- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum |
|
<< Előző téma | Következő téma >> | ||
|
Oldal: 1 2 3 ... 27 [28] 29 ... 104 105 106 | |
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
|
Szerző | Üzenet | ||||
bella121 |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #1885 Regisztrált: 2012.10.11 - 09:42Üzenetek: 247 | vityoo írta ... Investigator írta ... Adott egy 4 ikonos kijelzővel ellátott műszertábla. Kérdés, ha beteszünk helyére egy másikat, ami 6 műszeres, vagy akár 4 műszeres, de digitális kijelzős a 4 ikon helyett, az működni fog-e, ha az autóban lévő kijelzők vezetékeit átkötjük a kijelzős műszerfal megfelelő lábára. Azt vágom, hogy az olaj kör nem fog mutatni semmit, de ha egy analóg órás műszeregységet cserélünk az fog-e hibákat kidobálni, pl: fékbetét kopás, ablakmosó szint..... olyan dolgokat amik nincsenek a kocsiban gyárilag. Illetve másik kérdés a műszeregységekben is eltárolódik a megtett km, vagy az az ECU-ban marad. Ha órát cserélünk ugyanannyi marad-e benne vagy megőrzi azt ami benne volt a másik autóban. Válaszok sorban - 3 fajta óracsoport létezik, 1. amin az óránál (idő) nincsenek számok 2. aminél vannak számok (3,6,9,12) 3. aminél digitális az óra. Az első kettő helyettesíthető egymással, 2x26 lábas csati, a harmadik 2x32 lábas csatis, ez a faceliftekben van. Amúgy a lábkiosztás megegyezik, tehát a megfelelő óra helyére P&P. - kelleni fog hozzá ablaktörlő kar, amin vannak gombok az mfa-nak. Abból is van kisricnis, és nagyricnis kormányoszlophoz való (97-ben volt a váltás). És ennek a kábelkötege, amit be kell kötni az óráig. - fog hibákat dobálni, de vagcommal ki lehet írtani a legtöbbet, fékbetét, ablakmosó, de pl. az izzófigyelést nem tudom. - az óra tárolja a megtett km-et, tehát ha cserélsz, akkor mást fog mutatni. Bizonyos ecu-k vagy abs ecu-k is tárolják külön, de nincs összehangolva az óracsoporttal, ezért van az, hogy pl. sokszor csak az órában hamisítják a futott km-t, és aki tudja mit kell keresni, az kiolvassa a valós futottat máshonnan Sziasztok! Vityoo-hoz nekem is lenne egy kérdésem, mivel látom értesz a dologhoz. Szerinted az ecu-ban is visszatudják állitani a km-tert. A választ előre is köszönöm! üdv Béla "AUDISTA" | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Yodee |
| ||||
Körmend Regisztrált tag #1575 Regisztrált: 2012.04.18 - 15:23Üzenetek: 149 | Üdv! Szeretnék segítséget kérni lámpacsere ügyben. 98as kocsim van sima hármas fényszóróval, és facelift kettesfényszóró lesz helyette. Tudnátok nekem a stekker lábairól valami kiosztást adni? mind a régiről és az újról. Köszi Audi A4 Avanat 1.9 TDI 1998 AFN | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Investigator |
| ||||
Iváncsa Regisztrált tag #2128 Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01Üzenetek: 377 | Köszi szépen, hasonló volt a gondolatmenet nálunk is. Találtam egy angol oldalt, amiben le van írva pontosan a 3 fajta óracsoport melyik pin-je felel meg egymásnak, de a jelzésekről nem találtam semmit. Egyszer belevágok majd, de előbb elejét faragok rá. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
vityoo |
| ||||
Bp. Regisztrált tag #494 Regisztrált: 2010.11.13 - 09:13Üzenetek: 754 | Investigator írta ... Adott egy 4 ikonos kijelzővel ellátott műszertábla. Kérdés, ha beteszünk helyére egy másikat, ami 6 műszeres, vagy akár 4 műszeres, de digitális kijelzős a 4 ikon helyett, az működni fog-e, ha az autóban lévő kijelzők vezetékeit átkötjük a kijelzős műszerfal megfelelő lábára. Azt vágom, hogy az olaj kör nem fog mutatni semmit, de ha egy analóg órás műszeregységet cserélünk az fog-e hibákat kidobálni, pl: fékbetét kopás, ablakmosó szint..... olyan dolgokat amik nincsenek a kocsiban gyárilag. Illetve másik kérdés a műszeregységekben is eltárolódik a megtett km, vagy az az ECU-ban marad. Ha órát cserélünk ugyanannyi marad-e benne vagy megőrzi azt ami benne volt a másik autóban. Válaszok sorban - 3 fajta óracsoport létezik, 1. amin az óránál (idő) nincsenek számok 2. aminél vannak számok (3,6,9,12) 3. aminél digitális az óra. Az első kettő helyettesíthető egymással, 2x26 lábas csati, a harmadik 2x32 lábas csatis, ez a faceliftekben van. Amúgy a lábkiosztás megegyezik, tehát a megfelelő óra helyére P&P. - kelleni fog hozzá ablaktörlő kar, amin vannak gombok az mfa-nak. Abból is van kisricnis, és nagyricnis kormányoszlophoz való (97-ben volt a váltás). És ennek a kábelkötege, amit be kell kötni az óráig. - fog hibákat dobálni, de vagcommal ki lehet írtani a legtöbbet, fékbetét, ablakmosó, de pl. az izzófigyelést nem tudom. - az óra tárolja a megtett km-et, tehát ha cserélsz, akkor mást fog mutatni. Bizonyos ecu-k vagy abs ecu-k is tárolják külön, de nincs összehangolva az óracsoporttal, ezért van az, hogy pl. sokszor csak az órában hamisítják a futott km-t, és aki tudja mit kell keresni, az kiolvassa a valós futottat máshonnan B3 1.8E DZ B5 1.8TQ AEB B3 1.8(T)Q | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Investigator |
| ||||
Iváncsa Regisztrált tag #2128 Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01Üzenetek: 377 | Előző kérdésemhez a szemléltető képek | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Investigator |
| ||||
Iváncsa Regisztrált tag #2128 Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01Üzenetek: 377 | Adott egy 4 ikonos kijelzővel ellátott műszertábla. Kérdés, ha beteszünk helyére egy másikat, ami 6 műszeres, vagy akár 4 műszeres, de digitális kijelzős a 4 ikon helyett, az működni fog-e, ha az autóban lévő kijelzők vezetékeit átkötjük a kijelzős műszerfal megfelelő lábára. Azt vágom, hogy az olaj kör nem fog mutatni semmit, de ha egy analóg órás műszeregységet cserélünk az fog-e hibákat kidobálni, pl: fékbetét kopás, ablakmosó szint..... olyan dolgokat amik nincsenek a kocsiban gyárilag. Illetve másik kérdés a műszeregységekben is eltárolódik a megtett km, vagy az az ECU-ban marad. Ha órát cserélünk ugyanannyi marad-e benne vagy megőrzi azt ami benne volt a másik autóban. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Investigator |
| ||||
Iváncsa Regisztrált tag #2128 Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01Üzenetek: 377 | Köszi, én konkrétan ilyenre gondoltam, de majd összesakkozom valahogy | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Investigator írta ... goyo írta ... Investigator írta ... 377-es relé bekötési rajza van valakinek? Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót? Szia Az UNIX-nál a webáruházban az én automhoz való intervallum vezérlőnél van egy bekötési rajz a hella tipusnál. Ha kell megnézem a te autodhoz van-e. De kellene pontos auto tipus hozzá. Üdv, Goyo A4 B5 A relé bekötés a lényeg, mert annak a lábai a fixek. Az autót majd hozzá igazítom. Szia Nekem is A4 B5, és arra keresve jött ez a találat a webáruházba. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Investigator |
| ||||
Iváncsa Regisztrált tag #2128 Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01Üzenetek: 377 | goyo írta ... Investigator írta ... 377-es relé bekötési rajza van valakinek? Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót? Szia Az UNIX-nál a webáruházban az én automhoz való intervallum vezérlőnél van egy bekötési rajz a hella tipusnál. Ha kell megnézem a te autodhoz van-e. De kellene pontos auto tipus hozzá. Üdv, Goyo A4 B5 A relé bekötés a lényeg, mert annak a lábai a fixek. Az autót majd hozzá igazítom. [ Módosítva 2014.04.27 - 18:59 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Investigator írta ... 377-es relé bekötési rajza van valakinek? Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót? Szia Az UNIX-nál a webáruházban az én automhoz való intervallum vezérlőnél van egy bekötési rajz a hella tipusnál. Ha kell megnézem a te autodhoz van-e. De kellene pontos auto tipus hozzá. Üdv, Goyo | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Úgy néz ki nekem nem is ez a tipus való a gépbe. Mivel nekem facefiltes a gép és vonóhorgos ebben ez való: 8d0 941 509 k . Szóval ha valakinek ilyen lenne gyorsba akkor szoljon legyenszives. köszönöm | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Amit megtudtam eddig. Ezen két relé van, ha az elakadásjelzőt bekapcsolom csak az egyiknek kell mukodnie, ha indexelek, akkor mindkettőnek. Nekem Csak az egyik huz be indexeléskor, és erre azt mondták, hogy akkor ez a rossz. A relé érintkezők tisztitása, és átforrasztás nem jött be. Sajnos A facebookos csoport nem jelölt vissza (asszony facebookja), keresés folytatódik. Lehet hogy gyári lesz belőle, ami 18e+ [ Módosítva 2014.04.26 - 07:59 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
sumapo |
| ||||
Regisztrált tag #6134 Regisztrált: 2014.01.18 - 18:19Üzenetek: 24 | Sziasztok! Nekem meg a 80-as audimnak van ilyen baja pont ugyan ez, de csak balra csinálja! Köszönöm a válaszokat én is! bella121 írta ... goyo írta ... Sziasztok! KB 14 év után ujra itt ) Segitséget szeretnék kérni. Az indexem teljesen kihalt. Össze vissza kattogott, néha egyet se néha 3-4-et. Kivettem az elakadásjelző relét, ami ugy gondolom az index relé is egyben. Megtisztitottam a relé érintkezőjét, azóta csak behúz a relé, és nincs tovább. Jol gondolom hogy ez a relé maga az index relé is? Vagy van még valahol valami? Ha az elakadásjelzőt bekapcsolom, akkor villog az összes index rendesen, de ahhoz ahogy látom a panelen a másik relé felelős. Veszek egyet nem probléma, de jo lenne tudni hogy tényleg ez a rossz, mert az autót használni kellene mielőbb. A4 B5 1.9 AHH A relé: 4b0 941 509 c Nagyon köszönöm előre is a válaszokat. Üdv, Goyo Szia! Nekem az A6-ban ugyanez a relé van, probléma néha villogtatott néha nem középállásban olykor zúgott mint egy zárlatos kapcsoló, vészvillogó ment. Vettem egy másikat gyári 12e kicseréltem, utána a hiba ugyanaz lett, kikellet cserélnem a tempomatos bajuszkapcsolót és jó lett. Különbem ez a vészvillogó és index relé egyben. Ha már kézben van szed szét és nagyítóval nézd át a forrasztásait, repedést keres a forrasztások tövénél, ha találsz át kell forrasztani, akkor lehet jó lesz. üdv Béla | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Köszönöm mindenkinek ) | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
bella121 |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #1885 Regisztrált: 2012.10.11 - 09:42Üzenetek: 247 | goyo írta ... Hm, ebben nincs tempomat. A bajuszkapcsolót lehet részben is cserélni, vagy az egészet kell ennél a tipusnál? Az nekem azért nem volt gyanus, mert kapcsoláskor a relé rendesen behuzott, nem volt semmi hiba benne. Bár attól még lehet az a baja. Nem látok forrasztási hibát, de átforrasztom ahol lehet, mert sajna van jópár SMD alkatrész is, azokat nem lehet ezzel a pákával ami bekem van. Valószínű, hogy a tiéd is kettő darabból van irány jelző és ablaktörlő külön. Próbáld előbb az villogó automatát kizárni, hogy az nem rossz addig mást ne vegyél. A facen van egy Audi adok veszek zárt csoport ott rengeteg bontott A4 cuccot árulnak. "AUDISTA" | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Investigator |
| ||||
Iváncsa Regisztrált tag #2128 Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01Üzenetek: 377 | 377-es relé bekötési rajza van valakinek? Tudnátok segíteni hogyan kell utólag bekötni intervallum kapcsolót? | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Hm, ebben nincs tempomat. A bajuszkapcsolót lehet részben is cserélni, vagy az egészet kell ennél a tipusnál? Az nekem azért nem volt gyanus, mert kapcsoláskor a relé rendesen behuzott, nem volt semmi hiba benne. Bár attól még lehet az a baja. Nem látok forrasztási hibát, de átforrasztom ahol lehet, mert sajna van jópár SMD alkatrész is, azokat nem lehet ezzel a pákával ami bekem van. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
bella121 |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #1885 Regisztrált: 2012.10.11 - 09:42Üzenetek: 247 | goyo írta ... Sziasztok! KB 14 év után ujra itt ) Segitséget szeretnék kérni. Az indexem teljesen kihalt. Össze vissza kattogott, néha egyet se néha 3-4-et. Kivettem az elakadásjelző relét, ami ugy gondolom az index relé is egyben. Megtisztitottam a relé érintkezőjét, azóta csak behúz a relé, és nincs tovább. Jol gondolom hogy ez a relé maga az index relé is? Vagy van még valahol valami? Ha az elakadásjelzőt bekapcsolom, akkor villog az összes index rendesen, de ahhoz ahogy látom a panelen a másik relé felelős. Veszek egyet nem probléma, de jo lenne tudni hogy tényleg ez a rossz, mert az autót használni kellene mielőbb. A4 B5 1.9 AHH A relé: 4b0 941 509 c Nagyon köszönöm előre is a válaszokat. Üdv, Goyo Szia! Nekem az A6-ban ugyanez a relé van, probléma néha villogtatott néha nem középállásban olykor zúgott mint egy zárlatos kapcsoló, vészvillogó ment. Vettem egy másikat gyári 12e kicseréltem, utána a hiba ugyanaz lett, kikellet cserélnem a tempomatos bajuszkapcsolót és jó lett. Különbem ez a vészvillogó és index relé egyben. Ha már kézben van szed szét és nagyítóval nézd át a forrasztásait, repedést keres a forrasztások tövénél, ha találsz át kell forrasztani, akkor lehet jó lesz. üdv Béla "AUDISTA" | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
goyo |
| ||||
Regisztrált tag #6626 Regisztrált: 2014.03.15 - 20:00Üzenetek: 7 | Sziasztok! KB 14 év után ujra itt ) Segitséget szeretnék kérni. Az indexem teljesen kihalt. Össze vissza kattogott, néha egyet se néha 3-4-et. Kivettem az elakadásjelző relét, ami ugy gondolom az index relé is egyben. Megtisztitottam a relé érintkezőjét, azóta csak behúz a relé, és nincs tovább. Jol gondolom hogy ez a relé maga az index relé is? Vagy van még valahol valami? Ha az elakadásjelzőt bekapcsolom, akkor villog az összes index rendesen, de ahhoz ahogy látom a panelen a másik relé felelős. Veszek egyet nem probléma, de jo lenne tudni hogy tényleg ez a rossz, mert az autót használni kellene mielőbb. Ha esetleg valakinek megvan ennek a relének a kapcs rajza az is jól jönne. A4 B5 1.9 AHH A relé: 4b0 941 509 c Nagyon köszönöm előre is a válaszokat. Üdv, Goyo [ Módosítva 2014.04.25 - 18:37 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Latya |
| ||||
Letenye Regisztrált tag #353 Regisztrált: 2010.09.13 - 13:06Üzenetek: 1407 | Olee írta ... Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 8D B5 Avantom van. Nincs benne riasztó, a központi zárat is kulccsal kezeli. Vettem hozzá távirányítós riasztót, amit általában más autóimba is raktam, de elkerülte a figyelmem, hogy ez vákumzáras kocsi. Arra a motorra hogyan kell rákötnöm? Legegyszerübben a központizár vácuumpumpájánál tudsz beavatkozni, ott van neki táp is. Ez alapján bármilyen univerzális utólagos központizár vezérlö beköthetö. A vezetékek szine nálad nem ilyen, de az a lényeg, hogy a nyitó/záró szálat kell megkeresni és arra eszerint bekötni a riasztó reléit: LINK [ Módosítva 2014.04.22 - 19:32 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldal: 1 2 3 ... 27 [28] 29 ... 104 105 106 | |
Powered by e107 Forum System