a lábai a fixek. Az autót majd hozzá igazítom.


Szia

Nekem is A4 B5, és arra keresve jött ez a találat a webáruházba.





Vissza az elejére
Investigator
2014.04.27 - 18:54
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
goyo írta ...

Investigator írta ...

377-es relé bekötési rajza van valakinek?
Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót?


Szia

Az UNIX-nál a webáruházban az én automhoz való intervallum vezérlőnél van egy bekötési rajz a hella tipusnál. Ha kell megnézem a te autodhoz van-e. De kellene pontos auto tipus hozzá.

Üdv, Goyo


A4 B5

A relé bekötés a lényeg, mert annak a lábai a fixek. Az autót majd hozzá igazítom.

[ Módosítva 2014.04.27 - 18:59 ]
Vissza az elejére
goyo
2014.04.26 - 12:26
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Investigator írta ...

377-es relé bekötési rajza van valakinek?
Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót?


Szia

Az UNIX-nál a webáruházban az én automhoz való intervallum vezérlőnél van egy bekötési rajz a hella tipusnál. Ha kell megnézem a te autodhoz van-e. De kellene pontos auto tipus hozzá.

Üdv, Goyo
Vissza az elejére
goyo
2014.04.26 - 09:41
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Úgy néz ki nekem nem is ez a tipus való a gépbe. Mivel nekem facefiltes a gép és vonóhorgos ebben ez való: 8d0 941 509 k . Szóval ha valakinek ilyen lenne gyorsba akkor szoljon legyenszives.
köszönöm
Vissza az elejére
goyo
2014.04.26 - 07:58
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Amit megtudtam eddig. Ezen két relé van, ha az elakadásjelzőt bekapcsolom csak az egyiknek kell mukodnie, ha indexelek, akkor mindkettőnek. Nekem Csak az egyik huz be indexeléskor, és erre azt mondták, hogy akkor ez a rossz. A relé érintkezők tisztitása, és átforrasztás nem jött be. Sajnos A facebookos csoport nem jelölt vissza (asszony facebookja), keresés folytatódik. Lehet hogy gyári lesz belőle, ami 18e+

[ Módosítva 2014.04.26 - 07:59 ]
Vissza az elejére
sumapo
2014.04.26 - 07:19
Regisztrált tag #6134
Regisztrált: 2014.01.18 - 18:19
Üzenetek: 24
Sziasztok!
Nekem meg a 80-as audimnak van ilyen baja pont ugyan ez, de csak balra csinálja!
Köszönöm a válaszokat én is!

bella121 írta ...

goyo írta ...

Sziasztok!

KB 14 év után ujra itt )
Segitséget szeretnék kérni. Az indexem teljesen kihalt. Össze vissza kattogott, néha egyet se néha 3-4-et. Kivettem az elakadásjelző relét, ami ugy gondolom az index relé is egyben. Megtisztitottam a relé érintkezőjét, azóta csak behúz a relé, és nincs tovább. Jol gondolom hogy ez a relé maga az index relé is? Vagy van még valahol valami? Ha az elakadásjelzőt bekapcsolom, akkor villog az összes index rendesen, de ahhoz ahogy látom a panelen a másik relé felelős. Veszek egyet nem probléma, de jo lenne tudni hogy tényleg ez a rossz, mert az autót használni kellene mielőbb.

A4 B5 1.9 AHH
A relé: 4b0 941 509 c

Nagyon köszönöm előre is a válaszokat.
Üdv, Goyo

Szia!

Nekem az A6-ban ugyanez a relé van, probléma néha villogtatott néha nem középállásban olykor zúgott mint egy zárlatos kapcsoló, vészvillogó ment. Vettem egy másikat gyári 12e kicseréltem, utána a hiba ugyanaz lett, kikellet cserélnem a tempomatos bajuszkapcsolót és jó lett. Különbem ez a vészvillogó és index relé egyben.
Ha már kézben van szed szét és nagyítóval nézd át a forrasztásait, repedést keres a forrasztások tövénél, ha találsz át kell forrasztani, akkor lehet jó lesz.

üdv Béla

Vissza az elejére
goyo
2014.04.26 - 05:41
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Köszönöm mindenkinek )
Vissza az elejére
bella121
2014.04.25 - 20:42
Budapest

Regisztrált tag #1885
Regisztrált: 2012.10.11 - 09:42
Üzenetek: 247
goyo írta ...

Hm, ebben nincs tempomat. A bajuszkapcsolót lehet részben is cserélni, vagy az egészet kell ennél a tipusnál?
Az nekem azért nem volt gyanus, mert kapcsoláskor a relé rendesen behuzott, nem volt semmi hiba benne. Bár attól még lehet az a baja.
Nem látok forrasztási hibát, de átforrasztom ahol lehet, mert sajna van jópár SMD alkatrész is, azokat nem lehet ezzel a pákával ami bekem van.

Valószínű, hogy a tiéd is kettő darabból van irány jelző és ablaktörlő külön. Próbáld előbb az villogó automatát kizárni, hogy az nem rossz addig mást ne vegyél. A facen van egy Audi adok veszek zárt csoport ott rengeteg bontott A4 cuccot árulnak.

"AUDISTA"
Vissza az elejére
Investigator
2014.04.25 - 19:00
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
377-es relé bekötési rajza van valakinek?
Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót?
Vissza az elejére
goyo
2014.04.25 - 18:56
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Hm, ebben nincs tempomat. A bajuszkapcsolót lehet részben is cserélni, vagy az egészet kell ennél a tipusnál?
Az nekem azért nem volt gyanus, mert kapcsoláskor a relé rendesen behuzott, nem volt semmi hiba benne. Bár attól még lehet az a baja.
Nem látok forrasztási hibát, de átforrasztom ahol lehet, mert sajna van jópár SMD alkatrész is, azokat nem lehet ezzel a pákával ami bekem van.
Vissza az elejére
bella121
2014.04.25 - 18:45
Budapest

Regisztrált tag #1885
Regisztrált: 2012.10.11 - 09:42
Üzenetek: 247
goyo írta ...

Sziasztok!

KB 14 év után ujra itt )
Segitséget szeretnék kérni. Az indexem teljesen kihalt. Össze vissza kattogott, néha egyet se néha 3-4-et. Kivettem az elakadásjelző relét, ami ugy gondolom az index relé is egyben. Megtisztitottam a relé érintkezőjét, azóta csak behúz a relé, és nincs tovább. Jol gondolom hogy ez a relé maga az index relé is? Vagy van még valahol valami? Ha az elakadásjelzőt bekapcsolom, akkor villog az összes index rendesen, de ahhoz ahogy látom a panelen a másik relé felelős. Veszek egyet nem probléma, de jo lenne tudni hogy tényleg ez a rossz, mert az autót használni kellene mielőbb.

A4 B5 1.9 AHH
A relé: 4b0 941 509 c

Nagyon köszönöm előre is a válaszokat.
Üdv, Goyo

Szia!

Nekem az A6-ban ugyanez a relé van, probléma néha villogtatott néha nem középállásban olykor zúgott mint egy zárlatos kapcsoló, vészvillogó ment. Vettem egy másikat gyári 12e kicseréltem, utána a hiba ugyanaz lett, kikellet cserélnem a tempomatos bajuszkapcsolót és jó lett. Különbem ez a vészvillogó és index relé egyben.
Ha már kézben van szed szét és nagyítóval nézd át a forrasztásait, repedést keres a forrasztások tövénél, ha találsz át kell forrasztani, akkor lehet jó lesz.

üdv Béla

"AUDISTA"
Vissza az elejére
goyo
2014.04.25 - 18:23
Regisztrált tag #6626
Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00
Üzenetek: 7
Sziasztok!

KB 14 év után ujra itt )
Segitséget szeretnék kérni. Az indexem teljesen kihalt. Össze vissza kattogott, néha egyet se néha 3-4-et. Kivettem az elakadásjelző relét, ami ugy gondolom az index relé is egyben. Megtisztitottam a relé érintkezőjét, azóta csak behúz a relé, és nincs tovább. Jol gondolom hogy ez a relé maga az index relé is? Vagy van még valahol valami? Ha az elakadásjelzőt bekapcsolom, akkor villog az összes index rendesen, de ahhoz ahogy látom a panelen a másik relé felelős. Veszek egyet nem probléma, de jo lenne tudni hogy tényleg ez a rossz, mert az autót használni kellene mielőbb.

Ha esetleg valakinek megvan ennek a relének a kapcs rajza az is jól jönne.

A4 B5 1.9 AHH
A relé: 4b0 941 509 c

Nagyon köszönöm előre is a válaszokat.
Üdv, Goyo

[ Módosítva 2014.04.25 - 18:37 ]
Vissza az elejére
Latya
2014.04.22 - 19:14
Letenye

Regisztrált tag #353
Regisztrált: 2010.09.13 - 13:06
Üzenetek: 1407
Olee írta ...

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. 8D B5 Avantom van. Nincs benne riasztó, a központi zárat is kulccsal kezeli. Vettem hozzá távirányítós riasztót, amit általában más autóimba is raktam, de elkerülte a figyelmem, hogy ez vákumzáras kocsi. Arra a motorra hogyan kell rákötnöm?

Legegyszerübben a központizár vácuumpumpájánál tudsz beavatkozni, ott van neki táp is. Ez alapján bármilyen univerzális utólagos központizár vezérlö beköthetö. A vezetékek szine nálad nem ilyen, de az a lényeg, hogy a nyitó/záró szálat kell megkeresni és arra eszerint bekötni a riasztó reléit:

LINK

[ Módosítva 2014.04.22 - 19:32 ]

Vissza az elejére
Oldal:  1 2 3 ... 27 [28] 29 ... 104 105 106  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System